چگونه بهترین نام برند نام تجاری را انتخاب نماییم ؟

اغلب اشخاصی که کسب و کارشان در مغازه می باشند و یا فروشنده می باشند تمایل به ثبت اسم لاتین برای مغازه دارند. باید توجه داشته باشید که برای ثبت اسم لاتین برای مغاره و یا شرکت باید کارت بازرگانی داشته ثبت تغییرات شرکت باشید و ثبت آن مستلزم داشتن کارت بازرگانی می باشد. انتخاب اسم برند هنری برای اشخاصی که به امور هنری می پردازند بسیار مهم می باشد. هنرمندان تمایل به انتخاب اسامی دارند که هنرگونه وخاص باشد.

اسم برند چوب

اما برای انتخاب نام برد یا علامت تجاری ( در شرایطی خاص ) می توان اینکار رو انجام داد . اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید . اگه مشخص باشه که این پیج‌های برگزیده بر چه اساسی انتخاب شدن یا بیشتر تو چه زمینه‌هایی فعالیت دارن، میتونین به راحتی اسم انتخاب کنین. اما اگر استفاده از اسم برند مد نظرتون نیست، پیشنهاد ما به شما اسم ” gallery_jorab ” است.

برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت . جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای درخواست گردد. ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد.

اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. عین علامتی که پیش از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد و یا شخص دیگری قبلا تقاضای ثبت داده و تاریخ تقاضای آن فرد مقدم باشد و یا دارای حق تقدم ثبت باشد. علامت تجاری موسسات رسمی مانندهلال احمرو صلیب سرخ، رجاء، همراه اول و … شباهت نزدیک به 50 درصد با نام های تجاری دیگر امکان ثبت علامت را بسیار ضعیف می‌کند. اسامی خاص و ساختگی شانس بسیار بالایی برای ثبت دارند.

اسم های شیک و زیبا برای مغازه کابینت سازی

من یه نام شرکت برای تولید مواد شوینده میخواستم میتونید راهنمایی کنید. درباره یه شرکت دانش بنیان که بر پایه فعالیت های خلاقانه قراره تشکیل بشه یه اسم میشه معرفی کنید. جند نمونه اسم به ذهن من رسید و در ذیل آمده است ، اما برای نتیجه گیری بهتر ، پیشنهاد می کنم با کارشناسان ما تماس تلفنی داشته باشید .

  • صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند.
  • نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد .
  • ظرفیت همه صنایع برای کمک به گردشگری به کار گرفته شود 26 براساس سخنان معاون وزیر میراث فرهنگی کشور، ظرفیت همه صنایع برای کمک به گردشگری به کار گرفته شود.
  • ما اینجا درباره انتخاب نام توضیح دادیم و اطلاعی از جزئیات قوانین نداریم.

کابینت آشپزخانه یکی از ضروری ترین وسایل داخلی ساختمان بوده که امروزه با عنایت به پیشرفت صنعت چوب، اولین جایگاه را در معماری و تزئینات داخلی ساختمان به خود اختصاص داده است. فرآیند تولید این محصول در صنعت چوب و دکوراسیون به دلیل تنوع اجزا و مواد تشکیل دهنده در دو گروه محصولات مدرن و مصنوعات کلاسیک تجلی می نماید. همچنین گسترش صنایعی از قبیل صنایع چوب طبیعی، صنایع صفحات فشرده مانند ام دی اف، صنایع روکش های سخت و پی… باید مانند “کلمه بازی” با یک نام تجاری بازی نمود تا مشخص شود یک نام از زبان مصرف‌کنندگان متفاوت به چه اشکالی قابلیت تحریف و ناقص بیان‌شده را دارد.

او دیده است که وقتی صاحبین کسب و کار بدون تحقیقات کافی نامی برای کسب و کار خود برمی گزینند چه اتفاقی می افتد. گاهی ثبت برند تجاری انتخاب نام برای شرکت می تواند طاقت فرسا و خسته کننده باشد. این تصمیم پیامدهای مهم برندینگ در سال های آینده دارد.

لغو پاسخ

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید. در نظر داشته باشید در صورتی که می خواهید لاتین کلمه را نیز به ثبت برسانید بهتر است از کلمات پیچیده استفاده ننمایید . خاص بودن نام برند تاثیر به سزایی در تبلیغات شما دارد چنانچه متمایز بودن نام انتخابی مسئله بسیار اساسی است که نباید آن را نادیده گرفت . اسامی و عناوینی که باعث فریب اذهان عمومی و سایرین شود نیز به عنوان یک نام تجاری نمی تواند به ثبت برسد . مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. اسم کوچک شما هم هر چند خوبه ولی از اونجایی که برند رستوران «هانی» در صنایع غذایی معروفه بهتره یک اسم دیگه پیدا کنید.

هزینه ثبت شرکت سهامی عام

احتمالاً این قسمت ناامیدکننده‌ترین بخش انتخاب اسم برند باشد؛ چون بسیاری از اسم‌هایی که دوست دارید ممکن است از قبل رزرو شده باشند. یعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). بسیار لذت بردم از ارائه حرفه ثبت شرکت در تهران ای و مطالب مفیدتون من پیش تر ‌کتابتون را هم تهیه کردم که بقدر کفایت مفید بود فقط اینکه من کار مجسمه میکنم که بیشتر با رزین پلی استر انجام میشود. ممنون میشم اگه در این مورد نیز راهنمایی بفرمایید یا اگر منابعی دارید معرفی بفرمایید. میخواستم بدونم برای ثبت برند در زمینه کنسرو تن ماهی باید از کجا و کدوم سازمانها مجوز فعالیت بگیرم ممنونم جواب بدین.

مشاوره فقط به صورت تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود . با استفاده از اطلاعات موسسه با ما در تماس باشید . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند.

پست شد در : misc