مراحل ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت در خارج، یکی از محبوب‌ترین راهکارها برای افراد بیزینس‌من است. افرادی که ایده و بیزینسی دارند که در بازارهای داخلی به نتیجه ایدئال نمی‌رسد و نیازمند به عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی است. ثبت شرکت در خارج از کشور، به اقامت و پاسپورت منجر می‌گردد.

برای اطلاع بیشتر از حوزه تعیین نام مقاله مرتبط با نحوه تعیین نام شرکت را مطالعه نمایید. موسسه مهاجرتی گو توتی ار، با شناختی کامل از تمام کشورها و مسیرهای مختلف ثبت شرکت در آن‌ها و همچنین تسلط کامل به حوزه‌های اقتصادی؛ باتوجه به نوع تخصص، برنامه اقتصادی و سرمایه که دارید، بهترین گزینه‌ها را برای شما مشخص می‌کند. گوتوتی آر به شما کمک می‌کند تا در کشورهایی که بیشترین سود و بازده را دارند، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. GO۲TR از اولین مرحله که شامل تدوین و طراحی بیزینس پلن است تا مرحله آخر و به موفقیت رسیدن شما در کنارتان خواهد بود. ازجمله روش‌های داشتن اقامت در کشور دیگر، کار کردن و گسترش فعالیت‌های اقتصادی، دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت است. با ثبت برند و شرکت خود در کشور دیگر، به شما اقامت موقتی اعطا می‌گردد که به‌موجب آن شانس حضور و گسترش کسب‌وکار خود را با استفاده از بازارهای عرضه و تقاضای جهانی و استفاده از سیستم بانکی بین‌المللی را دارید.

  • درصورتی‌ که فعالیت مورد نظر شما نیاز به اخذ مجوز از ارگان یا سازمان خاص ندارد می‌بایست در سامانه ثبت شرکت‌ها وضعیت مجوز را در حالت ندارد، قرار دهید.
  • بعد از دریافت پذیرش لازم است که نسخه اصلی مدارک‌تان را به آدرسی که در تائیدیه به شما داده می‌شود؛ ارسال کنید.
  • در این صورت ۱٬۷۵۰٬۰۰۰ تومان به هزینه‌های فوق افزوده خواهد شد.
  • دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که دربردارنده تصویب اساسنامه ،تعیین اعضا هیئت مدیره ،انتخاب بازرسان و روزنامه های کثیرالانتشار باشد.
  • در این قسمت باید اطلاعات اداره ثبت شرکت محلی که قرار است شرکت شما در آنجا ثبت شود را وارد کنید برای مثال اگر در فیلد اول یعنی فیلد “اداره کل استان‌ها” نام استان تهران را انتخاب کردید در این فیلد نیز باید “اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری تهران” را انتخاب کنید.

گام بعدی مشخص کردن سمت و نام شرکا و سهام هر یک از آنهاست. همچنین اگر شرکت شعبه ای دارد باید مشخصات آن را هم مشخص کنید. شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت هایی با حداقل دو عضو اصلی و مسئولیت محدود می باشند. انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیتهایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوز و تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبت چه کاری باید انجام داد ؟ می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی اقدام نمود.

شما می توانید شرکتی که به آن احتیاج دارید ر به ثبت برسانید. همچنین با ثبت شرکت می توانید در مزایده ها شرکت کرده و یا از وام ها و خدمات دولتی استفاده کنید. مؤسسه تخصصی نیک پارس با داشتن 20 خط ویژه مشاوره اینترنتی و تلفنی در زمینه ثبت شرکت، آماده ارائه خدمات به متقاضیان عزیز ثبت شرکت می باشد. منظور از شرکت های مدنی، شرکت هایی غیر تجاری هستند که با هدف بدست آوردن سود و منفعت تشکیل می شوند و به دو نوع، شرکت های غیر انتفاعی و شرکت های انتفاعی تقسیم می شوند.

ثبت شرکت را می‌توان در قالب موسسه یا موارد دیگر شخصیت حقوقی تشکیل داد. اما چنانچه موضوع گردهمایی افراد برای یک فعالیت اقتصادی پایدار باشد، گریزی از ثبت شرکت در یکی از انواع شرکت‌های بالا نیست. ثبت شرکت به‌عنوان یکی از راه‌های مهاجرت سرمایه‌ گذاری، نزد افراد سرمایه‌گذار از محبوبیت بالایی برخوردار است. به‌طورکلی ثبت شرکت در خارج از کشور، مناسب افرادی هست که قصد فعالیت اقتصادی در بازار بین‌المللی را دارند. افراد متقاضی راه‌اندازی کسب‌وکار در کشورهای دیگر، باید از طریق ثبت شرکت اقدام کنند. برای این اقدام، متقاضی باید رزومه و ایده اقتصادی برای اثبات بیزینس خود را داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت ها

سپس باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت ۵ نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. داشتن مشاور متخصص و متعهد در زمان ثبت ، میتواند موسسین را از اتفاقات ناخوشایند بسیاری در آینده محفوظ دارد. افراد موفق بسیاری را همچون استارتاپ های مطرح ملی کشور دیده ام که از همان ابتدای ثبت با حساسیت ویژه ای برای مشاوره مراجعه می نمودند.

کارتی بنام کارت تجاری که برای صادرات و واردات، ترخیص و سفارش کالا بکار گرفته می شود. روند تبلیغاتی کالا یا خدمات را آسان تر و هزینه مربوط به آن را کاهش می دهد. اگر مسئولیتی بر عهده نماینده یا وکیلی است، باید حتما نام آن را درج نمایید. حال آنکه برای خرید شرکت این مراحل پیش تر توسط موسسین طی شده است.

وارد کردن نام نماینده یا وکلا

متقاضی بایستی به بانک مراجعه و نسبت به پرداخت حق الثبت که در ذیل اظهار نامه مبلغ آن قید شده اقدام نماید. ثبت شرکت در هر یک از استان های کشور چنانچه طبق قوانین و با استفاده از مشاوره و راهنمایی نباشد ممکن به درستی صورت نگیرد. می توانید برای جلوگیری از چنین مواردی از طریق موسسه ثبت مهاجر برای ثبت شرکت خود اقدام نمایید تا بتوانید در اولین فرصت و کوتاهترین زمان شرکت خود را به ثبت برسانید. ثبت شرکت در تهران به نسبت بقیه شهرها رقابت بیشتری دارد. تهران دارای بیشترین تراکنش های تجاری کشور است و بیشترین تعداد شرکت در این شهر وجود دارد.

درواقع در این بخش کسی از شما آدرسی که قابل بازدید باشد را طلب نمی کند. اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند. مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکتها قدری با هم متفاوت است. ما در این قسمت به کلیات مدارک مورد نیاز اشاره کردیم اما حتما باید قبل از درخواست از مشاورین مجرب ثبتی جدیدترین و بروزترین لیست مدارک را دریافت کنید.

اعم از اینکه چند نفر عضو شرکت هستند ، درصد سهم هر یک از شرکا چقدر است ، شمت هر یک از اعضا هیات مدیره در شرکت چیست سمتهایی از قبیل سهامدار ، عضو هیات مدیره ، مدیر عامل ، رییس هیات مدیره ، و نایب رییس هیات مدیره . شما می توانید در هر چند شرکت که می توانید عضو هیئت مدیره باشید ثبت شرکت در تهران اما فقط در یک شرکت می توانید مدیرعامل باشید. یعنی می توانید مثلا در یک شرکت مدیرعامل و در ده شرکت عوض هیئت مدیره یا رئیس هیئت مدیره باشید. هر شرکتی که در خاک ایران تشکیل و ثبت شود، ایرانی محسوب می گردد؛ و باید تشکیلات شرکت وی نیز مطابق با قوانین تجارت ایران باشد.