شرکت چیست و برای ثبت شرکت باید از کجا شروع کرد؟

اینکه چه شرکتی برای کارتان نیاز دارید، چه مدارکی نیاز دارید و چه کارهایی را باید بعد از ثبت شرکتها انجام دهید را ما به شما می گوییم. ثبت انواع شرکت از قبیل ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص و عام، شرکت های تعاونی و تضامنی.. لازم به ذکر است که کد فراگیر هم به اشخاص حقوقی خارجی تعلق میگیرد و هم به اشخاص حقیقی خارجی. اتباع خارجی به دو صورت میتوانند در ایران شرکت اقدام به تاسیس انواع شرکتها کنند. هم این امکان را دارند که به همراه اتباع ایرانی شرکت ثبت کنند و هم این امکان وجود دارد که تمامی اعضاء شرکتی که در ایران تاسیس می شود و به ثبت می رسد از اتباع خارجی اعم از حقیقی و حقوقی باشند. البته محدودیت های خاصی برای انتخاب موضوع فعالیت شرکت برای اتباع خارجی وجود دارد که میتوانید برای اطلاع دقیق از این محدودیت ها با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید.

اوراق تنظیم شده و تائید شده توسط اداره ثبت شرکت های جهت امضاء به متقاضی تحویل داده می شود. بعد از تحویل اوراق توسط متقاضی کلیه اوراق جهت بررسی کارشناسان اداره ثبت برای آن اداره محترم ارسال می گردد. بهتر است بدانید که لازمه انجام هرگونه فعالیت تجاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی داشتن کد اقتصادی است.

ثبت فوری شرکت و ثبت برند فوری در ثبت شرکت کاج ، این امکان را برای شما فراهم میکند که در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهره گیری از تجربیات مشاورین مجرب مجموعه شرکت خود را ثبت و تمامی مراحل قانونی آن را طی کرده به طوری که شما ظرف کوتاه ترین زمان ، فعالیت خود را در زمینه ی کاری خود شروع کنید. با ثبت شرکت های سهامی عام این امکان را افراد عام فراهم میکنید تا سهم شرکت را برای فروش گذاشته و مردم عام می توانند سهام شرکت سهامی عام شما را که در بانکها برای فروش گذاشته اید خریداری و با پرداخت هزینه ی مشخص شده به شرکت از سهم شما برخوردار شوند. ثبت شرکت سهامی عام به شرکتی الحاق میشود که مقداری از سرمایه ی مالی آن از طریق فروش اوراق سهام شرکت در سازمان بورس به افراد عام تامین و سهام این گونه شرکت ها در سازمان بورس اوراق بهادار مبادله شود. شرکت با مسئولیت محدود یک نوع شرکت شخصی است که وجه تفاوت آن با شرکت شراکتی در این است که در آن علاوه بر یک یا چند نفر سهامدار دارای مسئولیت، حداقل یک سهمامدار فاقد مسئولیت نیز در شرکت سرمایه گذاری کرده است. بنابراین، مدیر از بین شرکا و یا خارج از شرکت، انتخاب می شود و تمامی برنامه ها و امور شرکت و شرکا را در دست دارد. جهت ثبت شرکت نسبی، تنظیم شرکت نامه، اساسنامه و تعیین میزان سرمایه نقدی و غیر نقدی شرکا ضروری می باشد.

در نهایت با ثبت نام طرح جامع مالیاتی و اخذ کد اقتصادی, شرکت می تواند فعالیت خود را شروع کند. با توجه به گسترده بودن کشور عزیزمان ثبت شرکت در ایران در تمامی شهر های مختلف تحت نظارت اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری همان شهر صورت می پذیرد و هیچ تفاوتی بین شهر ها جهت ثبت و یا تاسیس شرکت وجود ندارد. ثبت شرکت و راهنمای نحوه ثبت شرکتها در ایران به همراه توضیح کامل مراحل و شرایط تاسیس شرکت و تشریح کامل مدارک و هزینه های ثبتی انواع شرکت ها در ایران توسط مشاور. چنانچه نام انتخابی شما کوچکترین تشابهی با نام شرکت و یا موسسه دیگری که قبلاً ثبت شده و یا حتی به ثبت نرسیده ولی توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها برای آن شرکت تایید شده باشد، با اخطار رد نام مواجه می شوید.

شرکت

با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، ثبت برند تجاری یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. توسعه فرهنگ و امور اجتماعی و در نهایت ساخت یک شهر مدرن مطابق با نیازهای روز، مسیر اصلی زحمت‌کشان شرکت عمران شهر جدید پردیس است. تلاش بنده و همکاران همواره در راستای خدمت به مردم خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا پردیس به سرعت شهروندان خود را بشناسد. رفاه مناسب و ایجاد امکانات برای زندگی بدون دغدغه، اولویت مهم مجموعه شرکت عمران شهر جدید پردیس است و تمام تلاش‌ها برای لذت بردن مردم از زندگی در این شهر با تکمیل سریع مسکن مهر می‌باشد. پاسخ این سوال نیز با توجه به نوع شرکتی است که برای ثبت انتخاب نموده اید.

آمار و اطلاعات مسکن مهر

✔ حالا که ثبت شرکت در تهران خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه. 1- یکی از شرایط مهم جهت عقد قرارداد با شرکت ها و سازمانهای دولتی،داشتن رتبه می باشد در غیر اینصورت هیچگونه همکاری از سوی سازمانهای دولتی صورت نمی گیرد. برای شرکت های پیمانکاری، رتبه بندی شرکت ها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ تعریف می شود و شرکت های مهندسی مشاور در ۳ پایه رتبه بندی می شوند. شرکت به قراردادی گفته می شود که بر مبنای آن شرکا سود حاصل از شرکت را بین خودشان تقسیم می کنند و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

1-استفاده از حمایت های مربوطه منوط به استعلام دستگاه اجرا کننده حمایت از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا و تأیید از سوی این دبیرخانه می باشد. 2- درصورت تخلف و استفاده غیرمجاز از تسهیلات استفاده نکردن درراستای تولید فناوری مطابق مجازات های ماده 11 قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان برخوردار خواهد شد . 3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود. اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید.

  • برای ثبت شرکت به صورت سهامی خاص شما نیازمند حداقل صد هزار تومان سرمایه اولیه می باشید که سی و پنج درصد از آن در زمان ثبت باید در حساب متعلق به شرکت توسط بانک بلوکه شود که پس از تکمیل مراحل ثبت آزاد می شود.زمان تاسیس شرکت، سهامداران سرمایه جهت ثبت را تهیه کرده و سرمایه به صورت سهام میان شرکا تقسیم می‌شود.
  • به همین دلیل باید دقت داشته باشید که چه شرکتی را برای کار خود انتخاب می کنید.
  • 1-استفاده از حمایت های مربوطه منوط به استعلام دستگاه اجرا کننده حمایت از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا و تأیید از سوی این دبیرخانه می باشد.
  • شامل دفتر روزنامه و دفتر کل یکی از وظایف قانونی و همه ساله تمامی شرکت ها و بازرگانان است و آخرین مهلت دریافت آن پایان اسفند ماه است.

برای این مرحله هیچ زمان خاصی نمی توان پیش بینی نمود، چرا که این زمان تا حدود بسیار زیادی بستگی به خود متقاضیان، شرکاء و سهامداران شرکت دارد. در واقع معیاری برای سنجش توانایی های مختلف یک شرکت برای انجام پروژه های مختلف است. توانایی های یک شرکت مواردی نظیر قدرت مالی، توانایی های علمی و فنی که از طریق بررسی مدارک تحصیلی و بیمه مهندسین و نیروهای امتیاز آور شرکت صورت می گیرد، تجارب مرتبط و نظایر آن است. رتبه بندی شرکت شامل رتبه پیمانکاران، رتبه مشاور، رتبه انفورماتیک، رتبه انبوه سازی و رتبه طراحی و ساخت است. شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند. اداره شرکت مدنی، با شرکای آن بوده و تصمیم گیری در امور آن، اصولا نیاز به اتفاق نظر شرکا دارد.

باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این ثبت تغییرات شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم. علاوه بر همه این موارد کارشناس های ما مشاوره هایی در رابطه با انتخاب نام به شما ارائه می دهند که این مشاوره ها هم رایگان است. موسسه خدمات اعزام کارشناس در محل را به جهت سهولت در کار برای شما عزیزان در نظر گرفته است. در نظر داشته باشید که اعزام کارشناس در محل و مشاوره حضوری به معنای عقد قرارداد نخواهد بود.

نکات مهم و ضروری در مورد ثبت شرکت

بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد. ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست.

این زمان بستگی به ثبت سریع در سامانه و تایید نام و تحویل سریع مدارک به پست و .. معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی seventy two ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد. مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است.

پست شد در : misc