اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها در 1 دقیقه همراه با فیلم آموزشی

اما تفاوتی که بین نحوه ارائه این اخبار با نحوه ارائه اخبار در سایت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد. این است که در سامانه سمعی بصری اخبار به صورت کاملا سمعی بصری و بدون متن به افراد اطلاع میدهد. و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید.

سایت ثبت شرکت ها

آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید .

همچنین امکان مشاهده اطلاعات کاروان، شرکت در مسابقات برگزار شده در این سامانه، مشاهده برنامه سفرهای پش رویتان، شرکت در نظرسنجی و … انجام مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها و ارسال مدارک از طریق نرم افزار های ارتباطی بدو نیاز به حضور شما، باعث صرفه جویی در زمان هم می شود، شما بدون آن که زمان زیادی را برای ثبت برند رفت و آمد صرف کنید، به آسانی می توانید مشاوره های خود را انجام دهید. بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است. پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است.

با وجود این، کمترین مبلغ برای انجام این کار را عرفاً یک میلیون ریال در نظر می‌گیرند. گفتنی است که امکان انتشار سهام برای این شرکت‌ها وجود ندارد و تمام سرمایه نقدی شرکت باید پیش از تشکیل شرکت تأمین شده باشد. همچنین باید اشاره کرد که شرکا می‌توانند مدیر شرکت را از میان خود یا خارج از مجموعۀ خود برگزینند. مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند.

اداره ثبت شرکتها

مدارکی که ثابت کند هیچ یک از اعضای هیئت مدیره مشکل قانونی ندارند. در اسم شرکت تضامنی باید عبارت (شرکت تضامنی) و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود. در صورتی که اسم شرکت حاوی اسامی تمام شرکا نباشد باید بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده است، عبارتی از قبیل (و شرکا) یا (و برادران) درج شود.

  • قدر مسلم آن است که برای فراهم شدن فضایی مطلوب و مساعد، رسیدگی به چگونگی تشکیل شرکت ها امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.
  • تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند.
  • فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید.
  • ما در ادامه مطلب سعی داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید شخصا ثبت تغییرات را در سامانه انجام دهید.

با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت ثبت تغییرات شرکت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.

و تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت را به صورت غیر حضوری و آنلاین، تا مرحله انتشار در روزنامه رسمی انجام دهند. موسسه ثبتی و حقوقی تهران ثبت با کادری مجرب زیر نظر وکلای با سابقه با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود. مشاوره رایگان در کلیه زمینه های حقوقی ثبتی اولین گام ما در ارائه خدمت است.

این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند. چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . در سال 1386 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برای سازماندهی دقیق و بهتر به دو اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره کل مالکیت صنعتی تقسیم شد. سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

توضیحات اولیه سایت

به عنوان مثال ، هزینه ثبت شرکت تعاونی از هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیشتر است. بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. موسسه حقوقی تهران ثبت از معدود موسسات ثبت شرکت می باشد که در آن مشاوره و انجام امور تماما توسط مشاوران با تحصیلات حقوقی و وکلای زبده و متخصص در امور مختلف ثبتی مانند ثبت برند و ثبت شرکت و … انجام می گیرد.

مشاوره رایگان ما برای ثبت برند و علامت تجاری

پس از شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو محبوب ترین شرکتهای ثبت شده است. نسبت به شرکت با مسئولیت محدود دارای اعتبار بیشتری بوده و اغلب برای افرای که امور عمرانی ، بازرگانی ، شرکت های بیمه ، تولیدی و … انجام می دهند مناسب است. علاوه بر آن اخذ وام و تسهیلات بانکی و ثبت شرکت همچنین نقل و انتقال سهام در آن آسان تر است. برای اطلاع از سایر مزایای شرکت سهامی خاص و دلایل محبوبیت آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و مسئولیت محدود و تضامنی می باشند.

قابل ذکر است که برای ثبت شرکت تضامنی اخذ مجوز از بانک مرکزی از واجبات برای ثبت شرکت است ، شرکت تضامنی شرکتی است که رابطه مستقیم با پول را دارند،مانند شرکتهای صرافی. در شرکت با مسئولیت محدود یک یا چند نفر مدیر که خارج از شرکا هم باشند میتوانند به صورت نامحدود اداره شرکت را برعهده داشته باشند که از مزایای این نع شرکت به حساب می آید. شرکت سهامی عام برای اهداف تجاری بزرگی تاسیس میشوند و نایزمند سرمایه های کلانی هم هستند که برای تامین این سرمایه سهام های آن به قسمت های کوچکتری تقسیم میشود و مردم با خرید این سهام ها به سرمایه گدار این شرکت ها تبدیل میشوند. پس ابتدایی ترین امری که باید برای پیمودن و انجام امور تجاری انجام داد ، پرداختن به امر ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها می باشد که باید از سوی متقاضیان ثبت انجام گیرد . برای دریافت مشاوره ثبت شرکت می توانید با کارشناسان مجرب پایش در تماس باشید و تمامی امور را از طریق آن ها پیگیری کنید.