سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری Irsherkat Ssaair

دیگر مخارج ثبتی نیز شامل هزینه پست مدارک و تعرفه درج آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار است. حداقل هزینه ثبت موسسه غیر تجاری در سال ۱۳۹۹ حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان (سیزده میلیون ریال) تخمین زده می‌شود. این مبلغ با در نظر گرفتن کمترین سرمایه و کمترین تعداد شرکا محاسبه شده است. بنابراین با افزایش سرمایه اولیه و تعداد شرکا این مبلغ نیز اندکی بیشتر می‌شود. این امر در مورد سایر فرآیندهای ثبت شرکت مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود. همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید.

برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. جهت تغییراتی که در بالا ذکر شده همان طور که گفته شد مجمع عمومی فوق العاده باید تشکیل گردد و تغییرات موسسه در ان قید گردد و تصمیم گیری شود سپس باید بعد از اتمام مجمع صورتجلسه آن بر اسا سموارد قابل تغییر و صحبت شده در مجمع تنطیم گردد و حضا و اعضای تشکیل دهنده آن را امضا نمایند . در نتیجه ثبت تغییرات موسسه باید در سامانه اداره ثبت شرکتها مراحل را به صورت اینترنتی طی شود و در نهایت به همراه مدارک تغییرات شرکت و مدارک جدید به اداره ثبت شرکتها ارسال نموده و کارشناسان پرونده را بررسی نموده و بر اساس قوانین مصوبه تجارت ، اقدام به تأیید و یا عدم تأیی پرونده نمایند . امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. پس از شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص، شرکت تعاونی دارای بیشترین آمار ثبت شده در اداره ثبت شرکتها را داراست. اما برخلاف آنها به منظور بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی اعضا تشکیل می گردد.

بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند . نام شرکت های خارجی را که در حال تاسیس هستند تغییر و تعیین کنند. ثبت کردن شرکت به صورت تجاری ، موسسه ،در تهران و سایر ثبت تغییرات شرکت شهرستان ها. برای رسیدگی به امور ثبتی شرکت ها و مراجعه به این ادارات الزامی است پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید. ثبت برند در کرج مالکیت انحصاری آن در اختیار صاحب برند خواهد بود و دیگر افراد مجاز به استفاده از آن نخواهند بود.

  • برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید .
  • لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد.
  • ثبت موسسات و تشکیلات غیر تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت‌ها و در شهرستان‌ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد.
  • مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد .
  • در تهران برای ثبت موسسه آموزشی باید به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مراجعه کنید.

بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. در صورت انتفاعی بودن موسسه، باید موضوع موسسه با مدارک تحصیلی و تخصص موسسین تطبیق داشته و سپس دستور ثبت و صادر شود. از زمانی که یک موسسه ثبت می‌شود، شخصیتی حقوقی می‌گیرد و می‌توان عناوینی مثل بنگاه، کانون و… را به آن نسبت داد. برای ثبت موسسه غیرانتفاعی، اجازه نیروی انتظامی محل ثبت ضروری است. اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

آیا از شرایطی که برای تاسیس شرکت تعاونی لازم است اطلاع دارید؟ آیا شرکت تعاونی به مجوز نیاز دارد یا خیر؟ برای آگاهی از چگونگی تاسیس شرکت تعاونی با ما در ادامه مطلب همراه باشید. ماده5) مرجع ثبت شرکتهای مرکز استان جهت ثبت تغییرات مربوط به شرکتها و موسسات غیرتجاری که در گذشته در مرجع ثبتی غیر از شهرستان مرکز استان به ثبت رسیده‌اند، در ابتدا پرونده مربوط را از مرجع ثبت کننده مطالبه و مراحل ثبت تغییرات را مطابق ضوابط انجام خواهد داد. اداره ثبت شهرستان ثبت کننده شخص حقوقی مکلف است ظرف یک هفته با شماره‌گذاری اوراق پرونده مربوط، نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شرکتهای مرکز استان اقدام نماید. امضای اوراق و تشکیل پرونده رسمی گام بعدی راه‌اندازی موسسه غیر تجاری در ایران است.

سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. در این نوشته آموزش تصویری را قرار میدهیم برای آنکه راحت تر بتوانید اقدام به استعلام شماره ثبت شرکت ها بنمایید .

افزایش سرمایه شرکت

در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود. اما معمول ترین نرخی که این روزها اعلام می شود عددی بین 2،000،000 الی 2،500،000 تومان می باشد. که معمولا نصف مبلغ را قبل و مابقی را بعد از ثبت از شما دریافت می کنند. اگر دادگاه اقدام به انحلال موسسه کرده باشد، تصفیه بر عهده مدیر است. در صورتی که کسی برای این کار تعیین نشده باشد، خود دادگاه یک نفر را برای انجام این کار تعیین می کند و بر اساس آن چه در قانون تجارت آمده است، تسویه انجام می گیرد. صورتجلسه مجمع عمومی موسسین را تکمیل کرده به امضاء برسانید و دو سری از آن را تحویل دهید.

اگر در صورتجلسه نقصی وجود داشته باشد این مورد به شما اطلاع داده شده و باید برای رفع آن اقدام نمایید. امکان دارد که صورتجلسه به دلایلی رد شود و در این صورت دلایل آن اعلام می شود تا صورتجلسه صحیحی ارسال نمایید. اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند .

اهداف شرکت دانش بنیان جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، حمایت و هدایت در جهت سودآوری و تولید فناوری های برتر است. مجمع عمومي فوق العاده مؤسسه غیر تجاری …………………… ثبت شده به شماره …………………….. باحضور اکثریت / کلیه شركاء درمحل قانوني مؤسسه غیر تجاری تشكيل شد. (می توانید اسم مدیر عامل یا دارنده حق امضاء موسسع یا وکیل را بیاورید) وکالت ثبت برند تجاری داده شده تا اقدامات لازم در زمینه ثبت این صورت جلسه را فراهم آورد. توجه داشته باشید ساعت و تاریخ جلسه حتما مشخص در صورت جلسه آورده شود و در صورتی که تغییرات مختلفی را می خواهید اعمال کنید که در صلاحیت مجامع مختلف هست باید تأخر و تقدم زمانی تشکیل مجامع را بدان رعایت نمایید. دو نسخه از صورت جلسه تنظیم شده در خصوص تغییر مربوطه که باید به امضاء همه اعضاء موسسه رسیده باشد.

به موسساتی که هدف آن‌ها جلب منافع مادی و تقسیم آن‌ها میان اعضا خود یا افراد غیر باشد، موسسات غیر تجاری انتفاعی گفته می‌شود. فعالیت‌هایی از قبلی آموزشگاه‌های علمی و فنی، کلاس‌های زبان، مدارس غیرانتفاعی، کلاس‌های کنکور، موسسات گازرسانی یا ارائه خدمات شهری مانند نظافت، فضای سبز و… در این نوع موسسین باید در صورت لزوم قبل از انجام فرآیندها و مراحل ثبتی، نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح در خصوص موضوع فعالیت موسسه اقدام نمایند.

مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد . در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ابتدایی و دستی صورت می گرفته است . این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد.