ثبت شرکت + مراحل کامل + هزینه های تاسیس و ثبت شرکت

برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو. اعضای شرکت الزاما باید سهام دار باشند حتی اگر میزان سهام آنان از شرکت ۱ درصد باشد .

  • معرفی نامه دریافت عدم سوء پیشینه را شرکت ثبتی دریافت نموده و به دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه کرده و پس از دریافت گواهی سوء پیشینه بعد از یک هفته به شرکت ثبت کننده تحویل نمایید.
  • شرکت ابنیه با توجه به ویژگی هایی که دارا می باشد از 1 تا 5 رتبه بندی گشته است که شرکت ابنیه با رتبه سک دارای بالاترین رتبه و شرکت ابنیه با رتبه بندی 5 دارای کم ترین رتبه است.
  • باید یادآوری کرد که می‌توان تا مشخص شدن محل رسمی دفتر شرکت، از نشانی یکی از موسسان در فرم‌های ثبتی استفاده کرد.
  • فقط کافیست سوال خود را به راحتی از ما بپرسید و در زمانی کوتاه منتظر جواب باشید.
  • ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.

در پایان موکل،با حضور در دفتر شرکت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه نخستین دریافت می نماید. شرکت‌های دانش بنیان قالب ثبتی مجزا نیستند و باید ابتدا در یکی از قالب‌های مرسوم به ثبت رسیده و سپس برای احراز شرایط دانش بنیان شدن تلاش کنند و مجوزهای مربوطه را اخذ نمایند. ۲- در گام بعدی نام‌های پیشنهادی شما که توسط کارشناس به ثبت رسیده‌اند، بررسی می‌شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت بامسئولیت محدود در تهران فقط از طریق خدمات پنجره واحد ثبت می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید دریافت کد کارگاهی و کد اقتصادی را به صورت کامل انجام داده و مراجعات به این سازمان‌ها را بر عهده ثبت‌یار قرار دهید. در این صورت ۱٬۷۵۰٬۰۰۰ تومان به هزینه‌های فوق افزوده خواهد شد.

تاناکورا چیست و از کجا آمده است؟

1- برای تشکیل شرکت با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط غیر سهامی ، حضور حداقل دو شریک ضروری است. حداقل تعداد افراد و اعضای تعاونی باید از 7 نفر کمتر نباشد و باید تابعیت اصلی ایرانی را داشته باشند. برای نامگذاری و ثبت شرکت تعاونی نیز باید کلمه اصلی تعاونی و هدف، حوزه فعالیت و مرکز اصلی به اضافه نشانی کلی و میزان سرمایه و مقررات مالی و نحوه انحلال و ارکان باید ذکر شوند. اگر شخصی از میان سهامداران خارجی باشد، ارائه برگه کپی برابر اصل پاسپورت و در صورت حقوقی بودن شخص خارجی ارائه نمودن گواهی ثبت با ترجمه رسمی و وکالتنامه به صورت ترجمه شده لازم خواهد بود.

اظهارنامه شرکت خارجی باید به زبان فارسی و داراری اطلاعات کامل نام شرکت و نوع آن باشد و اطلاعاتی از دست سهامی تضامنی و یا مختلط بودن شرکت و آدرس دقیق و تابعیت کلی بر طبق اطلاعات درج شده در ماده 6 نظامنامه قانون شرکت ها. متقاضیان محترم ثبت شرکت تولیدی، می توانند شرکت خود را در قالب سهامی خاص و یا بامسئولیت محدود به ثبت برسانند. 3- برخلاف شرکت های سهامی که انتقال سهام با تحویل اوراق سهام و نهایتاَ در مورد سهام بانام با ثبت در دفتر شرکت به عمل می آید، انتقال سهم الشرکه فقط از طریق سند رسمی صورت می گیرد. شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد. برای شرکت دانش بنیان، ابتدا باید شرکت خود را در قالب دلخواه (با مسئولیت محدود یا سهامی خاص) ثبت نموده و سپس اقدام به اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان کنید. این تدوین در قالب اساسنامه صورت می‌گیرد و حکم سند شرکت را دارد.

آمریکا: برگزاری مذاکرات بروکسل درباره برجام ضروری نیست

همان طور که در بالا اشاره شد، تا دو ماه پس از ثبت شرکت که موظف به تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی (کد مالیاتی) می باشند باید نسبت به پرداخت مالیات نیم در هزار سرمایه اقدام نمود، در غیراینصورت و پس از گذشت این مدت زمان جریمه آن را باید پرداخت نمود. در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی غیر ایرانی به عنوان سهامدار یا عضو هیات مدیره انتخاب شود ارائه تصویر برابر با اصل شده پاسپورت برای اشخاص حقیقی و ارائه گواهی ثبت شرکت که اخرین وضعیت شخص حقوقی را نشان دهد، ارائه اصل و ترجمه رسمی و پاسپورت نماینده و یا وکیل؛ برای اشخاص حقوقی. هر یک از شرکا سرمایه ای را با خود وارد می کنند که سرمایه به سهام تقسیم نمیشود ، به سرمایه ای که هر یک از افراد با خود به وارد میکنند سهم الشرکه و به شخص دارنده سهم الشرکه، شریک گفته می شود.

مدارک ثبت شرکت

شرکت تعاونی با حداقل ۷ عضو تشکیل می‌شود و میزان سرمایه به نسبت تعاونی خاص یا عام متفاوت است. حداقل میزان سرمایه در شرکت تعاونی سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. در این شرکت‌ها، یک نفر از بین شرکا یا خارج از اعضای شرکت باید به عنوان مدیر منصوب و نحوه اداره شرکت در اساسنامه تعیین می‌شود. ۱۴- کلیه اسناد شرکت که در خارج کشور تهیه میشه پس از تایید وزارت ثبت شرکت در تهران خارجه اون کشور به تایید سفارت یا نمایندگی ایران توی اون کشور برسه و به ترجمه رسمی فارسی در اداره فنی دادگستری برسه و اصل و ترجمه اون به اداره ثبت داده بشه. سه نسخه صورت جلسه تکمیل و به امضاء کلیه شرکاء برسد و یک نسخه از اصل صورت جلسه امضاء شده ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکد پستی در سیستم درج گردد.

اما همه شرکت ها مدارک مشترکی دارند که در ادامه نام می بریم. مثلاً امتیازات ثبت شرکت این است که سبب اعتبار قانونی شکرت می شود، کنترل قانونی از فعالیت های شرکت صورت می گیرد. موضوعی که برای شرکت سهام خاص مطرح است اینکه این ثبت شرکت شرکت ها به شکلی طراحی شده اند که قابلیت معامله در بازار ندارد و شرایط نقل و انتقال سهام شرکت مشروط به موافقت مدیران است. در شرکت های سهامی خاص معمولاً مسئولیت هر یک از صاحبان سهام به واسطه مبلغ اسمی سهام ارزیابی می شود.

uncategorized