انجمن نیکوکاری امید کمال

فرم درخواست تاسیس موسسه، باید در ۲ نسخه توسط اعضای هیات مدیره تکمیل شود. چنانچه شما نیز به تاسیس یک موسسه خیریه می اندیشید و از کم و کیف و دشواری های این روند اطلاع دارید، می توانید در این زمینه با ما همکاری داشته باشید. به بیان دیگر، شما می توانید به جای انتخاب راه پرپیچ و خم تاسیس یک موسسه جدید، با راه اندازی شعبه دیگری از موسسه دارالاکرام طبق ضوابط آیین نامه ای، به هدف و نیت خود رسیده و برای این هدف راهی میانبر ثبت برند تجاری را برگزینید. خیریه دارالاکرام موسسه ای غیرانتفاعی با رویکردی فراسیاسی و فرامذهبی است که طبق منشور خیریه از هرگونه فعالیت اقتصادی منع شده است و با دریافت کمک های مردمی و حمایت های بانیان به فعالیت می پردازد. این خیریه با سابقه ای نزدیک به دو دهه در زمینه حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر فعالیت می نماید. دارالاکرام در حال حاضر با 3000 دانش آموز بورسیه در 19 شعبه استانی مشغول به فعالیت است.

شرایط تاسیس مرکز نیکوکاری

3- مدیر عامل موسسه باید حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد و حضور حداقل دو نفر دارای مدرک کارشناسی مرتبط با فعالیت موسسه در اعضای هیئت مدیره الزامی است. برای آشنایی با آیین نامه های ثبت موسسه خیریه و ثبت شرکت با کارشناسان خانه ثبت تماس بگیرید. مدیر عامل موسسه باید حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد و حضور حداقل دو نفر دارای مدرک کارشناسی مرتبط با فعالیت موسسه در اعضای هیئت مدیره الزامی است.

۲- حمایت مادی و معنوی از بیماران مبتلا به سرطان نیازمند و خانواده های آن ها. 2- خرید کتاب‌های منتشر شده از سوی گاج مطابق با شیوه‌نامه انتخاب و خرید منابع و نظرات کارگروه‌ های انتخاب کتاب نهاد . 3- خرید آثار منتشر شده توسط انتشارات قبله اول (با موضوع فلسطین) پس از بررسی در کارگروه های تخصصی نهاد و اعلام نیاز آنها . 10- تشویق و ترغیب مردم و خیرین به مشارکت در ساخت و اداره کتابخانه های عمومی به عنوان کار خیر و باقیات الصالحات از طریق رادیو معارف و پخش آنونس های تبلیغاتی در این رابطه.

حق سنوات کارگران

جذب مساعدت و همیاری نیکوکاران در گوشه و کنار کشور و خارج از کشور در راستای کمک به محرومان. تعیین و مشخص کردن مکانیسم های استفاده از توان مادی فعالان بازار سرمایه در جهت حمایت از نیازمندان. تایید نام ظرف دو روز کاری در صورتی رخ می دهد که با مشورت مشاور حقوقی امور ثبتی نسبت به ارسال نام اقدام نمایید. دو نسخه اوراق شرکت شامل اساسنامه، صورت جلسه، اظهارنامه که باید مطابق اصول و عرف تنظیم شود. موسسه باید دارای دفتر مرکزی باشد که تحت عنوان اقامتگاه شرکت مدنظر است. سپس برای ثبت شرکت اقدام کنید و قبل از آن قطعا اشخاص، اعضاء و … مورد بررسی و بازرسی قرار خواهند گرفت.

مثلا در موسسات خیریه باید اشخاص موسس دارای شرایط به خصوصی باشند، اطلاع کامل از این موارد و استثنائات آن الزامی خواهد بود. ممکن است شما فعالیت داشته باشید و حتی بسیار خوب پیش بروید اما از فرایند اداری ثبت موسسه آگاهی نداشته باشید. اعطای بورسیه های تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و حمایت از پروژه های دانشگاهی. ثبت تغییرات ولی برای موسسه خیریه بیشتر لازم است زیرا مراودات مالی آنها نباید انتفاعی باشد. قبل از اقدام برای ثبت بر اساس موضوع فعالیت و شاکله مورد نظر وزارت کشور اقدام به اخذ مجوز نمایید. ممکن است بخش های دولتی نتوانند به تنهایی برای این امر اقدام کنند و حضور مجامع خیریه در این مسیر برای دولتها مزایای موسسه خیریه شگرف خواهد بود.

2- تعامل با شهرداری‌های شهرهای دارای مطالعات مصوب در زمینه کمک به ایجاد و توسعه کتابخانه‌های عمومی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی. 1- تدوین طرح و برنامه‌های مشترک توسعه کتابخانه‌های عمومی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی. 9- بهره گیری از ظرفیت کارشناسی اداره کل پژوهش و نوآوری نهاد در موضوعات مربوط به مطالعه مفید و کتاب و کتابخوانی. 7- اطلاع رسانی یافته های علمی و پژوهشی نهاد بویژه پایان نامه ها و مقالات فصلنامه (علمی پژوهشی) تحقیقات و اطلاع رسانی نهاد در رادیو معارف با حضور اساتید و صاحب نظران مربوطه.

حریم خصوصی و شرایط و قوانین سایت خیریه قائم الرضا را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافقم. تبصره 4- کلیه مدارک، پرونده ها و مکاتبات در دفتر مرکزی نگهداری می شود. 5- سایر وظایفی که اساسنامه و قوانین و مقررات موضوعه به عهده بازرس قرار داده است.

تمام حقوق این وب ‌سایت، متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است . اصل فیش واریزی با حداقل دارایی موسسه و نیز شماره حساب را باید به سازمان بهزیستی اعلام نمایید. ثبت شرکت در تهران باید مکانی مناسب و ثابت تهیه کنید و بهزیستی استان مکان فعالیت شما را تایید کند. استعلام قبلی باعث می شود نام هایی که مشابه آن ثبت شده است از طرف شما ارسال نشود.

  • با توجه به عدم توانایی و آگاهی در خصوص مشاغل خانگی گروهی، از بانوان سرپرست خانوار جهت بهبود وضعیت مالی و معیشتی به بازارهای کار و سمت های مورد نیاز در این بازارها معرفی گردیده اند.
  • از همان ابتدا با گردهم آمدن گروهی از خیران داوطلب فعالیت محک در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی انجام می‌گرفت.
  • 6- همکاری متقابل “نهاد” و “شرکت” به منظور طراحی ، مشاوره و ارائه طرح و نقشه‌های فنی و ساختمانی برای احداث،گسترش و نوسازی و بهسازی کتابخانه‌های عمومی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی.
  • اهمیت و اثرگذاری سازمان ها و موسسات مردم نهاد موجب شده از اولین گام های ایجاد آن تا انحلال، تحت نظارت قرار گیرند.
  • فرم درخواست تاسیس موسسه، باید در ۲ نسخه توسط اعضای هیات مدیره تکمیل شود.

مجمع عمومی عادی امنا 1 نفر را بعنوان بازرس اصلی و 1 نفر را بعنوان بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب خواهد نمود. تبصره 1- هیات مدیره در هر موقع می تواند افراد فوق الذکر را از سمت های مذکور عزل کند. تبصره 1- جلسات هیات مدیره با حضور بیش از نصف اعضا رسمیت یافته و با تصمیمات متخذه با اکثریت آرا حاضرین معتبر خواهد بود. نام سازمان مردم نهاد مورد نظر موسسه غیر دولتی خیریه یاوران مهدی موعود است که در این اساسنامه به لحاظ رعایت اختصار “موسسه ” نامیده می شود. ۱۱- آموزش جهت پیشگیری و آگاه سازی عموم مردم در سنین و مقاطع مختلف با برگزاری سمینارهای آموزشی، کلاس و شیوه های مختلف نوین آموزشی و ایجاد مرکز آموزشی و علمی و کاربردی با کسب مجوز از مراجع ذیصلاح. 6- همکاری متقابل “نهاد” و “شرکت” به منظور طراحی ، مشاوره و ارائه طرح و نقشه‌های فنی و ساختمانی برای احداث،گسترش و نوسازی و بهسازی کتابخانه‌های عمومی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی.

فیروزجا و کارلسن

تبصره ۴ – کلیه دریافت ها و پرداخت های موسسه باید ازطریق حساب بانکی صورت پذیرد و موسسه موظف است کلیه عملکرد مالی خود را در دفاتر مالی مربوط ثبت نماید. تبصره ۳-جمع آوری اعانات مردمی از طریق توزیع صندوق در اماکن خصوصی ( به تعداد و محل مشخص) منوط به اخذ مجوز از مرجع صادر کننده پروانه فعالیت موسسه و باموافقت کتبی مالک یا مالکین می باشد. ( تبصره ۵ ) – هر گونه کمکهای ( خارجی ) بین المللی قبل از دریافت بایستی بانظر مرجع صدور مجوز صورت گیرد و شرح کمکهای دولتی بایستی بلافاصله به مرجع صدور مجوز گزارش شود. بودجه انجمن از طریق دریافت هدایا، اعانات، قبول وصیت، وقف، حبس، فعالیت های مجاز در چهار چوب اهداف و سایر کمک های مردمی، دولتی یا بین الملی تامین می شود.

1- ارائه آمار بیسوادان روستاها و شهرها درگروه سنی سالهبرای برنامه‌ریزی لازم. 4- تقویت فرهنگ مشارکت و تعامل و همکاری میان نهادهای مرتبط با فعالیت‌های کتابخانه‌ای. اگر شما مخاطب گرامی، خواهان تاسیس خیریه هستید، یا سابقه دریافت مجوز خیریه دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. این باشگاه با حمایت‌های بی‌دریغ مردمی، از‌طریق کمک‌های ماهیانه، صدقات، نذورات، خیرات، مبرات، زکات فطریه، وقف املاک و مستغلات، اهدای ثلث مال و… این مسئولیت را به‌خوبی به انجام رسانیده است. اساسنامه را باید تکمیل کرده و در 3 نسخه به امضای متقاضیان تاسیس برسانید.

موسسه خیریه نیکوکاری دانش آموزی هرمزگان راه اندازی شد

انتشار روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار که نسخه چاپی آن پانزده روز کاری بعد منتشر خواهد شد. البته نسخه الکترونیک زودتر از این موعد تهیه شده و می تواند در دسترس شما قرار بگیرد. تشکیل پرونده الکترونیک و تایید نام موسسه که اصولا بین دو الی سه روز کاری زمان می برد. عدم فعالیت های تجاری و صنفی انتفاعی به منظور تقسیم منافع آن بین اعضاء، موسسان، کارکنان و مدیران. امکان ایجاد مکانی به منظور تشکیل جلسات منظم و متوالی به منظور طرح مسائل و مشکلات مربوط. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید.