انتخاب بهترین اسم برای تولیدی کفش

پیدا کردن یک نام مناسب اندکی دشوار خواهد بود اما در ادامه به شناساندن کسب و کار شما کمک های شایانی خواهد کرد. خانه مُد ورساچه از سال 1978 و با تولید لباس زنانه فعالیتش را آغاز کرد و خیلی سریع به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت. جیورجیو آرمانی از دیگر برندهای ایتالیایی پُرطرفدار در سراسر جهان محسوب می‌شود که بخش زیادی از شهرتش را مدیون طراحی‌های خاص و مجذوب‌کننده لباس‌های مردانه خودش است. اولین عطر این برند که همچنان جزو عطرهای موفق جهان است، با نام «جیورجیو آرمانی بیوتی زنانه» در ال 1982 و ادیشن مردانه‌اش هم در سال 1984 عرضه شد.

لوگوی فندی بر روی آستر کیف و قسمت های فلزی کیف با حروف درشت نوشته شده است. CHANEL شنل اولین برند کیفی است که به معرفی آن می پردازیم .طرح های شنل در زمینه لباس و کیف بسیار معروف و شناخته شده است. شنل کار خود را با تولید لباس های راحت و شیک برای خانم ها آغاز کرد و بعد از جنگ جهانی دوم و شروع دوباره شنل، تولید کیف نیز به محصولات آن اضافه شد. کیف هایی با بند زنجیری با دوخت های چهار خانه از طرح های معروف شنل است که هنوز هم تولید می شود و طرفداران خود را دارد. و در پایان انتخاب یک اسم مناسب برای کسب‌وکار شما می‌تواند چالش برانگیز و خسته کننده باشد. اسم فروشگاه اینترنتی خود را به یک محصول، شهر و یا یک مورد خاص دیگر محدود نکنید زیرا رشد کسب‌وکار شما را مختل می‌کند و در آینده شما را با مشکل مواجه می‌کند.

  • ولی این نکته هم یادتان باشد که شکل طراحی‌های یک مارک مشهور نیز امکان دارد در مدت زمان تغییر نماید.
  • وسیله ای برای بازاریابی و پایه و اساس شهرت و معروفیت شرکت ها می باشند.
  • برند مارلبورو نام خود را از خیابان معروفی در لندن برداشته و برند لباس بارانی لندن فاگ یا مه لندن از جغرافیای لندن استفاده کرده است.
  • دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد و دفاتر بین‌المللی آن نیز در شهرهای توکیو، هنگ کنگ و دبی، امارات مستقر می‌باشند.
  • برند ژیوانشی هم‌اکنون متعلق شرکت ال وی ام اچ می‌باشد.
  • اسم های هنری می تواند مشمول یک شکل یا نامی خاص باشد که نشان دهنده اجزایی از خدمات اشخاص شود .

پس از آن دایان یک خط تولید لوازم آرایشی هم راه اندازی کرد و اولین عطر خود را با نام “تاتیانا” که نام دخترش بود تولید کرد. رالف لورن به خاطر تولید لباس های ورزشی Polo Ralph Lauren بسیار شناخته شد. او اولین فعالیت خود را با تولید و عرضه کراوات آغاز کرد. در ثبت برند تجاری حال حاضر این برند محصولاتی شامل عطر، لوازم خانگی و لباس های لوکس تولید می کند. برند بربری شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند.

انتخاب اسم پیج بی مانند که دیگران از آن استفاده نکرده اند!!!

موسکینو برندی است که مسیر خودش را می‌رود و اساساً مطابق میل خود عمل می کند. جیمی چو برند خود را با همکاری تامارا ملون ادیتور مجله بریتیش ووگ تاسیس کرد. او در سال 2001 سهام پنجاه درصدی خود را با ارزش 10 میلیون پوند فروخت و کار خود را فقط روی طراحی متمرکز کرد. خط تولید محصولات این برند شامل کیف و سایر اکسسوری مانند کیف است.

اسم برند خاص برای لباس

به عنوان نمونه برند باید فاقد کلمات غیر متعارف باشد و از چارچوب و قواعدی خاص برای انتخاب نام برند بهره گیرید . برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد.

این برند در بیش از ۷۰۰ مغازه در سراسر دنیا و نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای Bone & Bone فروخته می‌شود. برند ایو سن لوران به فرانسوی خانه مد لوکسی است که توسط ایو سن لوران و شریکش پیر برژ تأسیس ثبت شرکت در تهران شد. مؤسس این برند در سال ۲۰۰۸ درگذشت و این خانه آخرین خط اوت کوتور خود را در سال ۲۰۰۲ تولید نمود. میلر در مدرسه طراحی Rhode Island تحصیل کرد و در آنجا BFA طراحی پوشاک به دست آورد.

برای انتخاب اسم مزون لباس و آرایشگاه زنانه و بوتیک زنانه استفاده از نام های فانتزی مانند اسامی دختران اسامی گلها یا حتی مناطق شهری که به شما در بالا پیشنهاد دادیم بسیار مناسب است. بهترین اسامی خاص برای برند، تغییرات شرکت به عنوان یک نتیجه محرمانه و به یاد ماندنی می‌باشند. در مورد احساساتی که می‌خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید. با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید.

در این اسامی درست شبیه همان کلمات کودکانه بابا و ماما، واژه‌های نام برند تکرار می‌شوند. البته دقت کنید که این سبک نام‌گذاری برای مواد غذایی، اسباب‌بازی و برخی از برندهای فانتزی و غیر جدی خیلی بهتر جواب می‌دهد و شاید مناسب هر سبک کسب وکاری نباشد. طبیعتا هر مالک برندی می‌خواهد قدرتمندترین نام را برای برندش انتخاب کند. اگر می‌خواهید نامی فوق‌العاده برای برندتان برگزینید ابتدا باید بدانید نام‌ها از نظر درجه قدرتمندی چگونه تقسیم‌بندی می‌شوند و سپس با کلیدهای رسیدن به اسم برندهای قدرتمند آشنا شوید.

کیف های برند Fendi

هنگامی که به هویت بنیادین برندتان پی بردید، نوبت این است که رقبا را تجزیه‌ و تحلیل کرده و بفهمید نقاط اشتراک و تمایز شما نسبت به سایرین چیست؟ تفاوت شما با رقبایتان می‌تواند برای انتخاب اسم برند به دردتان بخورد. یک برند می تواند دارای نام هنری باشد که با آن می تواند خود را در مارکت ماندگار سازد . از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است . منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند . لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد . خصوصیتی که سبب محبوبیت این مارک در میان بعضی از فروشگاه های آنلاین پوشاک شده، طراحی زیبا و متفاوت ژاکت های مردانه است که منحصر به فرد بودن طراحی این کمپانی را نشانگر است.

جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای درخواست گردد. همانطور که در موارد فوق الذکر هم به آن اشاره نمودیم به هر علامتی اعم از اسم، رنگ، حرف، شکل، رقم، حرف که سبب متفاوت شدن کالا و خدمات تولید شده توسط یک شرکت و یا تولیدکننده دیگر می شود برند گفته می شود. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید.

برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند. همچنین بررسی اسم برندهای فعال و معروف در ایران نشان داده است که صدای «ز» در انتهای کلمات هم قدرت بسیاری دارد.