آیین نامه نحوه تاسیس و فعالیت موسسات آموزش عالی آزاد

حال می‌توانید با کمک یک مشاور راه درست را انتخاب نمایید و به موفقیت برسید. مشاوران استراتژی‌ها‎ی خاصی را به شما پیشنهاد می‌کنند و بعد به برنامه ریزی و بررسی آن می‌پردازند. یک مشاور آمار‌ها را بررسی و بر اساس خلاقیت خود راه حل‎هایی را ارائه می‌دهد. تاریخ آزمون بعد از پایان دوره و مطابق با تقویم آزمونی سازمان اعلام خواهد شد. کلاس مشاوره تاسیس آموزشگاه مناسب افرادی ست که توانایی کسب و کار و توانایی مالی آنها احراز شده باشد. ارائه درخواست تمدید پروانه تاسیس آموزشگاه حداقل ۴ ماه قبل از اتمـام مـدت اعتبـار آن بـه هیات نظارت استان.

فضای ارتباطات و اطلاعات به صورتی جلو رفته که در حال حاضر احتیاج به آشنایی با زبان بین المللی دنیا یا همان زبان انگلیسی در کنار بعضی زبان های کاربردی به میزان زیادی در زندگی افراد احساس می گردد. این احتیاج در زندگی اشخاصی که فعالیت های گوناگون در بخش های تجارت و بین المللی صورت می دهند ثبت شرکت و یا دفعات زیادی به مسافرت خارج از کشور می روند به میزان بیشتری مشاهده می شود. این یک مسئله حقوقی هست و طبق اطلاع ما هر فرد یا شخص یا موسسه ای اگر شرایطی رو ارائه میده ( که مخالف با اصول کلی قوانین مرجع صادر کننده مجوز نباشه – چه قانونی چه شرعی) باید طبق اون شرایط خدمات رو ارائه بده.

با تشکر ؟ با سلام در این خصوص کافی است یک شرکت ثبت کنید که در موضوع آن بحث آموزش بازاریابی نیز درج شده باشد فقط برای آموزش باید مجوزهای لازم از آموزش فنی وحرفه ای و نهاد ناظر بر ثبت شرکتهای مدیریتی(که کارشناس اداره ثبت راهنمائی های لازم را خواهد نمود) کسب نمائید. قبل از هر اقدامی برای تاسیس آموزشگاه علمی آزاد باید با شرایط آن آشنا باشید، در این‌صورت آمادگی لازم برای ارائه‌ی مدارک را خواهید داشت و با مشکل روبرو نمی‌شوید. اگر اعضاء هیئت مدیره به علاوه سهامداران اشخاص حقوقی باشند، باید آخرین روزنامه رسمی منتشر شده شخص حقوقی به انضمام نامه در سربرگ شرکت به جهت معرفی نماینده به علاوه کپی برابر اصل کارت ملی وی برای ثبت موسسه آموزشی ارائه گردد. شما یه طرح اموزشگاهی تهیه می کنین و همراه با فرم درخواست موافقت ارائش می دین.دقت داشته باشین تمامی این موارد به نوبه خودشون می تونن در گرفتن مجوز لازم واسه تاسیس آموزشگاه زبان موثر باشن.البته نقص یا نبود هر کدوم از اونا باعث میشه دریافت مجوز شما به تاخیر بیفته. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مرکز مشاوره تاسیس آموزشگاه زبان که در مطلب گذاشته شده تماس بگیرید. جهت کسب اطلاع از هزینه های امور ثبتی, هزینه ثبت و تاسیس موسسه آموزشی و اطلاع از مراحل ثبت موسسه آموزشی می توانید با مشاورین ما در موسسه ثبتی ذهن ناب تماس بگیرد.

شهر مورد نظر مي بايست در لیست اولویت های توسعه موسسه ایرانمهر باشد. تبصره‌ 2- اعتبار کارت‌ بازرسی‌ از تاریخ‌ صدور برای‌ مدت‌ یکسال‌ تعیین‌ می‌شود. تبصره‌ 3- آئین‌ نامه‌ اجرائی‌ این‌ قانون‌ توسط‌ وزارتخانه‌های‌ ذیربط‌ ظرف‌ مدت‌ سه‌ ماه‌ تهیه‌ و به‌ تصویب‌ هیأت‌ وزیران‌ خواهد رسید. داشتن سلامت جسمي متناسب با حرفه مورد آموزش به تشخيص مراجع مورد تأييد سازمان. موسسات با توجه به کارکرد و آموزش به طبقات مختلف طبقه بندی می شوند.

ادامه فعالیت آموزشگاه‌هایی که قبل از تاریخ تصویب اصلاحیه ایـن دسـتورالعمل براسـاس ضوابط و مقررات مربوط تاسیس شده‌اند بلامانع است. شخص حقیقی یا حقوقی که پس از طـی مراحـل قـانونی اجـازه تاسـیس آموزشـگاه را از هیات نظارت استان اخذ می‌کند موسس نامیده می‌شوند. بعد از در نظر گرفتن نکات بالا که در پیشرفت و تمایز شما با سایر رقبا بسیار تاثیر گذار می‌باشد به موارد قانونی تاسیس یک آموزشگاه یا موسسه زبان خارجی میرسیم. داشتن حداقل دو سال سابقه کار آموزشی تمام وقت یا four سال پاره وقت که مورد تایید نهادهای رسمی باشد. لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به اطلاع دانشجویان و دانش اموختگان رشته های هنری ،فنی و مهندسی و گردشگری و زبان خارجی که متقاضی تاسیس اموزشگاه در ایران هستند برسانید. انتخاب دوره آموزشی مورد نظر و معرفی مدرسان دوره به همراه ارائه مدارک تحصیلی و سوابق آموزشی آنها.

ماده 41 ـ ميزان شهريه کارآموزان توسط سازمان با توجه به شرايط منطقه تعيين مي گردد و رعايت آن جهت استمرار پروانه تأسيس الزامي است. ماده 36 ـ مدت هر دوره آموزشي نبايد از مدت تعيين شده بر اساس استاندارد کمتر باشد. ماده 30 ـ تعطيل هر يک از حرفه هاي مورد آموزش يا فعاليت مجدد آنها لزوماً بايد با توافق کتبي سازمان انجام پذيرد. ماده 28 ـ در محل آموزشگاه نبايد هيچ گونه فعاليت غيرمرتبط با موضوع تأسيس آموزشگاه وجود داشته باشد.

هزینه ثبت موسسه آموزشی

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود. زمان ارسال مدارک و پرونده متقاضیان به واحد پس از امکان سنجی توسط شهرستان برای برگزاری دوره مهارتی کاردانش از ابتدای هر سال تا پایان خرداد ماه همان سال و برای برگزاری دوره های مهارتی آزاد ثبت برند در دو نوبت از ابتدای هر سال تا پایان خرداد ماه و از اول مهر تا پایان آبان ماه همان سال می باشد. زمان ارسال مدارک و پرونده متقاضیان به واحد پس از امکان سنجی توسط شهرستان برای برگزاری دوره مهارتی کاردانش از ابتدای هرسال تا پایان خرداد ماه همان سال و برای برگزاری دوره های مهارتی آزاد در دو نوبت از ابتدای هر سال تا پایان خرداد ماه و از اول مهر تا پایان آبان ماه همان سال می باشد. مجوز صادره از زمان صدور برای واحدهای آموزشی متقاضی کاردانش فقط برای پذیرش در مهر و دی ماه همان سال و برای متقاضیان آموزش های آزاد برای پذیرش در مهر- دی و تیرماه همان سال معتبر بوده و جذب فراگیر با تمدید مجوز سالانه ممکن خواهد بود.

تبلیغات سوخت قطار پیشرفت شماست؛ تمامی کسب و کارها برای بهتر دیده شدن و نمایش کیفیت کار خود نیاز به تبلیغات دارند، حتا شناخته شده ترین برندهای آموزشی هم برای ماندن در راس دید دست به سلاح قدرتمند تبلیغات میشوند. اما باید در اینجا به یک نکته کلیدی اشاره نمود آن هم “تبلیغات هدفمند” آموزشگاه است. 3- معرفی به نیروی انتظامی جهت بررسی وضعیت آموزشگاه از نظر مسایل ترافیکی و امنیتی . پس از دریافت پاسخ استعلام های ذکر شده ، پروانه ی تاسیس یک ساله به نام متقاضی صادرمی شود.

  • ماده‌ 26- به کارگیری افراد غیرمسئول و حضور افراد متفرقه در آموزشگاه ممنوع است.
  • ماده‌ 15- اجازه‌ تأسيس‌ آموزشگاه‌ به‌ مؤسس‌ حقيقي‌ و حقوقي‌ به‌ هيچ‌ وجه‌ قابل‌ واگذاري‌ يا انتقال ‌بغير نيست‌ .
  • بررسـی صـلاحیت موسـس پـس از تائیـد طـرح تـوجیهی تاسـیس آموزشگاه توسـط هیات نظارت استان (موضوع ماده ۳ این دستورالعمل) انجام خواهد شد.
  • ✔️ مطابق متن مقاله موسس حداقل می بایست 30 سال سن داشته، دارای مدرک لیسانس و دو سال سابقه کار آموزشی باشد.

تابعیت جمهوری اسلامی ایران داشته باشد یا اتباع خارجی داری مجوز سرمایه گذاری در ایران. موسسه واحدی است که با نام و هدف معین در مالکیت بخش عمومی و یا خصوصی یا ترکیبی از این دو قرار می گیرد که به فعالیت های انتفاعی و غیر انتفاعی می پردازد و طرف معامله واقع می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه زبان ایران مهر می باشد. ارائه نرم افزار و اپلیکیشن ثبت نام و مدیرت مالی موسسه ایرانمهر. دریافت بسته آموزشی شامل کلیه آزمونها، کتاب های اصلی و تکمیلی، راهنمای سیستم و CD های مرتبط. نصب تقویم آموزشی و تمامی پوسترهای دوره های آموزشی به روز شده در فضاهای آموزشی استاندارد اعلام شده از طرف دفتر مرکزی.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات

ج – در صورتی که فرد تاسیس کننده شخص حقوقي باشد، نماينده حقوقي آن وظیفه دارد با هماهنگي مدير تسـويه موسسه (شخص حقوقي)، تمامی هزينه هاي دوره هاي آموزشي را بپردازد. هدف ما، تبدیل کسب و کار اینترنتی به یک تجربه لذت بخش برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان بیگ والت، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، مرجعی برای بررسی و مانیتورینگ کسب و کار های معتبر آنلاین بمانیم.

شرایط اخذ مجوز آموزشگاه از وزارت علوم

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. دفترچه قوانین و دستورالعمل ها و عناوین درسی بایستی توسط مسئول آموزش هر شهرستان به همراه مجوز به متقاضی ابلاغ شود. مقصود از تشکیلات و موسسات غیر تجارتی مذکورکلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصدغیر تجارتی از قبیل امور علمی یا ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می شود اعم از آن که موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.

17- مدير آموزشگاه‌ موظف‌ است‌ وظايف‌ دانش‌آموزان‌ و مقررات‌ آموزشگاه‌ را از طرق‌مختلف‌ (از قبيل‌ نصب‌ در تابلو اعلانات‌ و……) به‌ اطلاع‌ دانش‌آموزان‌ برساند. تبصره 4- هر مدیر صرفاً می تواند اداره یک آموزشگاه را به عهده گیرد. تبصره‌ 2- مدير آموزشگاه‌ مخصوص‌ پسران‌ بايد مرد و مدير آموزشگاه‌ مخصوص ‌دختران‌ باید زن‌ باشد. تبصره‌ – در صورتي‌ كه‌ به‌ تشخيص‌ پزشك‌ معتمد، معلوليت‌ جسمي‌ فرد مانع‌ ايفاي‌ وظايف‌مربوط نباشد، انتخاب‌ وي‌ به‌ عنوان‌ مؤسس‌ يا عضو هيأت‌ مؤسسين‌ بلامانع‌ است‌. تبصره1- درصورتی که موسس شخص حقوقی باشدبایدفردی واجد شرایط رابه عنوان نماینده حقوقی معرفی کند. اقـدام بموقـع و رفـع نارسـایی هـا و حـل مشـکلات در حـدود وظـایف منـدرج در ایـن مـاده که توسط هیات نظارت استان به موسس ابلاغ می‌شود.

2) پس از تایید نهایی، باید یک آگهی در روزنامه درج شود که این مرحله هم تقریبا 10 تا 14 روز طول می کشد. البته اگر می خواهید این مراحل سریع تر انجام شوند، کار ها را به یک وکیل کار بلد بسپارید. رعایت کلیه استانداردهای آموزشی و اداری اعلام تغییرات شرکت شده توسط دفتر مرکزی. استفاده از طرح، رنگ و آرم موسسه ایرانمهر در سردر ساختمان و کلیه تبلیغات نمایندگی بدون افزودن هیچ پسوند، پیشوند و یا تغییر دیگر. درج نام موسسه ایرانمهر بصورت خوانا و مشخص در تمامی پوستر ها و تراکت های تبلیغاتی.