ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

همچنین می‌توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید. تعرفه و هزینه تاسیس شرکت در تمام شهرها و شهرستان‌های ایران یکسان است. این هزینه‌ها کاملاً مشخص هستند و بیشتر مبالغ پرداختی به حساب‌های دولتی واریز می‌شوند. تعداد شرکا و میزان سرمایه اولیه نقش اصلی را در تعیین هزینه ثبت شرکت دارند. به طور مثال، کمترین هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در سال ۱۳۹۹ در سامانه موسسه آسان‌ثبت ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان (سیزده میلیون ریال) است.

  • پس از ارسال مدارک و ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها و بررسی آن توسط کارشناسان آگهی شرکت صادر می شود .
  • ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم .
  • تمامی مراحل ذکر شده زیر نظر متخصصین این مجموعه صورت می گیرد تا هیچ گونه اشکالی در روند کار رخ ندهد و در زمان کوتاهی شرکت خود را به ثبت برسانید.
  • وضعیت حق امضا نیز مشخص می کنـد کـه شـخص جـزء افـراد داراي حـق امضـا در شـرکت هست یا خیر.
  • در این قسمت برای وارد کردن متن اظهارنامه یا تقاضانامه شرکت یا موسسه، شما می توانیـد اطلاعـات را تایپ کرده یا از کلیشه و متون موجود در سیستم استفاده کنید.
  • در جدول زیر مدارک و مراحل ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز تواما آورده شده تا شما بتوانید بهتر با آن‌ها آشنا شوید.

اگر مراحل تاسیس شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. تجربه نشان داده است که ثبت شرکت حدوداً بین ۲۵ تا ۳۵ روز کاری زمان می‌برد. ثبت شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود معمولاً کمتر طول می‌کشد. اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است . طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید از متون پیش فرضی که در سامانه تعبیه شده است استفاده نمایید.

ثبت برند تجاری

از آنجائیکه انتخاب موضوع فعالیت شرکت از مسائل تخصصی است، توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان متخصص ثبتی موسسه حقوقی مشهور مشاوره نمایید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید.کارشناسان کیا ثبت افتخار دارند با مشاوره تلفنی در خدمت شما عزیزان باشند. 9-اسامي مدير مديران و اشخاصي كه حق امضاء دارند در شركتنامه با مسئوليت محدود و اظهارنامه سهامی خاص درج شده است .با اولين صورتجلسه مؤسسين و شركاء تطبيق داده مي شود .

فرم درخواست

مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند. با دنبال کردن راهنمای ثبت شرکت آسان‌ثبت می‌توانید به راحتی این روند قانونی را به انجام برسانید. گفتنی است که مراحل ثبت شرکت برای همۀ افراد در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای ایران یکسان است. پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. این برگه پس از امضای وکیل باید به اداره ثبت شرکت‌ها برده شود.

در صورتی که صورتجلسه ی شما مورد پذیرش واقع شود؛نهایتا برای صدور آگهی به روزنامه ارسال خواهد شد که در این صورت باید فرد درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر ثبت شرکت در تهران به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. کارت بازرگانی یک گواهینامه می‌باشد که به افراد حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. هر کسی که بخواهد کسب و کار تجارت انجام دهد به کارت بازرگانی نیاز دارد.