آشنایی با ۲۰ تولیدکننده و برند ایرانی در صنعت پوشاک

بوتاکس، اولین مارک سم Botulinum موجود بود، اما BOTOX یک برند از انواع بوتاکس Botulinum Toxin نیز هست (دقیقاً همانند اینکه چگونه Colgate یک مارک خمیردندان است). امروزه، علاوه بر بوتاکس، سایر مارک‌های BoNT که معمولاً در ایالات متحده ، اروپا و بسیاری از مناطق دیگر دنیا (از جمله سنگاپور) موجود هستند، DYSPORT و XEOMIN هستند. تصویرسازی برند به معنای تضمین کیفیت محصول است، به این ترتیب رضایت خرید کالای با کیفیت را با خود به ارمغان می‌آورد. بستگی داره چه پیگیری ثبت تغییرات شرکت کیفیتی بخواید و از کجا چه کالایی رو تهیه کنید پیشنهاد می کنم صفحه خیابانهای استانبول رو ببینید تا با این نوع فروش ها بیشتر آشنا بشید. بازار بشیکاش در تمام روزهای هفته بسیار شلوغ بوده و مملوء از جمعیت است، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که صبح زود را برای بازدید و خرید از این بازار انتخاب کنید. امروز غول مُد ترک Sarar در منطقه‌ی سازماندهی صنعت Eskisehir منطقه‌ای به مساحت ۱۲۰٫۰۰۰ مترمربع، با سه کارخانه‌ی پوشاک متفاوت فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

اسم برند های خارجی

برند Gap youngsters از برندهای بسیار پر فروش لباس بچگانه می باشد، از ویژگی ها و خصوصیات بارز این برند الیاف طبیعی و مرغوب به کار رفته در این لباس ها می باشد که سبب ایجاد راحتی بسیار بالا در کودکان در زمان بازی می باشد. از دیگر ویژگی های این برند می توان به طرح های بسیار شیک و جذاب لباس های تولیدی این شرکت اشاره کرد. این برند در تلاش است بهترین و شادترین طرح ها را برای استفاده و رضایت کودکان طراحی و تولید کند. تغییرات سیاسی اجتماعی ایران طی چند دهه اخیر، بر وضعیت پوشش زنان این کشور بی تاثیر نبوده است. تا چند سال پیش، فشن در ایران به شکلی انحصاری تحت کنترل برندهای خارجی بوده است که نه تنها با هنجارهای اجتماعی همخوانی زیادی نداشتند، بلکه برای خریداران تاحدودی گران تمام می‌شدند.

به نظر می رسد پیدا کردن برند های ضعیف سخت تر از پیدا کردن برند های قوی باشد. برند کاتن ان یکی از برند ها شناخته شده و پر فروش استرالیا است که نزدیک به ۳ دهه در صنعت مد و تولید لباس مردانه و بچگانه فعالیت دارد. این برند ابتدا کار خود را با ثبت شرکت تولید پوشاک مردانه شروع کرد و کم کم وارد حوزه های دیگر نیز شد. طراحی مینمالیستی و پوشاک با کیفیت برند ای پی سی در سراسر جهان تحسین شده است. این برند امروزه به عنوان یک برند برتر و همچنین یکی از 15 برند برتر پوشاک فرانسه شناخته شده است.

برند ایرانی وادین کوک

متخصصان پیشنهاد می‌دهند اسمی که انتخاب می‌کنید باید راحت تلفظ شود و حتی راحت نوشته شود. برای مثال فرض کنید اسمی انتخاب کرده‌اید که هم عجیب و غریب است و هم به چند نوع مختلف نوشته می‌شود. حالا خودتان را جای کاربری بگذارید که قرار است اسم شما را در گوگل سرچ کند. مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که شرکت‌های بزرگ منابع مالی زیادی در اختیار دارند که ممکن است در یک کسب و کار کوچک در شروع نداشته باشد. کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ی زیادی را برای تبلیغات و برندینگ خود انجام می‌دهند که کسب و کارهای کوچک قادر به انجام آن نیستند.

بیلابونگ برنده شناخته شده لباس است که فرهنگ اسکیت و موج سواری را در جهان گسترش می دهد. این کمپانی از سال ۱۹۷۳ فعالیت می کند و در طی این زمان با فراز و نشیب های زیادی مواجه شده است، اما هنوز محصولات کامل و موفقی دارد. وقتی درباره استرالیا صحبت می کنیم، بیشتر ما به یاد حیات وحش و دیگر جاذبه های دیدنی این کشور می افتیم، اما استرالیا دارای برند ها و پوشاک های مردانه و زنانه است که در سطح جهانی می توانند رقابت کنند. فروشگاه امی از سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی شروع به واردات پوشاک مردانه و زنانه استوک اروپایی به صورت عمده و خرده کرده است.

  • الیس مک‌کال از لندن به استرالیا مهاجرت کرد که بتواند در استرالیا برند پوشاک خود را تاسیس کند.
  • این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی به فروش می‌رساند.
  • بنابراین هر اسمی که جذاب باشد نمی تواند اسم خوبی برای برند شما باشد به موجب همین امر انتخاب اسم برند قادر می باشد یک پروسه سخت و دشوار به نظر بیاید.
  • پوشاک های ارائه شده توسط این برند عبارتند از لباس های جین کودک برای تمام سنین، پیراهن کودک، تی شرتکودک ، لباس خواب ، بیژامه و … برای کودکان دختر و پسر می باشد.

این برند که به خاطر لباس‌های زنانه‌اش مشهور است، در سال ۱۹۰۹ توسط «کوکو شانل» تأسیس‌شده است. بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی به معروف شدن برند شانل داشت. این کمپانی، می‌خواهد مطمئن شود که مشتریانش در لباس‌شان احساس راحتی و غرور کنند. شانل، یکی از گران‌ترین برندهای لباس جهان هم محسوب می‌شود. این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت می کند. یکی از مواردی که باید در هنگام ثبت برند خود در نظر داشته باشید ، انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای برند می باشد .

در این مطلب قصد داریم ۵۰ برند لباس زنانه برتر را به شما معرفی کنیم. ثبت شرکت ایلیا آماده ارائه خدمات در جهت انتخاب اسم برای کارهای هنری می باشد. درست مانند بسیاری از برندهای دیگر، فندی نیز کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت، لوازم جانبی چرمی، کیف دستی زنانه و گوشواره طراحی و تولید می‌کند. درحال‌حاضر فندی یکی از لوکس‌ترین برندهای پوشاک ۲۰۱۷ است.

ممکن است در روند ثبت شرکت‌ اسم‌های انتخابی‌تان چندین بار رد شوند زیرا انتخاب اسم شرکت در ایران قوانین خاص خود را دارد. البته دقت داشته باشید که در انتخاب نام مناسب شرکت در نقاط مختلف جهان قوانین مختلفی وجود دارد. در هنگام انتخاب نام برند باید به همه‌ی آن قوانین دقت کنید تا در ادامه‌ی مسیر به مشکل نخورید.

نمونه­ اسم شرکت برای انتخاب نام شرکت

مالبری یکی دیگر از برند های پر طرفدار در میان علاقمندان به مد است. کیف هایی شیک و زیبا که سالهای سال می توانید از ان استفاده کنید و استایلی شیک و بی نظیر با آن بسازید. کیفیت چرم های مصرفی در ساخت این کیف ها باعث دوام و ماندگاری کیف های این برند شده است. استفاده از چرم های بی نظیر گوساله و کروکودیل و افعی را می توانید در تولیدات چرم این برند ببینید. در قلب منطقه بشیکتاش بازاری وجود دارد که در آن می توانید مغازه های مختلفی را پیدا کنید، این مغازه ها اجناس خوبی را در مناسب ترین و ارزان ترین قیمت عرضه می کنند.

مدیسون

انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. مثلاً در حوزه مُد و فشن شرکت معروف Victoria Secret از شرکتی که اسم برند ثبت برند خود را Victoria’s Little Secret گذاشته بود شکایت کرد و توانست از آن‌ها غرامتی چند میلیون دلاری دریافت کند. شرکت نینا ریچی در سال ۱۹۳۲ توسط طراح مد فرانسوی؛ نینا ریچی تأسیس شد و هم‌اکنون از برندهای متعلق به گروه اسپانیایی پویگ می‌باشد و دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس قرار دارد.

پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. باژون یک برند چینی است که توسط جنرال موتور و SAIC موتور اداره می‌شود. این برند که در 2010 پایه‌گذاری شد، طیفی از خودروهای الکتریکی، کراس‌اوور و MPV ها را به بازار دنیا وارد کرده است.

بازار کادیکوی Kadıköy یکی دیگر از بازارهای ارزان قیمت استانبول است که تنها در روزهای سه شنبه و جمعه باز است. در این بازار با کوهی از لباس روبه رو می شوید که معمولا به دلیل قیمت مناسب آنها در بین خانم ها و مردان جوان محبوب است. شرکت پنت در سال ۲۰۰۹ رتبه ی ۱۰۶ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر صنعتی ترکیه بدست آورد. شرکت پنتی در سال ۲۰۰۷ فروشگاه اینترنتی خود را افتتاح کرد. شرکت پنتی در سال ۲۰۰۶ در بین ۱۰۰۰ شرکت صنعتی بزرگ ترکیه جای گرفت.

وری برچ طراح مد، نیکوکار و کارآفرین اهل ایالات متحده آمریکا است. در سال ۲۰۱۵ به عنوان هفتادوسومین زن قدرتمند جهان از سوی مجله فوربز برگزیده شد. استایل طراحی برچ ترکیبی از سبک بوهمیا و امروزی با چاشنی طراحی لوکس است که این سبک را می توان در لوگوی برند وی هم مشاهده کرد. لباس های توری برچ تطبیق پذیری بالایی دارد و برای زنان در همه سن ها مناسب است. این برند لباس زنانه علاوه بر لباس، محصولاتی مانند عطر و لباس کودک نیز تولید می کند.

برند ماوی به طور غیر مستقیم در ۳۴ کشور جهان فعالیت دارد و محصولات خود را به فروش می رساند و فروش این شرکت در این کشور ها از طریق ۳۹۲ فروشگاه مارک می باشد. برند ماوی نیز به علت مشاورین زیاد محصولات خود را نیز در سایت آمازون نیز به فروش می رساند و آنها را توزیع می کند. خانه مد لیلانگ پوشاک زنان آلمانی و فرانسوی را طراحی می‌کرد. محصولات دیور عبارت‌اند از پوشاک، پارچه، محصولات چرم، لوازم تزئینی لاکچری، کفش، جواهر، ساعت، عطر، لوازم‌آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگرچه عمده محصولات دیور مخصوص زنان است اما این کمپانی خط تولید مردانه و بچگانه خود را هم راه‌اندازی نموده است. بدلیل تعداد بالای درخواست ثبت برند و پیدا نمودن اسامی که با برندهای ثبت شده قبلی مشابه نباشد، انتخاب اسامی خاص برای برند بسیار سخت است.

پست شد در : misc