نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

جند نمونه اسم به ذهن من رسید و در ذیل آمده است ، اما برای نتیجه گیری بهتر ، پیشنهاد می کنم با کارشناسان ما تماس تلفنی داشته باشید . اسم موسسه حقوقی که کلمات مربوط به عدالت وحق جویی داشته باشه. اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید . جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی ثبت برند از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه درخواست گردد. با مراجعه به دفاتر در صورتی که نام مورد نظر با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت داشته باشد و نام انتخابی تشابه اسمی با نام شرکت های ثبت شده نداشته باشد و همچنین به شرط کسب اطمینان از مطلوب بودن نام موردنظر، این نام در دفتر مربوطه با توجه به نوع شرکت و تاریخ مربوطه وارد می شود.

اسامی ثبت شرکت

سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد. یک نام مناسب با حرفه و فعالیت برای شرکت باعث ایجاد حس خاص برای شرکت و برند می شود . بنابراین انتخاب نام مناسب از موارد مهم برای ادامه حیات یک حرفه خواهد بود.

در واقع اسم شرکت نشانه یک شرکت است و مانند سرود و پرچم یک کشور دارای اهمیت زیادی می باشد.به دلیل اهمیت انتخاب نام شرکت قوانین آن دارای پیچیدگی و سختگیرانه می باشد. من جمله مهم ترین ویژگی در انتخاب اسم برند ، خلاقیت و ابتکار در انتخاب آن است به گونه ای که با دیگر نام های موجود در آن دسته محصولات متفاوت باشد تا مشتریان بتوانند آن را از سایر کالا ها تشخیص دهند . انتخاب اسم برند یک اصل اساسی برای هویت دادن به محصول یا ثبت تغییرات نوع خدمت شما می باشد که باید با دقت کامل و در نظر گرفتن تمامی قوانین و شرایط مورد انتخاب قرار گیرد . در این مقاله قصد داریم اسم شرکت ، قوانین انتخاب نام شرکت ، روش استعلام نام شرکت و موارد مربوط به آن بپردازیم . برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید .

عدم استفاده از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. اگر بخواهید از کلماتی همچون بنیاد، بهزیستی، بهداشت، قرض الحسنه و … در نام شرکت استفاده نمایید باید مجوز استفاده از این کلمات را کسب نمایید. شئونات انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شده باشد و با آن منافاتی نداشته باشد. نامی موفق است که دامنه ی متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در برگیرد و نه تنها با استفاده از آهنگ خود، بلکه مهم تر از آن با استفاده از معنی و مفهوم لغوی خود و هر عاملی که در طول زمان به نحوی با آن در آمیخته و در جامعه به صورت هویت اجتماعی و شناخته شده نمود یافته، مخاطب را به خود جذب کند.

صورتجلسه تغییر آدرس در کرج

ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شركتهای با تابعیت خارجی به نحو شركتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شركتهای خارجی منعكس می شود. باید از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. باید با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافی نداشته باشد. از اسامی که در همین صفحه آمده است استفاده کنید ، کار سختی نیست . مثلا به جای نام غیر پارسی آپارتمان ، از نام پارسی کاشانه ، به جای تکنیک – تکنو، از فن ، به جای تکنولوژی، از فن آوری به جای کلینیک، از درمانگاه، به جای دکوراسیون، از آرایه و به جای سیستم ، از سامانه استفاده شود. زمانی که شما موفق به ثبت یک نام تجاری شوید عملا تا زمانی که شما نخواهید هیچ‌کس نمی‌‌تواند این نام را از شما بگیرد .

  • همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.
  • اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارائه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها،به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند.
  • لطفا شماره تماس خود را مرقوم بفرمایید یا با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید تا راهنمایی کامل دریافت کنید.
  • ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید.

به یاد داشته باشید ثبت نام یک شرکت به صورت فارسی صرفاً به صورت ۳ سیلابه نمی باشد بلکه حتی اسامی که در اداره ثبت به ثبت نرسیده باشد حتی به صورت ۲ سیلابه قابل ثبت می باشند. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت……………………………….سهامی خاص ثبت شده به شماره …………………در تاریخ…………………ساعت……………………….با حضور کلیه سهامداران/اکثریت سهامداران در مرکز شرکت تشکیل گردید. درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت ( نام شرکت ) باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد. با وارد نمودن حداقل یکی از اطلاعات فوق، چنانچه شرکت مورد نظر قبلا ثبت شده باشد اطلاعات کلی آن شامل نام کامل، تاریخ تاسیس و ثبت، شناسه ملی واحد ثبتی آدرس و کد پستی شرکت قابل روئت می باشد. در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد.

باید توجه داشت در انتخاب علامت تجاری از نشان ها و علائم دولتی ، نظامی ، نام های اختصاری و یا سایر موارد مندرج در قانون نباید استفاده گردد مگر در صورتی که از سازمان ها و نهاد ها جواز یا پروانه کسب مربوطه صادر گردد . هر یک از سامانه های مذکور دارای ویژگی هایی هستند که پس از وارد نمودن نام در هر کدام به شما نمایش داده خواهد شد . کلماتی مانند آپارتمان و تکنولوژی که لاتین می باشند ، نباید استفاده شود و باید از عناوین فارسی آن ها یعنی کاشانه و فن آوری استفاده نمایید . چناچه برخی بر این باورند که نام های خلاقانه و خاص بیشتر در ذهن مشتریان می ماند و به همین دلیل در بازاریابی و تبلیغات دارای اهمیت است . بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . درصورتی‌که برندتان بین‌المللی است، می‌توانید از my یا the در ابتدا و online ثبت شرکت در تهران یا world در انتها اضافه نمایید.

شروط اصلی انتخاب نام شرکت

برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم. عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شركت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود كه باید مورد تایید و موافقت مدیر كل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود كه در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد. چون در قسمت تعیین نام كنترل اسامی كلیه شركتها و موسسات غیر تجاری كه در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است. یکی از مهمترین خدمات ثبت شرکت دیاکو، مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب نام شرکت می باشد ، شما اگر از مشتریان ما باشید می توانید از این خدمات بهره مند شوید .

کلماتی از قبیل ساختمانی، بازرگانی، تجاری، مهندسی، مهندسی مشاور، حقوقی، تولیدی و…شرحی بر موضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نام های درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه ،جزئی از نام محسوب نمی شود. واژه های بیگانه یا غیر متعارف یا مخفف تنها در صورتی قابل استفاده در نام شخص حقوقی (نام شرکت) است که مورد تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی باشند. هنگامی که در یک نام پیشنهادی، ترکیبی از دو واژه فارسی، تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد، امکان ثبت آن وجود ندارد. در صورتی که برای انجام کار از وکیل بهره گیرید ، ملزم به ارائه وکالت نامه وکیل و تکمیل اطلاعات وی در سامانه نیز خواهید بود.

مالکیت برند یا علامت تجاری امروزه تنها روش مطمئن برای محافظت از یک نام تجاری است. اما به هر صورت شاهد هستیم که داشتن یک عنوان یا نام تجاری قدرتمند هم بسیار اهمیت دارد. می باشند می توانند به مقاله آن مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند. نیازمند دقت بسیار زیادی می باشد که نیاز به اطلاعات لازم و کافی دارد.