راهنمای کامل انتخاب اسم برند نام تجاری و انتخاب اسم شرکت

کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ، تجاری ، مهندسی ، مهندسین مشاور ، حقوقی ، تولیدی و … شرحی برموضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نامهای درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزئی از نام محسوب نمی شود . تعیین نام هر شخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و عندالاقتضاء اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود. خیر – اغلب شرکت ها ۴ الی ۱۰ کلمه ای هستند و انتخاب نام تک کلمه ای برای ثبت شرکت هزینه بسیار زیادی دارد.

سایت پیشنهاد نام برند

مایکل رادر در این زمینه می گوید که شما باید بر روی واژه هایی که با تجربیات حسی خاصی مرتبط هستند، متمرکز شوید مثل دل انگیز بودن، قدرت، توانایی و احساسی بودن. تمامی این ها مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود زیرا نام شرکت می تواند شرکت را به اوج برساند یا بر عکس به نابودی و قعر بکشاند. اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. امیدوارم تمام کسب و کارهای کشور عزیزمان ایران با قوانین پیشنهاد نام برند آشنا شوند و شاهد ورشکستگی و ضرر هیچ کسب و کاری نباشیم.

ثبت دامنه Domain Registration

شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید . بی نهایت ممنون می شویم اگر مطلبی یا نقدی درباره‌ی اسم ساز، موتور ساخت دامنه و اسم فارسی بنویسید، آن را به دوستان خود معرفی کنید و از درون مطلب و به ما لینک دهید. نام برند باید به گونه ای انتخاب شود که برای دیگر کشورها و یا زبان های دیگر نیز با معنا و مفهوم باشد.

امیدواریم بتوانیم در مقاله‌های بعدی، تکنیک‌های بیشتری در رابطه با ساخت و انتخاب نام تجاری به شما بیاموزیم. کافی‌ است که بتوانید دامنه اینترنتی را بگیرید و شروع به کار نمایید. در این موتور لازم نیست که شما پسوند انتهایی نام دامنه مثل دات کام را تایپ نمایید، این موتور خودش گزینه‌های موجود و ترکیبات مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد.

سعی کنید نام دامنه انتخابی شما دارای حالت‌های مختلف برای تایپ نباشد. نامی برای برند خود انتخاب کنید که مطمئن باشید در حافظه مخاطب می‌ماند. مبلغ پرداختی را برای خرید از فروشگاه دامنه استفاده کنید. فقط با پرداخت 990 هزار تومان ، پلتفرم مسابقه ما این امکان را به شما می دهند که یک اسم برند شگفت انگیز ، سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنید. خرید یک اسم خوب با دامنه آزاد ، باعث شد در زمان بسیار صرفه جویی کنیم و قطعا اگر خودمان هم می خواستیم انجام دهیم احتمالا با این کیفیت انجام نمی شد. در تعیین نام شرکتهای تجاری تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد (۱۱۷)، (۱۴۱) ، (۱۶۲) و (۱۸۴) قانون تجارت الزامی است .

اما مثل اغلب کسب و کارها، این داستان گسترش بی‌حد و حصر دامنه فعالیت، دامن‌گیر بسیاری از سایت‌های اینترنتی هم شده است. برای ساخت برند زیبا ، جذاب و متفاوت برای محصولات و خدمات خود می‌توانید از مشاوره حرفه‌ ای برند ما استفاده نمایید و یا از مطالب متفاوت سایت ما بهره ببرید تا در مسیر ساخت نام برند گام‌های منطقی و صحیح بردارید. چرا که مخاطبان با شنیدن نام آن برای اولین بار، زمینه تصورات خود را راجع به آن کسب و کار می‌سازند. این زمینه می‌تواند به قدری مهم و تاثیر گذار باشد که تا ابد اثرات آن بر روی اعتماد و برداشت مخاطب باقی بماند. به همین علت، برای صاحبان کسب و کار انتخاب برند نامناسب می‌تواند به قیمت شکست آن کسب و کار تمام شود. کسب و کار علاوه بر مزایا و خدماتی که ارائه می‌دهد و خود را به مشتریان ثابت می‌کند، نیازمند یک برند برای اشغال ذهن بازار هدف نیز می‌باشد.

برای این کار نیازی به داشتن لوگو نیست؛ اما دیگر کم‌کم باید به فکر استخدام یک طراح حرفه‌ای باشید. اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند. خوبی این روش (ارسال انبوه ایمیل) کم‌هزینه بودن آن است. برای «ثبت دامنه» هم ثبت تغییرات کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. یعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید).

فعالیت در دنیای مجازی را با ثبت و خرید دامنه ای مناسب آغاز کنیدبزرگترین مرکز ثبت دامنه در ایران

این هزینه ها شامل وکالتنامه وکیل، حق التمیر دادگستری و حق الزحمه موسسه می باشد که با توجه به تخصص و تعهد و سیاست هر موسسه متفاوت می باشد. موسسه ثبت برند میزان با مناسبترین هزینه و بهترین زمان ثبت در خدمت شما می باشد. شخص متقاضی ثبت برند و ثبت علامت تجاری باید در هر زمینه ای که مجوز فعالیت دارد علامت را در همان زمینه ثبت کند.

  • یک متخصص در حوزه مشاوره برند یا انتخاب اسم برند، یک اسم را از جهت‌های مختلفی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد تا بهترین نام را برای برند شما انتخاب کند.
  • هدف ما از برند یا همان هویت دادن به یک کسب و کار این است که در ذهن مشتری و مخاطب جایگاه ویژه‌ای ایجاد کنیم.
  • اما با این حال و با استفاده از شرایط موجود این شرکت از نامی غیر معمول برای انتخاب اسم برند خود استفاده نموده است.
  • سعی کنید نامی را انتخاب کنید که چندین شکل نوشتاری نداشته باشد.

برای ثبت برند شرکت گواهی ثبت علامت 10ساله صادر می شود. در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود. هزینه هایی که برای ثبت برند باید بپردازید حدودا 900 هزار تومان ( ثبت اولیه اظهارنامه در سایت + روزنامه رسمی نوبت اول + حق الثبت برند + روزنامه ثبت شرکت در تهران رسمی دوم ) است. برای جلوگیری از هدر رفت وقت و هزینه ای که می خواهید صرف ثبت یک برند ثبت شده بکنید، بهتر است قبل از ثبت از وب سایت ما استعلام بگیرید تا مطمئن شوید که مشابه برند شما قبلا ثبت نشده است. بعد از فرآیند ثبت اظهارنامه ثبت برند در سایت و بارگذاری مدارک و تصویر برند در سایت باید حداقل 15 روز منتظر ماند تا نتیجه بررسی کارشناسان اعلام شود.

بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. بله کنترل پنل اختصاصی بروی دامنه های بین المللی ارائه می گردد لطفا برای اطلاعات بیشتر این لینک را مطالعه فرمایید. همچنین به صورت معمول روی دامنه های بین المللی اطلاعات whois به دلیل قوانین GDPR یا حفظ اطلاعات داده های شخصی اتحادیه اروپا نمایش داده نمی شوند. تنها کشور و نام شرکت در WHOIS نمایش داده می شود و سایر اطلاعات مخفی است. لطفا در ساعات 23 تا 7 صبح از ثبت، خرید و تمدید دامنه های IR خودداری فرمایید.

در این بخش از کار شما تقریباً به پایان راه رسیده اید. مدارک لازم جهت ثبت برند و علائم تجاری، با توجه به برند شخصی یا شرکتی بودن متفاوت می باشد. در صورتی که می خواهید هزینه ثبت برند در سال 1400 را به طور دقیق ثبت برند تجاری با توجه به حوزه فعالیت خود بدانید کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید. فلسفه ثبت برند جلوگیری از کپی برداری از نام تجاری سایرین است. یعنی نام یا علامت تجاری که قصد ثبت آن را دارید نباید قبلا ثبت شده باشد.