سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

پس از ثبت نام، ثبت نام کننده، می تواند با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور دریافتی، برایورود به سایت ثنا دادگستریبه نشانیsana.adliran.ir و استفادهاز امکانات آن، همچون مشاهده ابلاغیه های قضایی، اقدام نماید. بر اساس اعلام رئیس پلیس فتا استان البرز ، عامل ارسال 8400 پیامک جعلی مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا،به شهروندان دستگیر شد. مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرسسامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا، یعنی eblagh.adliran.ir را جست و جو کرده تا به صفحه اصلی سایت ثنا وارد بشوید.

سامانه ثنا

علت سوءاستفاده هکرها از این سامانه بار روانی آن است زیرا افراد با مشاهده این پیام نگران شده و می‌خواهند بدانند چه جرم امنیتی رخ داده که گریبانگیر آن‌ها شده است. سلام ببخشید من میخوام ابلاغیه هام پاک بشن چکار کنم چون یک ساله دنبالش نرفتم و شکایت های که ازم شوده فقط قصدسواستفاده شده ازم چون من خارج از کشور بودم … با سلام، چگونه می شود برای ورثه ای که از ثبت نام در سامانه ثنا امتناع می کنند، سامانه ثنا تشکیل داد. برای فردی از طریق دفتر خدمات قضایی اظهارنامه ارسال کرده ام ولی متاسفانه مخاطب مذکور آدرس اینجانب را به عنوان آدرس خود در سامانه ثبت کرده است!!! در این خصوص هم در هزینه دستگاه قضایی و هم طرف دعوی صرفه جویی خواهد شد و همچنین از حواشی و لغزشهای احتمالی در فرایند ابلاغ کاسته می‌شود.

اگر فردی ثنا نداشت چه باید کرد

بعد از انجام ثبت نام الکترونیک در سایت ثنا ، برای مشاهده ابلاغیه الکترونیکی باید وارد سایت adliran.ir شوید . فقط کافی است شما در این سامانه ثبت نام کنید و قوه قضاییه همه ابلاغیه ها را در پنل کاربری سامانه ثنا شما اضافه می کند و شما می توانید خیلی ساده به مراجعه پنل کاربری خود این ابلاغیه ها را با چند کلیک مشاهده کنید. بر همین صدور کد ثنا که مهمترین و سامانه احراز هویت برخط ارباب رجوع ( سامانه ثنا ) اولین اقدام جهت دریافت خدمات قضایی هوشمند می باشد که از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ و با همکاری اپراتور آی تی ساز بصورت عملیاتی دردسترس هموطنان قرار خواهد گرفت. خوشبختانه با لطف وجود سامانه ثنا دریافت ابلاغیه های الکترونیک بسیار راحت و بی دردسر انجام می شود. در این مقاله سه روش برای ورود به سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه ها را ذکر کردیم. شما می توانید با توجه به دسترسی خود، یکی از راه های ذکر شده استفاده کنید و ابلاغیه های جدید خود را مشاهده کنید.

سلام من سامانه ثنا دارم ولی تمام ابلاغیه ها را نمیتونم مشاهده کنم فقط آخرین ابلاغیه رو سایت میاد چطور میتونم ابلاغیه ها قبلی را ببینم ؟ ممنون … این برنامه به نام «اپلیکیشن عدالت همراه» می باشد که خدمات مختلفی را از جمله مشاهده ابلاغیه های الکترونیک، دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، دریافت نوبت و … برای انجام مراحل ثبت نام در این سامانه، لازم است که افراد ابتدا به این سایت وارد شوند. موسسه وکلای بین المللی بیان امروز در سال 1387 تحت شماره در تهران تاسیس شده و در بخش های حقوق تجارت بین الملل و حقوق و دعاوی داخلی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی می پردازد.

  • ۳- به کسانی که ایمیل ندارند، توسط دفتر خدمات قضایی یک آدرس ایمیل ملی اختصاص داده خواهد شد.
  • سامانه ثنا تا به امروز بسیاری از مشکلات ساده و پیچیده دستگاه قضایی و مراجعه‌کنندگان را برطرف کرده است.
  • اقا سامانه اگهی الکترونیکی چیه تو سامانه ثنای من تعداد زیاد هست اینا چین به من مربوطن اصلا یا واسه همه هست این چیه اخه …
  • برای دریافت شناسه قوه قضاییه برای گرفتن وام از بعضی از بانک ها، باید ابتدا در سامانه الکترونیکی ابلاغ ثبت نام کنید.
  • از جمله دیگر خدمات سایت ثنا برای افراد خارج از کشور می‌توان به صدور گواهی عدم سوء پیشینه اشاره کرد.

✔️ یکی از اطلاعات لازم برای ثبت نام در این سامانه وارد کردن شماره ملی و شناسنامه می باشد که سایر اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده است. پس از اینکه اقدام به دانلود سامانه ثنا بر روی گوشی های هوشمند خود کردید، می توانید به راحتی مانند تمامی برنامه های دیگر این برنامه را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید. پس از نصب برنامه عدالت همراه بر روی گوشی های خود، به این برنامه وارد شوید. در این روش ابتدا پیش ثبت­نام به صورت برخط صورت می­گیرد و سپس متقاضی به دفتر خدمات قضایی و یا مجتمع قضایی جهت تایید ثبت نام و ثبت امضای الکترونیکی مراجعه می­کند. در مرحله آخر نیز کاربر تحقیقات و موارد مورد تقاضای خود را در بین لیست ارائه شده انتخاب می‌کند و در نهایت بر روی گزینه “ثبت موقت” کلیک می‌کند.

کافیست که کد فعال سازی را در فیلد مربوطه وارد کنید و در نهایت با وارد کردن عدد تصویر پایین صفحه، رمز عبور شخصی جدید خود را دریافت کنید. ثبت نام آنلاین سامانه الکترونیک قضایی تنها برای افراد حقیقی است و افراد حقوقی باید برای ثبت نام در این سامانه به یکی از شعب دادگستری مراجعه کنند و تمام مراحل ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند. سایت ثبت تغییرات sana.adliran.ir به دو شیوه حضوری و اینترنتی انجام می شود که شیوه ثبت نام اینترنتی درمتن مقاله به صورت کامل بیان شده است . در این مرحله از مراحلثبت نام در سایت ثنا sana.adliran.ir، اطلاعات مربوط به اقامتگاه خود، که شامل محل سکونت یا کار می شود را وارد کرده و دکمه مرحله بعد را بزنید. همانطورکه در تصویر زیر ملاحظه می کنید، صفحه جدیدی به شما نشان داده می شود که به معنای ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی قضایی می باشد. پس از ثبت نام در سامانه ثنا، برای مشاهده ابلاغ الکترونیک می‌توانید به سامانه فوق مراجعه کنید.

سامانه پیامک سامانه ثنا

گاهی اوقات افراد با موبایل وارد سامانه ی ثنا وارد سایت می شوند، ولی در هنگام ورود آن ها به سایت مشکلاتی از قبیل باز نشدن سایت ثنا، پریدن سایت و … برای رفع این مشکل می توانید مرورگر روی گوشی خود را آپدیت کنید و از نسخه جدیدتری استفاده کنید. اگر مشکل شما با آپدیت نسخه مرورگر حل نشد، توصیه می کنیم از لپ تاپ یا کامپیوتر برایورود به ثبت شرکتاستفاده کنید. نسخه ویندوز سایت ثنا این مزیت را دارد که تمام صفحه سایت را نشان می دهد و آدرس های مختلفی را برای رفع مشکل قطعی سایت ثنا ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام شما باید اطلاعاتی از خودتان بنویسید و فرم های مربوطه را پر کنید، این فرم ها باید با دقت پر شوند تا شما بعدا در این سامانه با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سامانه استفاده کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. برای دریافت نکات تکمیلی این مطلب، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید. سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. اطلاعات شناسنامه ای خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و دکمه مرحله بعد را بزنید.

سلام لطفا جواب بدهید من وکالت نامه طلاق دارم و میخوام جدا شم دادخواست طلاق دادم ولی باید اون فرد باید توی سامانه ثنا ثبت نام کنه اما برای اذیت کردن م … ۲) پیش ثبت نام در سامانه ثنا (در منزل) و سپس مراجعه به دفتر خدمات قضایی و یا مجتمع قضایی جهت تایید ثبت نام. بی تردید اجرای طرح سامانه ثنا گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه حکومت الکترونیک در کشور، به شمار می‌آید.

ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا به استناد قوانین جدید کیفری در دعاوی حقوقی الزامی است به این معنی که قوه قضاییه موظف است کلیه اوراق قضایی را از طریق سامانه الکترونیکی ثنا به طرفین دعوی ابلاغ نماید. لازم به ذکر است که برای مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا باید نخست در این سامانه عضو شوید و یک گذرواژه دریافت کنید. سپس با استفاده از کد ملی تان و گذرواژه ای که دریافت کرده اید به سامانه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی قوه قضاییه وارد شده و ابلاغیه خود را مشاهده کنید. پس از پشت سر گذاشتن دو مرحله قبل، می‌توانید برای مشاهده ابلاغیه قضایی در سامانه ثنا وارد سامانه شوید. در صفحه اصلی این سامانه از شما خواسته می‌شود که نام کاربری (شماره ملی) و رمز شخصی که پس از ثبت‌نام دریافت کرده‌اید را وارد کنید.

اپراتور دانش بنیان آی‌تی ساز، ارتباط مستقیم با سامانه ثنا دارد و همین مورد باعث می شود که شما بتوانید به صورت آنلاین هم و در منزل و یا محل کار خود احراز هویت را به خوبی انجام دهید. برای ثبت نام در این سامانه شما یک فرایند را باید طی کنید تا با طی کردن این فرایند یک پنل کاربری در ثنا داشته باشید، در این بخش با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که چگونه می توانید در سامانه ثنا ثبت نام کنید. از جمله دیگر خدمات سایت ثنا برای افراد خارج از کشور می‌توان به صدور گواهی عدم سوء پیشینه اشاره کرد.

ورود به حساب کاربری در ثبت برند تجاری،مستلزم وارد کردن کد ثنا یا همان رمز عبور می باشد. در این بخش، امکان بازیابی رمز ثنا در صورت فراموشی آن، برای کاربران فراهم شده است. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، وارد صفحه اصلیسایت سامانه ثنا sana.adliran.ir، شده اید و می توانید از امکانات آن همچون ثبت نام در سامانه ثنا، استفاده نمایید. تمامیابلاغیه های مربوط به مراجع دادگستری،در قالب ابلاغیه الکترونیکی دادگستری، به اصحاب دعوا ابلاغ می گردد.

ممکن است شلوغی سامانه دلیل بروز خطا باشد و یا مشکل داخلی در سرورهای سامانه ابلاغ الکترونیک. به محض ورود شما به این سایت، از شما سوال می شود که می خواهید از کدام سامانه ابلاغ استفاده کنید. سامانه اصلی و سامانه پشتیبان ابلاغ هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، فقط در زمان اوج ترافیک و شلوغی سایت ممکن یکی از این سامانه ها دچار اختلال شود.