1000+? ایده جذاب و شیک برای انتخاب اسم پیج اینستاگرام

شاید عده‌ای به شما بگویند پیدا کردن چنین اسمی غیرممکن است (البته اگر چند میلیون تومان به آن‌ها بدهید، کاملاً ممکن می‌شود!)؛ اما تجربه ما نشان می‌دهد که این کار کاملاً امکان‌پذیر است فقط به مقداری صبر و حوصله و تفکر عمیق احتیاج دارد. دهه 60 که تعداد بچه‌ها زیاد بود، اغلب خانواده‌ها اسم‌گذاری نوزادان جدید برایشان مهم نبود. از بین four اسم رایجی که وجود داشت، یکی را انتخاب می‌کردند و تمام! مثلاً اولی را می‌گذاشتند حسن، دومی را می‌گذاشتند محمدحسن و مهم هم نبود که تکراری باشد یا اینکه 60 تا حسن در فامیل وجود داشته باشد. برای مثال چند سال پیش، برند آب معدنی سورپرایز به دلیل استفاده از واژه بیگانه، از سوی مراجع برای تعویض نام تجاری، تحت فشار قرار گرفت.

اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. پس یک‌بار برای همیشه با صرف کمی وقت و خواندن این مقاله به خودتان (و صد البته جیبتان!) لطف کنید؛ چون ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک اسم مناسب برای برندتان انتخاب کنید. نمونه بارز این مسئله برای برند نوشیدنی‌های زم زم اتفاق افتاد که با توجه به اینکه این برند تداعی کننده مفهوم خاصی در ذهن مخاطبان محصولات شرکت در کشور عربستان ایجاد می‌نمود از سوی دولت این کشور مجبور به تغییر آن به Zem Zem گردید.

منظور از نام شرکت ، نامی است که با آن بتوان یک محصول را معرفی کرد و شناخت . این نام باید تنها مختص به یک محصول یا خدمات باشد و توسط دیگر افراد ثبت نشده باشد. نام برند به مانند نام هر شخص در جامعه می باشد ثبت برند تجاری که تنها مختص و متناسب با ویژگی های او می باشد . نام کاربری کوتاه اینستاگرام به این دلیل است که کاربر بتواند در ذهن خود ذخیره کند. اما نام های کاربری برای اینستاگرام بهتر است که شامل مقررات زیر باشد.

انتخاب اسم برای کارهای هنری

اما به این نکته نیز توجه کنید که در هر صورت برای جلوگیری از سواستفاده سودجویان، هر دو پسوند را ثبت کنید. اگر دیدید که دامنه مورد نظر شما با پسوند .com قبلا به ثبت رسیده و با پسوند .ir خالی است (و یا حتی اگر .ir ثبت شده و .com خالی است) از آن نام صرف نظر کنید. زیرا امکان سئو برای سودجویان با استفاده از نامی که برای شما نیست و با پسوند دیگری به ثبت رسیده مهیا خواهد شد و با رونق کسب و کارتان شما را دچار مشکل خواهند کرد. برای مثال اگر صاحب یک رستوران ایتالیایی هستید و می خواهید یک سایت برای خود داشته باشید، می توانید از دیکشنری ایتالیایی کمک گرفته و انواع عبارت های با معنا و مرتبط با کار خود را در لیستی قرار دهید. سپس با ترکیب آنها به نامی که معرف فعالیت شما بوده و همچنین متفاوت تر از رقیبانتان نیز باشد، دست پیدا کنید.

سلام وقت به خیر من تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر انجام میدم و به زودی میخوام کارم رو توسعه بدم ممنون میشم اگه در زمینه انتخاب اسم کمکم کنید. از بین کسب و کارهای ایرانی مثلا شیپور یک نمونه خوب از این نوع نامگذاری تصویری هست. در حالی که رقیب اصلی‌ش یعنی دیوار اسمی داره که نمیشه به راحتی شیپور تبدیل به تصویر بشه و در برندینگ استفاده بشه. فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. انتخاب اسم برند هنری برای اشخاصی که به امور هنری می پردازند بسیار مهم می باشد.

چند نکته برای انتخاب اسم برند در ایران

و نمیدونم از چه اسمی مناسب برای برند سازی استفاده کنم. با سلام ، متاسفانه نمی توانیم برای کسب و کار شما اسم انتخاب کنیم ولی باید خودتون یکم خلاقیت به خرج ببرید ، برای مثال می توانید از اسم شهر و یا یک نام خاصی که خودتون دوست دارید استفاده کنید و یا چند کلمه را با همدیگه قاطی کنید. یکی از مهم ترین معیار های انتخاب یک اسم پیج مناسب برای اینستاگرام خودمان بدون شک انتخاب نام کاربری میباشد که تلفظ آن راحت و آسانتر باشد. حتی اگر اسم پیج بلند تر از حد معمول هم شد اما تلفظ راحتی را داشت حتما از آن استفاده کنید.

  • ما نظر شما رو تایید می‌کنیم تا اگر کسی پیشنهادی داشت به شما کمک کنه.
  • برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید.
  • بهتره بیخیال بشید و یک اسم ۲ کلمه‌ای مرتبط یا تصویری انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید به نام مناسب دست‌یابید ، باید اول داستان آن را داشته باشید .

من دو روزه دارم فکر می کنم که اسم شرکت ام رو چی بگذارم . بابت درج نظر ممنونیم / امیدوارم که نمونه اسامی مفید بوده باشد . ثبت شرکت دیاکو ، با سالها تجربه در خصوص مسائل حقوقی و ثبتی شرکتها در خدمت شماست . هر چه تعداد اسم های خاص در نام شرکت بیشتر ثبت شرکت در تهران باشد احتمال ثبت آن بیشتر است. در صورتیکه نتوانستید از اطلاعات موجود در این مقاله بهره ی لازم را ببرید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند. درود بر شما، پیش از هر چیز باید بدانید که برای ثبت tiger نیازمند کارت بازرگانی خواهید بود.

ایرانی ها عاشق اسم های عجیب و جدید

۱۱- نام شخصی مثلا نام خودتان را روی کسب و کارتان نگذارید تا اگر روزی خواستید شرکت خود را به فروش برسانید نام برندتان برای خریدار غیر جذاب نباشد. ۵- مشورت کنید و از خانواده یا دوستانتان بخواهید تا به شما برای اسم شرکت ایده بدهند، اما آن را به یک کارگروهی تبدیل نکنید چرا که انتخاب گروهی اسم نهایتا شما را به سمت ساده‌تر و معمولی شدن ایده‌هایتان می‌کشاند. از طرف دیگر ممکن است نهایتا کسی در این میان رنجیده خاطر شود. ۲- مخاطب شناسی کنید تا نامی که انتخاب می‌کنید بتواند با مخاطبان کسب و کار شما ارتباط بیشتری برقرار کند.

ساعات کاری

انتخاب یک نام مناسب برای امور هنری یک مسئله ای مهم برای اهالی هنر در روزهای اخیر به حساب می آید که مورد توجه افراد اهل فن و هنر قرار گرفته و به همین جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین راه بسیار مهم تلقی می شود . در انتخاب نام برای علامت تجاری و برند باید نهایت دقت را انجام داد تا نمایانگر ویژگی های آن محصول یا خدمات باشد. به همین منظور اسم شرکت الزامی است و مبادرات اولیه محسوب می شود. فارغ التحصیلان این رشته می توانند به تدریس در آموزشگاه های آزاد و یا دانشگاه ها بپردازند و یا در فرهنگسراها ، نشریه های و مطبوعات ، صدا و سیما ، سازمان میراث فرهنگی ، شهرداری ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت کنند. طراحی صحنه تئاتر ، پوسترسازی و ساخت انیمیشن (پویانمایی) از دیگر زمینه های شغلی هنرمندان نقاش می باشند. تقریبا تمامی داوطلبان شرکت در کنکور با دغدغه آینده شغلی و میزان درآمد رشته مورد نظر خود مواجه می شوند و سعی دارند تا با مشورت و استفاده از تجربه دیگران به تحقیق و جست و جو درمورد رشته مورد علاقه خود بپردازند.

انتخاب نام خود نیاز به طی فرایندی دقیق و جامع دارد و باید نام‌های بسیاری را مورد بررسی قرارداد تا نهایتا به نامی رسید که از نظر قانونی نیز قابل ثبت نیز باشد. برای رسیدن به اسم مناسب و زیبا ، اول باید داستان برند خود را کشف ثبت تغییرات شرکت نموده باشید – داستانی که بهترین نما از برند شما باشد. یک کسب و کار جدید آغاز نموده‌اید و نیاز به نام ؛ لوگو و وب‌سایت دارید. نام برند می‌تواند زمینه مناسبی برای توسعه کسب و کار و ایجاد برند زیرمجموعه Sub-Brand باشد .