ثبت نام ثنا

در این قسمت لینک مورد نظر را انتخاب نمایید تا سایت بتواند لینک را بارگذاری کند. باید در این بخش اطلاعات کامل محل سکونت خود از جمله استان، شهرستان، ثبت برند تجاری شهر، منطقه شهرداری، خیابان اصلی، نشانی کامل محل سکونت و کد پستی خود را وارد کنید. تا وارد مرحله دیگری از سامانه عدل ایران برای ثبت نام شوید.

  • در اولین مرحله با استفاده از مرورگر وارد سایت درگاه خدمات الکترونیک قضایی به آدرس() شوید.
  • حال، فرایند تغییر شماره در سامانه ثنا را باموفقیت پشت سر گذاشته اید و از این بعد ابلاغیه ها یا اطلاعیه ها را از این طریق دریافت خواهید کرد.
  • اپراتور دانش بنیان آی‌تی ساز، ارتباط مستقیم با سامانه ثنا دارد و همین مورد باعث می شود که شما بتوانید به صورت آنلاین هم و در منزل و یا محل کار خود احراز هویت را به خوبی انجام دهید.
  • این فرم به منزله درست انجام شدن مراحل ثبت نام افراد در این سامانه و تاییدیه ثبت نام افراد در سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی و یا سامانه ثنا قوه قضاییه می باشد.

مراکز ثبت نام سامانه ثنا افرادی که تصمیم به ثبت نام حضوری در سامانه ثنا دارند لازم است تا با مراجعه به سایت درگاه خدمات الکترونیک قضایی… به موجب ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲، قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید. لذا سازمان قضائیه، سامانه ثبت نام الکترونیکی قضایی را راه اندازی کرد. تمام امور مربوط به ابلاغیه ها از طریق سامانه ابلاغیه الکترونیک یا سامانه ثنا انجام می دهد. همانطور که ذکر شد، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور و استفاده از خدمات غیر حضوری قوه قضاییه، لازم است که افراد مراحل ثبت نام خود که شامل ثبت نام اولیه و احراز هویت سامانه ثنا می باشد را به درستی انجام دهند. در گذشته، احراز هویت این سامانه به صورت حضوری و از طریق مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه انجام می شد؛ اما در حال حاضر، افراد می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی فرآیند احراز هویت خود را انجام دهند.

برای تایید صحت اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید. بعد از طی کردن مراحل بالا برای احراز هویت باید به دفتر خدمات الکترونیکی مراجعه کنید. حتماً در صورتی که اطلاعات شما مندرج در سامانه ثنا تغییر کرد، حتماً تغییرات را بلافاصله در سامانه اعمال کنید. در غیر این صورت به‌موجب قانون همان اطلاعات پیشین موجود در سامانه ثنا به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری دستگاه قضایی در نظر گرفته می‌شود. توجه داشته باشید در صورتی که در پروسه مهاجرت هستید و یا قصد آن را دارید، یکی از مدارکی که در اکثر برنامه های مهاجرتی جزء مدارک اصلی برای ارائه به سفارت مربوطه می باشد، گواهی عدم سوء پیشینه است. درخواست این گواهی یکی از خدماتی است که سامانه الکترونیک قضایی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید بدون مراجعه حضوری، درخواست خود را ثبت کنید.

در این مقاله، راهنمای ثبت نام غیر حضوری ثنا را به طور کامل بیان کردیم. از مقاله های زیر، برای مشاهده ابلاغیه و رای دادگاه در ثنا می‌توانید استفاده کنید. ثبت نام در ابلاغ با موبایل برای افراد زیر 18 سال، غیر مجاز است. مورد دیگر که باعث مشکل باز نشدن سایت ثنا می‌شود ورود کاربران زیاد به این سایت است برای حل مشکل سایت بر خط ثنا بهتر است منتظر بمانید تا ترافیک آن کمتر شود. در سایت امکان تصحیح موارد وارد شده وجود دارد بنابراین در هر مرحله اگر نیاز به بازبینی داشتید از دکمه “مرحله قبلی” استفاده کنید. توجه داشته باشید که شماره تلفن‌های را وارد کنید که به آنها در دسترسی دارید.

بازداشت کلاهبرداران سامانه ثنا

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. البته در نظر داشته باشید ، عکس شما باید حتما اسکن شود ، زیرا در قسمت سایر اطلاعات از شما فایل اسکن شده عکس تان خواسته می شود و باید آن را آپلود نمایید.

سامانه ثبت نام ثنا

حساب کاربری، عبارت است از نشانی الکترونیکی که هریک از مراجعان به قوه قضائیه به منظور دسترسی به سامانه ابلاغ اختصاص یافته است. ماده ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته ثبت شرکت و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی… رمز موقت سامانه ثنا، یک رمز یک بار مصرف است که برای ورود به سامانه ثنا و یا سامانه های خدمات الکترونیک قوه قضاییه به شماره تلفن افراد ارسال می شود.

در قدم اول، آدرس سایت ثنا، یعنی sana.adliran.ir را در مرورگر دستگاه خود، وارد کرده تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سایت شوید. سپس، بر روی گزینه ثبت نام برخط ثبت نام شخص حقیقی، تغییرات شرکت کلیک نمایید. با این توضیح که متقاضیان، پس از ثبت اطلاعات اولیه به صورت اینترنتی، با در دست داشتن مدارک هویتی، جهت احراز هویت، به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه می کردند.

از آذر ماه سال ۱۳۹۹ امکان ثبت نام ایرانیان خارج از کشور در سامانه ثنا وجود دارد. برای این کار باید یک سیم کارت فعال در ایران داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. چرا که برای استفاده از سامانه ثنا برای مثال ابلاغیه یا اظهارنامه ابتدا یک کد برای افراد پیامک می‌شود. در صورتی که ایرانیان خارج از کشور امکان ثبت نام در ثنا را نداشتند، می‌توانند از طریق سامانه میخک اقدام کنند. در صورتی که شما به هر دلیلی در ورود به سامانه به مشکل برخوردید می‌توانید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. برای مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید کارت ملی و شناسنامه را همراه خود داشته باشید.

تونل البرز آزادراه تهران شمال

بخشنامه تشکیل و نحوه عمل کار گروه کاهش موانع کسب و کار های مجازی توسط معاون حقوق رئیس جمهور ابلاغ شد . به مرحله تشخیص چهره می‌رسید که بایستی با دوربین تلفن همراه یا وبکم خود، صورت خود را به نحوی که توضیح داده است قرارداده و دکمه شروع را بزنید. در ادامه بایستی از امضای خود روی یک برگه سفید، عکس گرفته و بارگزاری کنید. و یا امضای دیجیتال انجام داده و روی صفحه نمایش سفید، در داخل کادر قرمز، را امضا نموده و گزینه ادامه را انتخاب کنید. تمامی مطالب این وب سایت برای سایت سامانه ها محفوظ می باشد. داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

پابند الکترونیک

برای ثبت نام رفتم و گفتند که ثبت نام کردید ولی شماره ی فرد دیگری بود که بعد شماره ی خودم رو زدند و ثبت شد.ابلاغ … سلام اینجانب وقتی میخوام درسایت ثنا ثبت نام کنم خطای ثبت واحوال میزنه که با دردست داشتن شناسنامه به محل ثبت واحوال زندگیتون مراجعه کنید. 8- در این مرحله، یک کد به شماره همراه شما ارسال می گردد، شماره همراه و کد ارسال شده را در کادر مشخص شده در تصویر وارد کرده و سپس، دکمه تایید کد امنیتی را بزنید.

در مرحله بعد شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را با دقت وارد کنید و با زدن گزینه “ادامه” به مرحله بعد بروید. در این مرحله از احراز هویت ثنا با موبایل می‌توانید ویدئوی خواندن یک جمله مشخص را آپلود کنید یا حرکات دست را در حداکثر 15 ثانیه اجرا کنید و بفرستید. چون ممکن است که اطلاعات شخصی شما در معرض دسترسی افراد دیگر قرار بگیرد.

تکنولوژی مدرن و پیشرفت های آن درهای جدید از ارائه خدمات به مخاطبین، مراجعین و مشتریان باز کرده است. در این خصوص ارگانها و سازمان ها و نهاد های دولتی هم ازین شرایط برای افزایش کارایی، سهولت، کیفیت و کاهش هزینه‌ها استفاده کردند. برای ورود به بحث سامانه ابلاغ الکترونیک یا ثنا با پیشینه آن شروع می کنیم. غیر حضوری شدن امور قوه قضاییه، می تواند به کاهش مراجعات حضوری به دادگستری های و مراجع قضایی کمک کننده باشد. به همین خاطر، چند سالی است که قوه قضاییه اقدام به راه اندازی بسترهای مناسب در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مردم کرده است.

ابتدا می‌بایست از سایت عدل ایران به سامانه ثنا ورود کرده و نرم‌افزار ابلاغ الکترونیکی قضایی را برای اندروید دانلود کر نید، بعد به عنوان شخص حقیقی در آن ورود کنید. ثبت اولیه اطلاعات (پیش ثبت نام) شما در سامانه ثنا با موفقیت انجام شده است. برای تکمیل ثبت نام، با در دست داشتن کارت ملی خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید. ۵ـ وصول الکترونیکی اوراق قضایی به حساب کاربری مخاطب در سامانه ابلاغ، ابلاغ محسوب می شود.