ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را ثبت برند تجاری داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. در مجامع عمومی فوق العاده حضور حداقل نصف تعداد سهام داران کلی شرکت الزامی است.

سامانه ثبت شركت

• تصدی به انجام خدمات مربوط به ایرانگردی و جهانگردی از قبیل مسافرت گروهی ، گشتهای داخلی و خارجی و …… آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.

سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد. برای تغییرات شرکت ثبت شرکت‌های بازرگانی و فعالیت در زمینۀ واردات و صادرات، ارائه کارت بازرگانی الزامی است. گفتنی است که برای دریافت کارت بازرگانی به مدرک دیپلم نیاز دارید. شرکت‌های تعاونی عمدتاً بین اعضای یک صنف یا آشنایانی با منافعی مشترک تشکیل می‌شوند.

جواب کارشناس سامانه ثبت شرکت

ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید.

در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود. ما در تمامی مناطق غرب تهران از جمله ثبت شرکت در صادقیه ، بلوار فردوس ، پونک ، شهرک غرب و … این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد. بعد از تایید پرونده، شما باید به محل اداره ثبت مراجعه و با امضا نهایی آگهی تاسیس شرکت را تحویل بگیرید. برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد. شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به طیف وسیعی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به راه اندازی، سامانه های مختلفی نموده است. سامانه ثبت شرکتها از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است. که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

  • حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید.
  • مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود.
  • باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

۲- پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید. و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. نظر کارشناسان اداره ثبت حدوداً ۷ تا ۱۵ روز کاری بعد از ارسال فیزیکی اوراق به اداره روی سامانه نمایان می شود.

بعد از تکمیل صفحات اعلام شده به صورت آنلاین و پست اوراق فیزیکی به اداره ثبت شرکت ها, می بایست منتظر نظر کارشناسان اداره ثبت شرکت ها باشید. سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد. بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام. بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان.

انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیت هایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن. مشخص نمودن اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه هر کدام از شرکا و تعدادسهم یا نقدی و غیر نقدی بودن سرمایه. برای جلوگیری از سوء استفاده سایرین از محصولات و کالا ها ، برند تان را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن در موسسه ثبتی ونک ثبت برسانید و از حقوق و مزایای متعدد ثبت برند تجاری بهره مند ثبت شرکت در تهران شوید . در صفحه جدید اداره کل استان و واحد ثبتی را انتخاب می کنید و در کادر پائین آن مشخصات شرکت و یا موسسه غیرتجاری خود را وارد می کنید و به گام بعدی می روید. باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. در صورتی که صورتجلسات ارسالی نیاز به رفع نقض باشد ، برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت اگر مورد تایید باشد ، صورتجلسه تایید شده برای صدور آگهی به روزنامه رسمی ارسال می شود .

مجموعه نیک از جمله سامنه‌های ثبت کشور در ایران می‌باشد که عملکردی قانون‌مند و نظام‌مند داشته و به موازات دستورالعمل‌های سیستم جامع نوین مالیاتی کشور، در قبال ارائه خدمات، صورت حساب رسمی و شفافی به مشتریان عرضه می‌نماید. در این سامانه انجام کلیه امور ثبت شرکت برای تمامی افراد امکان‌پذیر می‌باشد. برای آشنایی با این سامانه پیشنهاد می‌شود مطالعه این مطلب را از دست ندهید. چنانچه در خواست کننده شخصا اقدام به ثبتت شررکت نماید از انجا که آشنایی با مراحل ثبتی ندارد بهتر است با مشاوران و کارشناسان ثبت مشورت نماید تا زوتر به نتیجه برسد.30 تا forty five روز کاری برای به ثببت رسیدن شرکت تعیین شده است. سهامداران مبلغ سرمایه در شرکتهای سهامی خاص را تامین میکنند و فروش اوراق در شرکتهای سهامی عام برای شرکت تامین سرمایه می کند.

چگونگی دریافت کد ثنا برای ثبت شرکت ها

در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . حق‌الوکاله ثبت شرکت هزینه‌ای است که برای تنظیم مدارک و پیگیری امور پرداخت می‌شود. وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و… مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد. پیگیری ثبت اسناد تا دریافت گواهی نهایی نیز بر عهده موسسه است. اداره ای که در ایران مسئول انجام امور ثبت شرکت می باشد، ادراه ثبت احوال و اسناد کشور است.

باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود. هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال آگاهی‌رسانی شود.

در مرحله آخر متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تحویل دهد. در اداره ثبت شرکت ها در هر شهر نمونه اسناد لازم و فرم های مربوط به ثبت شرکت موجود است که با مراجعه به این مراکز و تهیه و تکمیل فرم های فوق الذکر و امضا آنها توسط همه اعضای شرکت برای ثبت اقدام نمود. امکان انتشار آگهی های ثبتی موضوعه ادارات ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در چارچوب الزامات قانونی و نظام تحولی سازمان …

شرکت های سهامی خاص برای ادامه فعالیت و شرکت در مناقصات و مزایدات و اجرای پروژه های خود می بایست اعضای هیئت مدیره و سهامداران خود را هر دوسال تعیین و تمدید و بازرسان خود را هر یک سال تعیین و تمدید کنند که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صورت میگیرد و آگهی می شود. تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است. مهم ترین دلیل راه اندازی سامانه پایدار ثبت جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف به موسسات ثبتی و حقوقی برای ثبت برند ،ثبت شرکت و اخذ ایزو می باشد. با توجه به اینکه خدمات ثبتی و حقوقی قیمت تعریف شده و مصوبی ندارند، اکثر اوقات کاربر، مشمول پرداخت سودهای نجومی به عنوان هزینه ثبت برند به موسسات دیگر می گردد.