ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند. افراد خارجی می توانند با دریافت کد فراگیر از سامانه ثبت شرکتها، هویت پیدا کرده و عضوی از اعضای یک شرکت ایرانی شوند. در شرکتهای سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود و در شرکتهای با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست، هم چنین روز و ماه سال مالی هرشرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولا یکم فروردین هرسال می باشد. تشکیل جلسه، انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل، تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه، تنظیم صورت‌جلسات و تأدیه سرمایه مهم‌ترین مسائل در ثبت شرکت‌ها هستند. مدارک ثبت شرکت باید دربردارندۀ مشخصات شرکت، شرکا و مدیران باشند و سرمایه شرکت را با تفکیک نقدی یا غیرنقدی بودن آنها روشن کنند.

درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود. زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.

سامانه اداره ثبت شرکت ها

در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد. شرکت های نوپا می توانند نمونه آزمایشگاهی را جهت ارزیابی ارائه دهند. به یاد داشته باشید که این سامانه تنها سامانه رسمی در این حوزه می باشد.

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها چگونه است؟

تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند.

در اسناد و مدارک باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› در کنار نام شرکت به طور کامل آورده شود. به عبارتی اگر شرکت مذکور دچار ورشکستگی شود و نتواند پاسخگوی طلبکاران باشد فقط سرمایه ی سهامداران از بین می‌ رود و طلبکاران نمی‌توانند مطالبات باقی مانده خود را از اموال شرکای شرکت درخواست نمایند. آنچه در مورد مزایای ثبت برند باید بدانیمثبت برند چه مزایایی برای دارنده آن به ارمغان می‌آورد؟ اساسا کارکرد برند چیست و چه نقشی در کسب و کار فرد ایجاد می‌کند؟ آیا ثبت برند دارای معایب نیز هست؟ در این مقاله به سوالات پاسخ می‌دهیم. بسیاری از افراد روش و مدلی را انتخاب می‌کنند که ممکن است چندان برای کسب‌وکار آنها متناسب نباشد. از این رو بهتر است افراد قبل از اقدام برای ثبت شرکت، حتما با متخصصان و مشاوران این حوزه مشورت کنند.

در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. خیر، برای این کار نیاز به حضور شما ثبت شرکت در تهران در اداره نیست و کلیه امور مربوط به راه اندازی شرکت را به صورت آنلاین می توانید انجام دهید. برای مشاهده لیست شرکت های ثبت شده در قم می توانید به وب سایت اداره مراجعه کنید و اسم مورد نظر خود را استعلام بگیرید.

  • زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود.
  • ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید.
  • درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود.

اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد. در این سامانه به مانند سامانه مالکیت معنوی به صورت مرحله ای و با استعلام آنلاین از اداره مالیات و همچنین قوه قضائیه مجوز ثبت و تغییرات صادر می شود. این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

ثبت شرکت در اصفهان , کم هزینه و فوری

پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. برای تولید کود زیستی علاوه بر شرکت با مسئولیت محدود مجوزی دیگر لازم است. سلام وقت بخیر، در زمینه تولید ابزار، لوازم و تجهیزات پزشکی، چه نوع شرکتی مناسب هست؟ آیا برای ثبت شرکت نیاز به کارت پایان خدمت هست؟ و برای ثبت شعبه در خارج از کشور نوع شرکتی که ثبت میشه تاثیر داره؟ اگر ممکن هست با توجه به جوابی که به پرسش اول میدید به سوالات بعدی پاسخ بدید. با توجه به تغییرات جدید سامانه ثبت شرکت ها، مشخصات شرکت شما دچار مغایرت شده و می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام شود. جهت اطلاعات بیشتر لطفا شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند یا خودتان می توانید با خطوط شرکت تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در ایران چیست و اصلا چرا باید شرکت ثبت کنیم ؟

چرا که شما باید نام شرکت را انتخاب کنید که در آینده قطعا بر برند کسب‌وکار تاثیرگذار خواهد بود. قبل از هر نکته باید بگوییم که جهت ورود به سامانه بهتر است از مرورگر موزیلا استفاده کنید. در ادامه راهنمای ثبت شرکت؛ به مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها اشاره می‌کنیم. در این مقاله تمرکز ما بر روی توضیح مراحل ثبت شرکت سهامی عام در اداره ثبت شرکت‌ها است. اقداماتی چون تبلیغات ، پلمپ ثبت برند تجاری دفاتر و رسیدگی های مالی باید انجام گیرد که از زمان ثبت شرکت در کرج تا پایان سال مالی ثبت شرکت باید دفاتر پلمپ تجاری را به ادارات مربوطه ارائه کنید و تشکیل پرونده مالیاتی دهید. در زمان ثبت شرکت با تسلیم سرمایه اولیه جهت ثبت شرکت در اداره مالیات، می توانید از طریق سایت اداره ثبت شرکت ها اقدام کرده زیرا در صورت عدم پرداخت به امور مالیاتی در شرکت مشمول جریمه مالیاتی خواهید شد.

ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. برای استفاده از پنجره واحد پیگیری ثبت تغییرات شرکت سازمان امور مالیاتی کشور و اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری همانند سایر سامانه های سازمان امور مالیاتی کافیست از نام کاربری و رمز عبور کد اقتصادی استفاده کنید تا وارد سامانه مورد نظر شوید. هر آنچه باید از ثبت شرکت سهامی خاص بدانیم؛ مراحل، هزینه وشرایط شرکت سهامی خاص از شرکت‌های بازرگانی پرطرفدار بوده در این مقاله به نحوه ثبت آن، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین میزان هزینه لازم برای ثبت آن می‌پردازیم. این قسمت مرحله حساسی از مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها است.

جهت دریافت مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید. صورتجلسه موسسین هر شرکت در این قسمت می بایست ذکر گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در این قسمت مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرت قید می گردد.