نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند. امروزه با توجه به ایجاد سیستم جدید اینترنتی و با اجرایی شدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه مراجعات متقاضیان جهت ثبت شرکت، به صورت غیر حضوری و به راحتی انجام می گیرد. از مزایای این سامانه، تسریع در انجام امور و صرفه جویی در زمان و هزینه ی کاربران و سهولت کار برای متقاضیان است.

شرکت هایی قصد ثبت شرکت دارند و مراحل آن را توسط موسسه حقوقی و ثبتی به پایان رسانده اند ، باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نماید . با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق تغییرات شرکت باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . اظهارنامه ثبت شرکت جزو اوراق بهادار محسوب می‌شود و باید آن را از اداره ثبت شرکت‌ها تهیه کرد. پر کردن تمام بندهای اظهارنامه برای طی کردن مسیر تاسیس شرکت الزامی است. جهت تشکیل یک شرکت جدید در ابتدا لازم است که شرکت شخصیت حقوقی داشته باشد و بدین منظور می بایست شرکت را به ثبت قانونی رساند.

۲- حال وقتی شریک خود را انتخاب کردید باید موضوع فعالیت خود را نهایی کنید. زیرا با انتخاب موضوع فعالیت، شما باید به دنبال این باشید که فعالیتتان نیازمند به اخذ مجوز است یا خیر؟ که در صورت نیاز به مجوز باید از مرجع صلاحیت دار مجوز مربوطه را دریافت کنید در غیر اینصورت درخواست شما رد خواهد شد. تمامی اطلاعات من جمله نام ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل .

آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که سرمایه اولیه آن توسط اعضا تامین گردد. هر یک اعضا به یک مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الرشکته خواهند داشت. برخلاف شرکت سهامی عام، سهام شرکت سهامی خاص فقط در اختیار اعضای خاص که همان هیات مدیره هست، خواهد بود و عموم حق سهامداری نخواهند داشت.

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir ثبت شرکت در تهران را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید.

اداره ثبت اسناد و املاک منطقه دو قم واحد ثبت شرکتها

برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد. جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه کافیست در منوی بالای سایت قسمت تعرفه ها کلیک کنید و مدارک و هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید. ۹ – درج شدن آگهی ثبت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی که آخرین مرحله از ثبت شرکت تلقی می شود.

سامانه ثبت شركت ها

عملا پس از انتشار آگهی در روزنامه با مضمون انحلال شرکت، شرکت شما دیگر وجود ندارد و منحل شده است. در صورتی که ثبت شرکت بوسیله ی وکیل انجام گیرد باید اصل وکالتنامه ی وکیل دادگستری آورده شود . ارائه دادن اصل مجوز اولیه که از سازمان اوراق بهادار و بورس اخذ شده. دریافت گواهی از بانک که نشان دهنده ی پرداخت ۳۵% از ۲۰% سرمایه شرکت باشد. مناطق آزاد بدلیل اهمیت و آزادی وارد کردن دستگاه های تجاری بهترین نقاط برای سرمایه گذاری می باشند. تایید نشد بقیه اسم ها مورد بررسی قرار بگیرند.) سپس باید مدت شرکت که میتواند محدود یا نا محدود باشد را به همراه موضوع شرکت وارد کنید.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یکی از مهم ترین سایت ها برای متقاضیان ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ها و سایر موارد مربوطه است که توضیح خواهیم داد . 3ـ در صورتی که کارشناس اداره ثبت شرکتها ایرادی یا نقصی در مدارک ابرازی مشاهده ننماید نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام و پیش نویس مربوطه پس از تایید مسئولین اداره ثبت شرکتها تهیه و در روز مراجعه تحویل متقاضی داده می شود. متقاضی بایستی به بانک مستقر در اداره مراجعه و نسبت به پرداخت حق الثبت که ذیل پیش نویس مبلغ آن قید شده اقدام نماید. تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکا صورت می گیرد . تقویم آورده های غیر نقدی در شرکت سهامی خاص با کارشناس رسمی دادگستری خواهد بود .

اتصال پاسخ‌های فناورانه به نیازهای صنعت زعفران؛ ایده‌های کاربردی جذب می‌شود

برخی شرکتها هستند که اداره ثبت شرکتها از شما برای ثبت مجوز آن کار را درخواست می کنند. یا زمانی که آدرس شرکت شما تغییر کنید، باید اقدام به تغییرات شرکت خود کرده و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این موضوع را اعلام کنید. هروقت شرکت ثبت شد با اخذ شماره ثبت شرکت شخصیت حقوقی پیدا می کند.مدارک ارائه شده باید برابر اصل شده باشد و در قسمت سامانه ای ثبت اسکن شود.پس از آن مدارک به اداره ثبت شرکتها ارائه شود. 2ـ مدارک را باتوجه به مواردی که ذکر شد تحویل قسمت پذیرش مدارک اداره ثبت شرکتها داده و رسید دریافت شود و با عنایت به تاریخ تعیین شده برای اعلام نتیجه در روز موعد توسط احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت به باجه مربوطه اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید. در شرکت سهامی خاص حداقل ۳۵% سرمایه باید نقداً در یکی از شعب بانکهای منطقه تودیع و گواهی مربوطه ارائه و ۶۵% در تعهد سهامداران باشد در صورتیکه در شرکت با مسئولیت محدود باید ابتدا کل سرمایه توسط شرکا پرداخت گردد.

  • کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی می تواند اقدام به صادرات و واردات کند.
  • در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.
  • اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد.
  • شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است.
  • نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.

و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) . خیر برای ثبت شرکت اجباری نیست و اصلا نیازی نیست، اما اگر شرکت شما در زمینه بازرگانی هست و تصمیم به فعالیت دارید در ادامه برای شروع کار باید کارت بگیرید. سوالم اینه که آیا نیاز به سوء پیشینه هست یا نه؟ و سوال بعدیم اینه که نیاز هست ما به اداره مراجعه کنیم یا کل کارها رو شما انجام میدین. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید. اما شما اگر قصد دارید ثبت شرکت داشته باشید که بتونید جذب سرمایه داشته باشید باید حتما مجوز بگیرید. من میخوام یه شرکت ثبت کنم اما شنیدم افرادی که کارمند رسمی هستند و مشغول به خدمت، نمی تونن مدیر عامل باشن و ثبت شرکت انجام بدن.

یک نسخه از مدارک ضبط در پرونده شرکت شده و در بایگانی اداره ثبت شرکتها نگهداری خواهد شد و یک نسخه دیگر از مدارک (تقاضانامه – شرکت نامه – اساسنامه – صورت جلسه مجمع عمومی مؤسس – صورت جلسه هیئت مدیره) ممهور به مهر اداره کل ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی شده و تحویل متقاضی می گردد. حق‌الوکاله ثبت شرکت هزینه‌ای است که برای تنظیم مدارک و پیگیری امور پرداخت می‌شود. وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و… مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی بر اساس معیار های زمانی و قوانین جدیدی که از سمت اداره سازمان ها اعمال می شود و مراحل یا روشی که قصد دارید از آن اقدام کنید، دارد.

شرکت های سهامی خاص برای ادامه فعالیت و شرکت در مناقصات و مزایدات و اجرای پروژه های خود می بایست اعضای هیئت مدیره و سهامداران خود را هر دوسال تعیین و تمدید و بازرسان خود را هر یک سال تعیین و تمدید کنند که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صورت میگیرد و آگهی می شود. تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است. با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکتها رهگیری و پیگیری آن فقط از ثبت برند طریق سامانه امکان پذیر می باشد. بعد از ارسال اوراق به اداره و پس از اعلام نظر کارشناسان اداره ثبت تمامی موارد ارسال شده بررسی می گردد و طی شماره پیگیری که به متقاضی تحویل داده می شود قابلیت پیگیری دارد. به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و …. را از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به سادگی انجام دهند .

کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی می تواند اقدام به صادرات و واردات کند. لازم به ذکر است که برای دریافت کارت بازرگانی باید کد اقتصادی داشته باشید. اما برای دریافت کارت بازرگانی چه مدارکی لازم است؟ اشخاص درخواست کننده کارت بازرگانی چه شرایطی باید داشته باشند؟ مراحل اخذ این کارت چگونه است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را برای دریافت کارت بازرگانی راهنمایی کنیم. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. معمولا موسسات غیر تجاری برای مشاغل خدماتی نظیر، موسسات آموزشی، حقوقی، بهداشتی دمانی، نظافت و … درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد.

کارت ملی هوشمند و شناسنامه عکس‌دار با تمام توضیحات ضروری آن اصلی‌ترین مدارک شناسایی برای ثبت شرکت هستند. در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. البته برای گرفتن مجوز فعالیت از نهادهای دیگر ممکن است در حوزه‌های تخصصی به این مدارک نیاز پیدا کنید.