ایده برای اسم شرکت؛ انتخاب اسم مناسب برای شرکت

سعادت رنت فعالیت خود را درزمینه اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی در سال ninety two با رویکرد جلب رضایت مشتری آغاز کرد. این شرکت در ابتدای راه، فعالیت خود را در سطح شهر تهران آغاز کرده است. اما هم‌اکنون پس از چندین سال فعالیت مستمر در بیشتر شهرهای ایران هم چون شیراز، کرج، اصفهان، تبریز و… شرکت سعادت رنت با چشم‌اندازی چندین ساله با محوریت اعتماد به مشتری، امکان اجاره خودرو با شرایط بسیار آسان مانند اجاره خودرو بدون سند، چک را فراهم کرده است. سرویس NameMesh یکی از مشهور ترین ابزار های ساخت نام برای برنامه ها، شرکت ها، نام دامنه سایت و..

ناممعنیناممعنیﺷﺎﯾﺎنبرازندهﺷﯿﮏدلپذیرﺷﻤﺲخورشیدﺷﻔﺎالتیامﺷﻌﻠﻪشرارهﺷﺮﯾﻒارجمندﺷﯿﺪحیلهﺷﯿﻤﯽکیمیاﺷﻤﯿﻢخوشبوجهت انتخاب نام شرکت میتوانید به صفحه اسم شرکت مراجعه نمایید. گفته می شود، ریشه «آرم» شورولت، که یکی از نشان (برند) های جنرال موتورز به عنوان پرفروش‌ترین خودروساز دنیاست، به یکی از سفرهای «ویلیام دورانت»، موسس این شرکت به پاریس در سال ۱۹۰۷میلادی باز می‌گردد. «دورانت» آنچنان مسحور طرح زیبای کاغذ دیواری خود قرار گرفته بود که تکه‌ای از آن را کند و داخل کیف پول خود ثبت برند قرار داد. چند سال بعد در سال ۱۹۱۳میلادی او این تکه را مبنای طراحی لوگوی طیفی از خودروهای تولیدی خود که نام‌شان را از «لوئیس شورولت»، راننده مسابقات سرعت به عاریت گرفته بودند، قرار داد. همان طور که انتخاب اسم های ساده، کوتاه و قابل فهم می تواند به شما کمک کند تا گام های موفقیت را بردارید، انتخاب اسم های سخت و عجیب و غریب از ماندگاری اسم پیج شما در ذهن مخاطب می کاهد. بنابراین هرچه اسم کوتاه تر و قابل فهم تر باشد راحت تر به ذهن سپرده شده و جذاب تر است.

در اصل نام مرد است اما هم اکنون برای دختران و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نام فرم بومی انگلیسی نامی است که در افسانه کلاسیک برای همسر منلائوس در نظر گرفته شده است. در افسانه آرتور، پادشاه مارک، فرمانروای کرن وال بوده است. نام او احتمالا منشا سلتیک دارد و از کلمه اسب گرفته شده است.

به هنگام انتخاب یک نام خاص برای برند بهتر است به کلماتی که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنید، توجه کنید. مایکل رادر در این زمینه می گوید که شما باید بر روی واژه هایی که با تجربیات حسی خاصی مرتبط هستند، متمرکز شوید مثل دل انگیز بودن، قدرت، توانایی و احساسی بودن. تمامی این ها مواردی هستند که باید مورد پیگیری ثبت تغییرات شرکت توجه قرار بگیرند. Jan 25, 2019 — ساخت نام برند خلاقانه زیبا برای محصول کالا ساخت نام برند انتخاب نام جذاب متفاوت جذاب فارسی و غیرفارسی اسم مخفف انگلیسی فرانسوی آلمانی … برخی اسامی خاص برای برند را می‌توان از زبان‌های خارجی گرفت. فکر خود را در مورد معنی بیشتر برندها مشغول نکنید، اما در برخی موارد، …

تحویل گرفتن گواهی 10 ساله ثبت برند

نام برند باید دارای یک ریتم باشد و در نوشتن در متن ، لوگو یا ایمیل زیبا به نظر آید. حتی اگر انتخاب نام برند جدید را به دلیل تجربیات بد گذشته مشتری در نظر دارید و سعی دارید که یک شروع مجدد داشته باشید ، اما در فرایندها، نیروی انسانی و محصولاتتان هیچ تغییری رخ نداده است ، مسیری را اشتباه می‌روید. دلیل شروع فرایند ساخت نام برند ، مهم نیست – مهم این است که شما یک نام جدید نیاز دارید و انتخاب این نام هم سخت است. نیاز به تغییر نام برند به علت تعارض به وجود آمدن تعارض در خصوص ترید مارک ( علامت تجاری ). برای ساخت برند زیبا ، جذاب و متفاوت برای محصولات و خدمات خود می‌توانید از مشاوره حرفه‌ ای برند ما استفاده نمایید و یا از مطالب متفاوت سایت ما بهره ببرید تا در مسیر ساخت نام برند گام‌های منطقی و صحیح بردارید.

  • برای اطلاع دقیق از هزینه ثبت شرکت، مقاله‌ای نوشته ایم که تمامی تعرفه ها به طور کامل در آن بیان شده اند.
  • جناب بابایی شما خودتان باید آگهی تقاضای ثبت برند را در روزنامه رسمی چاپ کنید، در صورتی که ضرف یک ماه از اعلام ثبت نکنید پرونده شما رد شده و از ابتدا تمامی امور را باید انجام بدهید.
  • برای رسیدن به افزایش فروش در اینستاگرام باید یک قدم جلوتر از رقبا عمل کنید.
  • سلام آقای ابراهیم؛ من فکر میکنم اسمای بهتری هم هست که همه مخاطبا بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن و نوشتنش هم ساده باشه.

به عنوان مثال تصور کنید که شرکت تازه تاسیس شما برروی امنیت اینترنت تمرکز دارد. نمی‌توانید نامی غیرمرتبط و بی‌ربط برای آن انتخاب کنید و بهتر است نامی انتخاب کنید که با کار شما مرتبط باشد و همخوانی داشته باشد. پیش از این گفته بودیم که اسامی باید به راحتی هجی شوند.

انتخاب اسم جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است. بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.

اشخاصی که در شهرستانها قصد تاسیس شرکت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شرکت خود از مرکز کسب تکلیف نمایند. اینکار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست کتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود. این کلمات شامل صفاتی مانند بهتر،‌ برتر،‌ نیک،‌ خوب و… و همچنین نام شهرها، اعداد و رنگ‌ها و کلماتی که موضوع فعالیت را شرح می‌دهند مانند بازرگانی، تجاری، خدماتی، ساختمانی، تولیدی و… می‌شوند.

شکل لاتین این نام محبوبیت خود در اروپای قرون وسطی را مدیون رهبر شارلمانی است. این نام شکلی ازیک نام مشترک کتاب مقدس است (در زبان عبری به معنای “چه کسی خدا را دوست دارد؟ “است). در قرون وسطی، مایکل به عنوان کاپیتان سپاه آسمانی در نظر گرفته می‌شد که نمادی از حامی سربازان بوده است.

با توجه به گسترش اینستاگرام و افزایش پیج های اینستاگرامی، انتخاب اسمی که قبلاً توسط فرد دیگری انتخاب نشده، کاری دشوار است. به همین دلیل باید اسمی انتخاب شود که در عین حال که به موضوع پیج مرتبط است، تکراری نیز نباشد و این از دشواری های انتخاب اسم محسوب می شود. حتی برای شرکت ها هم نام، تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت و معرفی شرکت دارد. بنابراین باید سعی کنید که نامی متناسب و زیبا انتخاب کنید. امروزه گستره بزرگی از نام ها وجود دارد که انتخاب را برای ما بسیار مشکل تر می کند.

هنگام انتخاب اسم برند یا شرکت لازم است که یک سری قوانین رعایت شود. برای انتخاب اسم برند باید به عناصری توجه نمود که موجب ایجاد برند در کمترین زمان ممکن در ذهن مخاطب برندتان شود. مهم این است که این اسم معیارهای انتخاب اسم برند را رعایت نماید. در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید. هرچند اسپاتیفای یک شرکت سوئدی است، اما این نام در زبان سوئدی هیچ معنایی ندارد.

انتخاب اسم برای شرکت

6 نوع متفاوت از نام برند وجود دارد که برندها در سراسر جهان از یکی از این انواع انتخاب ‌شده‌اند. برخی برندها به بزرگی اپل ، کوکاکولا و برخی به کوچکی یک وب‌سایت هستند. به طور تقریبی در حدود 300 میلیون شرکت در سراسر جهان وجود دارد – حتما کمتر از تعداد نام برند وجود دارد. حتما مشتری آن استفاده خواهد نمود ، به یاد خواهد آورد ، تکرار خواهد کرد و به دیگران توصیه خواهد نمود.

اسم برند خارجی با معنی

در حالیکه این موارد ظاهرا طولانی‌تر از نام‌هایی مانند اپل یا نایک هستند همچنان پایین‌تر از این برندها قرار دارند. فقط کافی است به نام برخی از برندهای معتبر حاکم بر سراسر جهان فکر کنید. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات ثبت شرکت در تهران را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید. نظراتی که به صورت خصوصی ارسال می شوند، متاسفانه امکان پاسخگویی به آنها وجود ندارد.

این اسمیه که من پیشنهاد می کنم، با این حال پیشنهاد می کنم که در ابتدا یک نام برند انتخاب کنید و حتما اسم پیجتون رو مطابق با نام برندتون انتخاب کنید. با سلام ، متاسفانه نمی توانیم برای کسب و کار شما اسم انتخاب کنیم ولی باید خودتون یکم خلاقیت به خرج ببرید ، برای مثال می توانید از اسم شهر و یا یک نام خاصی که خودتون دوست دارید استفاده کنید و یا چند کلمه را با همدیگه قاطی کنید. اگر درمورد انتخاب نام تجاری دو دل هستید می‌توانید از فناوری برای انتخاب مناسب کمک بگیرید.