ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

لازم به ذکر است چنانچه کارشناس اداره ، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مراجع خاصی بداند از مرجع مزبور ، استعلام می کند. سپس امضای دال بر ثبت با سند برابر است از شرکا یا وکیل رسمی شرکت اخذ می گردد. ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. جهت ثبت شرکت های سهامی خاص بعد از تایید نام شرکت، دارندگان حق امضا باید با مراجعه به بانک و افتتاح حساب حداقل ۳۵درصد از سرمایه شرکت را در حساب واریز کنند. ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند.

پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود. پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. مدیران در شرکت سهامی خاص الزاماً بایستی سهامدار بوده و یا تعداد سهام وثیقه مقرر در اساسنامه را تهیه و به صندوق شرکت بپردازند. 4- چنانچه در متن آگهی دعوت سهامی خاص نشانی کامل ذکر شده باشد بطوری که نام کامل ساختمان و یا کارخانه بصراحت بیان شده باشد و سهوا مغایرت در شماره پلاک در متن صورتجلسه بیان گردد ، با توجه به قرینه ای که وجود دارد ، اشتباه موثر تلقی نمی گردد و مانع ثبت صورتجلسات نمی گردد . متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند .

سامانه ثبت شرکت

گفتنی است که برای دریافت کارت بازرگانی به مدرک دیپلم نیاز دارید. اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید.

آخرین پرسش های ثبتی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تهیه برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما شیوه تنظیم رسمی آنها با هم متفاوت است. همچنین طبق قانون، اداره ثبت شرکت‌ها قائم‌مقام دفاتر اسناد رسمی کشور است و در نتیجه برای تنظیم اسناد و مدارک خود نیازی نیست به دفترخانه‌ها رجوع کنید. با فراهم شدن امکان ثبت آنلاین شرکت دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان وجود ندارد. تمام مدارک لازم برای ثبت شرکت را می‌توان به صورت اینترنتی تکمیل کرد و ارسال نمود. هزینه ثبت شرکت ثابت نیست، زیرا عمدۀ مبالغ پرداختی به حساب اداره‌های دولتی واریز می‌شود.

  • پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند.
  • به گزارش ایسنا، بنابر اعلام والا نیک کیمیا، در این سامانه انجام تمامی امور ثبت شرکت برای همه افراد امکان‌پذیر می‌باشد.
  • پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید.
  • معمولا جهت ثبت تغییرات شرکت، مدت زمانی بین 4 تا 15 روز کاری لازم است.
  • هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود.

اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

اما برخی شرکت‌های ثبتی نامعتبر فرآیند ثبت برند را کاری زمان‌بر جلوه داده‌اند و با ارائه اطلاعات غلط به مشتری موجب سردرگمی مشتری می‌شوند. شرکت نیک با ثبت بیش از ده‌ها برند تجاری در ایران یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشیم و با دارا بودن تجربه کافی با دقت بالایی فرایند استعلام برند قبل از ثبت و سایر کارهای اداری را انجام می‌نماییم. پیگیری امور مالیاتی و سایر مشاوره‌های کسب و کار، ثبت برند و برندسازی، تمامی خدمات مورد نیاز کسب وکارتان را به صورت جامع و کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این شرکت از حداقل دو شریک تشکیل می شود،ولی در آن، بر خلاف شرکت های تضامنی و نسبی،مسئولیت شرکا در قبال طلبکاران شرکت محدود به آورده آن ها در شرکت است. در شرکت سهامی خاص،حداقل سرمایه ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال و حداقل هیئت مدیره یا مدیران ۳ نفر است. ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج ثبت تغییرات را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید. در شرکت های سهامی خاص، میزان سرمایه شرکت به صورت سهام بین افراد تقسیم شده و تمامی اعضاء هیئت مدیره باید حداقل دارای یک سهم باشند. در مرحله آخر متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تحویل دهد.

آخرین اخبار و مقالات

حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم هم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که سرمایه‌گذاران و کارفرمایان اعتماد بیشتری به آنها کنند. به این ترتیب، تعداد مشتریان و میزان فروش محصولات شما بسیار بیشتر خواهد شد. ثبت قانونی شرکت هنگام تقسیم سود و تغییر مدیریت نیز بسیار اهمیت پیدا می‌کند. شرکت‌های مختلط غیر سهامی بین چند شریک با مسئولیت محدود و چند شریک ضامن بدون انتشار سهام شکل می‌گیرند. مسئولیت گروه اول به میزان آورده‌شان است، اما گروه دوم مسئول تمام قرض‌هایی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی‌های مجموعه پدید بیاید.

تنظیم اساس‌نامه شرکت نیاز به تخصص دارد و باید بسیار دقیق انجام شود. در پایان، اساس‌نامه باید به تایید و امضای تمامی اعضا برسد. تغییر دادن مندرجات اساس‌نامه به برگزاری مجدد مجمع عمومی و تصمیم اکثریت شرکا نیاز دارد. تشکیل شرکت‌های مختلط سهامی منوط به وجود شرکای سهامی و شرکای ضامن است. گروه اول به طور مساوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مسئولیت‌شان نیز به میزان آورده‌شان است. اما آوردۀ گروه دوم به صورت سهام درنیامده است و مسئول تمامی ضررهایی هستند که ممکن است پیش بیاید.

در شرکتهای سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه ودر شرکتهای مسئولیت محدود تقاضانامه می باشد. پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع ثبت شرکت اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم.

در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است.

ثبت شرکت سهامی خاص دارای قوانین و پیچیدگی های زیادی می باشد که موسسه ثبت شرکت آرمانی با تجربه فراوان در زمینه ثبت انواع شرکت ها میتواند مشاور خوبی در کنار شما باشد. با آرمانی به راحتی و با خیالی آسوده شرکت سهامی خاص خود را ثبت کنید. در اداره ثبت شرکت ها در هر شهر نمونه اسناد لازم و فرم های مربوط به ثبت شرکت موجود است که با مراجعه به این مراکز و تهیه و تکمیل فرم های فوق الذکر و امضا آنها توسط همه اعضای شرکت برای ثبت اقدام نمود. قسمت تعیین نام در ثبت برندها مشتمل بر چندین شاخه می باشد . افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. جهت هرگونه مشاوره در زمینه مراجعه به سامانه ثبت شرکتها با ماتماسبگیرید.

سپس مدارک لازم را از طریق پست به صورت سفارشی به آدرس مذکور در تاییدیه پذیرش ارسال کنید. پس از ارسال پستی، باید شماره مرسوله را در سامانه اداره ثبت شرکت ها وارد نمایید. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند . در وبسایت آگاه ثبت می توانید از طریق فرم های درج شده، شماره تماس یا ارسال ایمیل، بصورت مستقیم و رایگان با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. این قابلیت باعث شده تا بسیاری از افراد امروزه آگاه ثبت را به عنوان سامانه ثبت شرکت به جای سازمان ثبت شرکتها انتخاب کرده و ما نیز در تلاش هستیم تا به پاس این جایگاه، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. شرکت های تجاری در انواع مختلفی قابل تاسیس و ثبت بصورت قانونی در آگاه ثبت و سازمان ثبت شرکتها می باشند.

این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد. شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. در این مرحله می بایست سمت اعضای شرکت (سمت مدیر عامل یا رئیس هیأت مدیره) تعیین گردد. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. با پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ پایان اعتبار سمت و … مشخص کردن وضعیت حق امضاء و در نهایت کیک بر روی گزینه ثبت سمت شخص وارد مرحله بعد خواهید شد.