سایت اداره ثبت شرکتها

موضوع فعالیت شرکت‌ها با هم تفاوت دارد و هر شرکت مجزا از نوع آن، با موضوعی مشخص فعالیت خود را آغاز می‌کند. شرکت‌ها را میتوان از نظر موضوعی به چند زیرمجموعه‌ی تفریحی – کامپیوتری – تبلیغاتی و دارویی تقسیم کرد. آنچه درباره تاسیس شرکت باید بدانیم تاسیس شرکت در ایران یا تاسیس شرکت در ترکیه یا تاسیس شرکت در چین یا تاسیس شرکت در ارمنستان یا تاسیس شرکت در…

به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد. اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید. یکی از مهمترین تکالیف اشخاص حقوقی که باید همه ساله و قبل از پایان سال انجام بگیرد، پلمپ دفاتر قانونی است.

  • ما در تمامی مناطق غرب تهران از جمله ثبت شرکت در صادقیه ، بلوار فردوس ، پونک ، شهرک غرب و …
  • درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .
  • رای دادگاه باید در همان زمان به اداره ثبت شرکتها ارسال و آگهی می گردید.
  • در قانون تجارت ایران برای ثبت شرکت‌های گوناگون مدارک مستقلی در نظر گرفته شده است.

2- درصورت تخلف و استفاده غیرمجاز از تسهیلات استفاده نکردن درراستای تولید فناوری مطابق مجازات های ماده 11 قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان برخوردار خواهد شد . 3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود. شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند. حضور اعضای هیات علمی درشرکتها می تواند کمک شایانی برای ارزیابی شرکت دانش بنیان کند . تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی یکی از مهمترین تکالیف تمام مؤدیان اعم از مؤدیان حقیقی و مؤدیان حقوقی است.

با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. • تاسیس ، تغییرات و تصمیمات شرکت ، ثبت نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانکها و موسسات اعتباری ، تعاونیهای اعتباری ، صندوق قرض الحسنه ، صرافی و … میزان سپرده بانکی مورد نظر باید منطبق با سرمایه اعلام‌شده باشد.

یکی از بخش های مختلفی که در سایت ارائه شده است، سامانه سمعی بصری بنیاد مسکن می باشد. در این سامانه تمامی اخبار و اطلاعیه های مهم به اطلاع افرادی که علاقه مند به دریافت این اخبار می باشند، را در اختیار عموم قرار میدهد. اما تفاوتی که بین نحوه ارائه این اخبار با نحوه ارائه اخبار در سایت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد. این است که در سامانه سمعی بصری اخبار به صورت کاملا سمعی بصری و بدون متن به افراد اطلاع میدهد.

نمونه مقالات و مطالب حقوقی

پس از اتمام تاریخ هیئت مدیره تمدید اعضا و تمدید مدیران ، هر دو باید درج گردد. در دو قسمت از سامانه باید شماره موبایل درست مدیرعامل ثبت گردد. خیر، نیازی به امضای بازرسین نمی باشد فقط در صورتی که بازرسین جزوء سهامداران باشند باید صورتجلسه ی مجمع را امضا نمایند. اشخاصی که دارای سمت دولتی می باشند فقط می توانند به عنوان سهامدار در شرکت معرفی گردند. پدرم مدیر عامل شرکت.الان میخواد مدیر عامل نباشه بجاش من میخوام باشم.من یه صورت جلسه نوشتم بابطه ورود شریک جدید با افزایش سرمایه. لطفا فرایند چاپ آگهی دعوت از بستانکاران در روزنامه رسمی برای چند نوبت را لطف میفرمائید.

در صورتی که کدپستی شرکت اشتباه باشد، طی یک صورتجلسه ، این تغییر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نموده و سپس برای دفاتر پلمپ اقدام نمایید. اعضای جدید هیئت مدیره شماره های ۱الی ۳ در صورتجلسه قبلی بعنوان شریک جدید وارد شرکت شده و صورتجلسه قبلی تحت بررسی ثبت شرکتهاست.شخص چهارم هیئت مدیره هم بعنوان نفری بیرون از شرکا می بایست عضو هیئت مدیره گردد.در صورتجلسه قبلی به افزایش تعداد اعضا هیئت مدیره اشاره شده پیگیری ثبت تغییرات شرکت است. هر دو سرتیتر را می توان انتخاب نمود، بازرسین باید هر یک سال یک بار تمدید شده و صورتجلسه تمدید به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. دارای شرکت سهامی خاص می باشم که در سال ۸۵ تاسیس گردید و دو ماه پس از تاسیس نام شرکت را تغییر داده ام ولی روزنامه رسمی تغییرات را انجام نداده م حالا پس از سالها در حال فعال کردن شرکت می باشم و تغییراتی از قبیل هیت مدیره و ادرس رو داشته ام که روزنامه انها صورت پزیرفت.

سامانه جامع ثبت شرکتها

ثبت شرکت را در کسب و کار ها باید اینگونه تعریف کرد که یکی از شرایط های لازم برای شروع یک تجارت ، راه اندازی کسب کار و یا سرمایه گذاری می باشد. تمامی صاحبان کسب و کار ها باید پیش از هر اقدامی در درجه اول اقدام به ثبت کردن شرکت خود کنند . به منظور انجام ثبت شرکت برای کسب و کار خود می توانید به موسسه حقوقی های ثبت مراجعه کنید و با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنید و با مشاوره رایگان این موسسه شرکت خود را ثبت کنید . با تکثیر فعالیتهای تجاری قدمی استوار و موثر برداشتن در این زمینه یک کار بسیار مهم می باشد و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در قم از اولین قدم های این زمینه محسوب میشود.

جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه کافیست در منوی بالای سایت قسمت تعرفه ها کلیک کنید و مدارک و هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید. سامانه ثبت شرکت میزان به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ثبت شرکت در تهران ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد. ۴- فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد.

فراهم شدن امکان انتخاب تصمیم با عنوان « تبدیل نوع شرکت» در سامانه جامع ثبت شرکتها

سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و هیئت مدیره باید تنظیم و به اداره ی ثبت ارسال شود. اوراق بارکد دار را از سایت اداره دانلود نموده به اداره فناوری برده و مهر بزنید، سپس این اوراق را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. بله، تمامی تغییرات باید به اداره ثبت شرکتها اعلام و در روزنامه رسمی درج گردند. طی یک صورتجلسه تغییر آدرس ، این مورد را به اداره ثبت شرکتها اعلام نموده و سپس اقدام به خرید دفاتر پلمپ نمایید.

طی صورتجلسه تغییرات هیئت مدیره ، می توانید هیئت مدیره جدید را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایید. در صورتجلسه، مدت اعتبار سمت مدیرعامل، به مدت ۲ سال تعیین شده. سلام ثبت برند صورت جلسه ای در خصوص تغییر نام شرکت سهامی خاص تنظیم کرده ام ولی در حال حاضر ابلاغیه نقص صورت جلسه را دریافت کرده ام با این مضمون تا تعیین تکلیف آگهی شماره …..

بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است. در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم.