نحوه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت سهامی خاص

پس از طی این مراحل باید صورتجلسه به همراه دیگر مدارک شرکت، به آدرس ثبت شرکت ها ارسال شود تا در مورد این روند تغییرات در مجمع آن سازمان تصمیم گیری به عمل بیاید. برای ورود اطلاعات صورتجلسه ی تغییرات شرکت ،اول باید اطلاعات شرکت را کامل نمایید. اما می توان بنا بر صلاحدید اعضای شرکت این هدف را تغییر داد و زمینه فعالیت تازه تری برای آن در نظر گرفت. افرادی که تمایل دارند تا حوزه فعالیتی شرکتشان را تغییر دهند و یا بخشی از آن را حذف کنند، باید پیش از هرچیزی مجمع عمومی تشکیل دهند تا اعضا در مورد این مسئله اظهار نظر کنند و در ادامه به یک نتیجه واحد برسند. در صورتی که اعضا با یکدیگر هم نظر باشند، باید صورتجلسه ای تنظیم شود که در آن سهم تمامی سهامداران ذکر شود.

  • در گام بعدی نیاز به استعلام گیری و دریافت پاسخ آن است که پس از دریافت مدارک لازم توسط دفاتر ثبت تائید می شود.
  • بعد از حضور صاحبان سرمایه تصمیم مورد نظر را به کلیه صاحبان سرمایه اعلام و موضوع تغییرات را در صورتجلسه ای تنظیم شده مورد تائید قرار می دهند.
  • پس از انجام دادن این کار، صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده می شود تا در رابطه با صحت و یا عدم صحت تغییرات شرکت تصمیم گیری کند.
  • پیگیری صورتجلسه تغییرات شرکت توسط سامانه ثبت انجام می شود.
  • در همین راستا، ادارهثبت شرکت ها نیز، اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی جامع ثبت شرکت هانموده است.

معمولا زمان انجام شده ثبت تغییرات شرکت از 4 روز الی 15 روز کاری متغییر می باشد . انحلال شرکت قبل از موعد در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است و در هر موقع می تواند در مورد آن اخذ تصمیم نماید. تا امکان شروع اقدامات برای ثبت این تغییرات مثل افزایش یا کاهش سرمایه تغییر آدرس و … وجود داشته باشد. تغییر در میزان سرمایه شرکت که هم می تواند شامل افزایش سرمایه شرکت و هم کاهش سرمایه شرکت باشد، و به هر حال از جمله تغییراتی محسوب می شود که ثبت آن الزامی است.

شما به عنوان مدیر عامل حتما این اطلاعات را نیاز خواهید داشت که بدانید فرمی وجود دارد

حالا بدلیل تاریخ اشتباه گواهی بانکی که با اظهارنامه مطابقت نداره درخواست ما رد شده و یک شماره پیگیری جدید برای درخواست اصلاحی برای ما ابلاغ شده و گفتند که مدارک عودت داده میشه. اقرار نامه ی مدیران در داخل صورتجلسه ی هیئت مدیره و یا انتخاب اعضا نوشته می شود. سوال من این است که الان باید پرداخت انجام شود یا پس از چاپ روزنامه باید اقدام کنم؟ چون وقتی وارد سایت های معرفی شده میشوم از من شماره مکانیزه آگهی می خواهد و ما هنوز چنین شماره ای نداریم. به طور معمول حدود ده روز پس از پست مدارک به اداره ثبت، جواب کارشناس روی سایت قابل مشاهده می باشد.

فتوکپی شناسنامه مدیر تصفیه در صورتی که خارج از شرکاء انتخاب شده باشد. و یا اینکه می خواهید شرکت را منحل کنید و زمان اعتبار آن را کاهش دهید. به تمدید آن باید بپردازید و یا اینکه می خواهید شرکت را منحل کنید و زمان اعتبار آن را کاهش دهید. بطوری که از تاریخ صدور آن مدت زمان زیادی نگذشته باشد در غیر این صورت درخواست جدیدی برای صدور این گواهینامه باید بدهید و گواهی به تاریخ روز دریافت کنید. همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید.

تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. برای ثبت تغییرات شرکت باید چه مراحلی را طی کنیم ؟برای ثبت صورت جلسه تغییرات چه باید کنیم و چه مدت زمان بر است ؟در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ داده میشود. برای راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان ثبت ثبت تغییرات شرکت تغییرات شرکت و رتبه پیمانکار و رتبه مشاور با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای ثبت تغییرات شرکت باید تک تک سهامداران و میزان سرمایه آن ها را بیان کنید. شماره جلسه فعلی و اینکه آیا برای تصمیم در مورد ثبت تغییرات شرکت جلسه بعدی هم وجود دارد یا نه. نوع صورتجلسه شامل مجمع عمومی عادی، فوق‌العاده و… را تعیین کنید.

سایت تغییرات شرکت

تغییر نام شرکت نیازی به تغییر در هیچ قسمتی از موارد ثبت ندارد و هر شرکتی که قبلا تاسیس شده می تواند برای ثبت تغییرات شرکت از جمله تغییر اسم آن اقدام کند. یکی دیگر از موضوعات مهم در رابطه با تغییرات شرکت، همین تغییر نام شرکت است موضوعی که به صورت رسمی و قانونی باید صورت بپذیرد. توصیه می کنیم در هنگام ثبت شرکت، نام آن را پس از بررسی و تفکر فراوان انتخاب کنید تا دیگر نیازی به تغییر این نام در آینده نداشته باشید، اما اگر پس از مدتی احساس می ثبت شرکت در تهران کنید که یک اسم بهتر برای شرکت خود پیدا کرده اید می توانید با انجام دادن مراحلی این تغییر را اعمال کنید. نکته‌ای که به احتمال زیاد از آن آگاهی دارید این است که قبل از ثبت تغییرات شرکت می‌توانید با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که هر یک از شرکت‌ها دارند شرکت خود را ثبت کنید. بر خلاف برخی باورها، قالب شرکت هیچ‌گونه ارتباطی با نحوه خدمات آن ندارد. هر زمان که متقاضیان شرکت اقدام به ثبت شرکتشان کنند قادرند یکسری از تغییرات را روی آن انجام دهند.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

پس از ورود به سامانه، گزینه صورتجلسه تغییرات را انتخاب کنید. در ابتدا، عبارت سامانه جامع ثبت شرکت ها یا آدرس irsherkat.ssaa.ir را، در مرورگر خود جست و جو نمایید و گزینه اول را انتخاب کنید. شما ابتدا باید اصلاح ماده اساسنامه بزنید و ماده رو از 2 نفر به 2 الی 5 نفر تغییر بدهید، بعد ورد به ثبت برند تجاری هیئت مدیره خواهید دشت به صورت عضو هیئت مدیره خارج از شرکا و بعد تعیین سمت. با سلام جناب احمدی و ممنون از لطفی که به ما داشتید، دوست عزیز شما باید ابتدا تمدید مدیران انجام دهید و در یک صورتجلسه جداگانه تغییر آدرس بدهید، جهت راهنمایی بهتر است تماس بگیرید و با کارشناس مرتبط مشورت کنید.

کپی مدارک تمامی شرکای جدیدی که قرار است به سازمان اضافه شوند. تعیین اعضای حاضر در جلسه و عنوان سمت آن‌ها در جلسه شامل نوع شخص، نام شخص، مشصات شناسایی، تابعیت. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تقسیم مسئولیت هریک از شرکا بر اساس میزان سهام‌شان اشاره کرد.

کلیه اموری که منجر به تغییر در اسم، حوزه کاری، اعضا و شرکای یک شرکت تجاری می شود را اعمال تغییرات می نامند. در گام اول با اعلام یک اطلاعیه باید یک مجمع عمومی بصورت فوق العاده شکل بگیرد که کلیه افرادی که با هم شریک هستند در آن حضور داشته باشند. ارائه لیست شرکاء و میزان سهم الشرکه آنها (قبل و بعد از کاهش سرمایه ) با امضاء کلیه شرکاء. ارائه لیست شرکاء و میزان سهم الشرکه آنها (قبل و بعد از افزایش سرمایه ) با امضاء کلیه شرکاء. در حال حاضر می توانید از ثبت این شرکت انصراف دهید و سپس مجددا اقدام به تغییرات نمایید.

شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد. اصل صورت جلسه ی انحلال شرکت که به تایید همه شرکا و مدیر تصفیه رسیده باشد. انتخاب و عنوان نمودن نام اعضای هیأت نظار در صورت جلسه در صورتی که تعداد شرکا بیش از دوازده نفر باشد. کاهش سرمایه از طریق کاهش تعداد سهام یا کاهش قیمت اسمی سهام صورت می­گیرد.

البته به شرطی که از حداقل سرمایه تعیین شده برای آن شرکت کمتر نباشد. در صورت پذیرفته شدن اعتراض طلبکاران، شرکت موظف به سپردن وثیقه به دادگاه یا پرداخت بدهی می­شود. این خبر باید در کمتر از یک ماه در روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی­های شرکت در آن منتشر می­شوند به چاپ برسد.

با سلام شما می توانید با درج آگهی دعوت به مجمع در روزنامه کثیرالانتشار و داشتن شرایط بدون حضور دو نفر از شرکا اقدام به انحلال کنید، جهت مشاوره تماس بگیرید چون میزان سهام در آگهی دعوت مهم می باشد. دوست عزیز اساسنامه شما باید بررسی شود که تعداد اعضای هیئت مدیره چند نفر هستند، ممکن است اصلاح ماده اساسنامه هم داشته باشید لطف کنید با موسسه تماس بگیرید. در صورتی که سهام دار باشند سهام خود را واگذار می نمایند یعنی صورتجلسه نقل و انتقال سهام خواهد بود و به جای آنها اشخاص جدید وارد می شوند.