راهنمای ثبت شرکت سهامی خاص + مدارک و شرایط لازم

کارتی بنام کارت خدماتی که در زمینه خدماتی برای اشخاص حقوقی صادر می شود. برند موجب تمایز کالا و خدمت شرکت ها نسبت به همدیگر می شود. 4-تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد.

  • بهتراست برای تنظیم مدارک خود از مشاوران تخصصیی ثبت عرشیا مشورت بگیرید زیرا در صورت ایجاد مشکلی درمسیر ثبت مدت زمان بسیاری جهت حل مشکل هدر خواهد رفت.
  • حداقل one hundred هزار تومان باید به‌عنوان سرمایه‌ی شرکت معرفی شود.
  • ثبت شرکت میتواند از اختلافات آتی شرکا به شدت جلو گیری کند .
  • این آگهی به این دلیل است که شرکتی خاص نسبت به نام انتخاب شده شرکت شما اعتراضی نداشته باشد.
  • لازم است بدانید که برای ثبت این نوع تعاونی حداقل باید 7 نفر مشارکت داشته باشند و نباید در هیچ تعاونی دیگری نیز عضو باشند.

شرکا در مسئولیت محدود نسبت به مبلغ سرمایه ای که وارد نموده اند ( سهم الشرکه ) متعهد و موظف هستند. عمده ترین مشکلی که در راه اندازی کسب و کار در ایران وجود دارد عدم آگاهی از اقدامات و امور قانونی می باشد. شخص پس از شروع کسب و کار با مشکلات و موانعی مواجهه می شود که در ادامه به طرح این مسایل خواهیم پرداخت.

دیدگاه یک پست لغو پاسخ

صدور آگهی ثبت شرکت در روزنامه ی رسمی،آخرین مرحله از مراحل ثبت شرکت در کیش محسوب می شود. مطابق ماده ۱۹۷ ق.ت در ظرف ماه اول تشکیل هر شرکت ، خلاصه شرکت نامه و منضمات آن طبق آیین نامه وزارت دادگستری اعلان خواهد شد. مرحله بعد در ارتباط با موضوع فعالیت شرکت، نوع فعالیت شرکت ، تعیین مدت فعالیت مبنی بر محدود یا نامحدود بودن ، معلوم نمودن وجود یا عدم وجود مجوز از سازمانها و ارگانهای خاص ثبت شرکت در تهران در صورت نیاز و وارد کردن شماره و تاریخ مجوز در صورت نیاز به مجوز می باشد. اینکه به شرکت های مسئولیت محدود، وام و تسهیلات تعلق نمی گیرد و برای شرکت در مناقصات و مزایدات، شرکت سهامی خاص مورد قبول است. یکی از مزایای شرکت با مسئولیت محدود بار کیفری و مسئولیت کمتر آن می باشد. انتخاب نام شرکت یکی از اقدامات مهم پیش از ثبت شرکت است که با در نظر گرفتن قوانین مربوط به آن باید تعیین شود.

ثبت شرکت در ترکیه ، راهی برای اخذ

در پروسه ثبت شرکت می بایست دقت لازم صورت بگیرد و بسیار مهم است که مدیریت مالی و ارزیابی سطح بحرانی کوتاه مدت و بلند مدت ارزیابی شود. چنانچه در مورد هریک از مواردی که گفته شد سوالی داشتید می توانید با موسسه حقوقی های ثبت تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان خبره و با تجربه ما بهره مند شوید. در صورتیکه مدارک شما ناقص باشند؛ اما این نقص‌ها قابل برطرف شدن باشند شما لازم است مطابق ابلاغیه ‌ای که برایتان ارسال می‌ شود نقص مدارک خود را برطرف کنید. در آخرین مرحله وقتی که فرم‌های بالا را تکمیل نمودید و پس آماده کردن مدارک لازم، آن ها باید توسط تمام شرکا امضا شوند و سپس آن ها را به اداره‌ ی ثبت شرکت‌ها در تهران ارسال کنید. این مرحله نیز همچون ۲ مرحله ‌ی قبلی می باشد و در آن نوشته شده در صورتیکه اطلاعات و مدارکتان کامل باشد و قابلیت صدور آگهی داشته باشد، منجر به آگهی خواهد شد.

نیاز است که گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای همه اعضای هیئت مدیره مدنظر قرار می گیرد. به طور کلی می بایست مدارک شناسایی همه سهامداران و بازرسین می بایست برابر با اصل شده و اجرا شود. در نهایت باید به سایت روزنامه رسمی شرکت مراجعه کنید و بعد از پرداخت هزینه‌ های مربوطه، آگهی تأسیس خود را در روزنامه رسمی کل کشور ثبت کنید.