مراحل و مدارک ثبت علائم تجاری|سامانه ثبت شرکت نیک88888822

شما جهت استفاده از پرچم های ایران و سایر کشورها در نماد تجاری خود با محدودیت روبرو هستید و در برخی از شرایط نمی توانید از آن ها استفاده کنید. وقتی می خواهیم علامت تجاری را به ثبت برسانیم یه سری قوانین وجود دارد که رعایت آن الزامی می باشد به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا درباره ی قوانین ثبت علامت تجاری مطالبی را ارائه نماییم مقاله را بخوانید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در ارتباط باشید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. شخص متقاضی ثبت برند و ثبت علامت تجاری باید در هر زمینه ای که مجوز فعالیت دارد علامت را در همان زمینه ثبت کند. در زمانی که یک علامت تجاری، مشابه یا به صورت کاملاً مشهود شبیه به علامتی دیگر و یا ترجمه ای از علامت های تجاری مطرح در دنیا باشد که برای دیگر محصولات است و باعث گمراهی مصرف کننده گان آن شود . اگر یک علامت کاملاً شبیه علامتی که قبلاً برای یک خدمت معروف ثبت شده و از آن طریق بین افراد جامعه معروف شده و آن را با برند و علائم تجاری ثبت شده میشناسند آن حق و امتیازات برای تنها دارنده علامت است و هیچ فرد دیگری نمی تواند از آن علامت کپی برداری کرده و آن را به نام خود ثبت کنند. This content was done by GSA Content Generator DEMO.

  • ارسال گواهی که نشان دهد فرد حق ثبت برند را پرداخت کرده
  • افزایش فرصتهای شغلی
  • انتخاب نوع شخص (حقیقی، حقوقی، ایرانی، غیرایرانی)
  • بارگذاری مدارک
  • ارائه روزنامهای که آگهی تأسیس شرکت در آن ثبت شده
  • بارگذاری مدارک مرتبط (کارت ملی و شناسنامه، وکالتنامه)
  • گرفتن گواهی با قدمت 10 ساله در ثبت علائم تجاری

اگر در آلپاری ثبت نام کردید به آیدی تلگرامی زیر پیام بدهید تا آموزش های کامل ویدئویی بروکر آلپاری و استراتژی بصورت کاملا رایگان برای شما ارسال شوند. شباهت با علائم و پرچم های یک کشور و یا نشان های دیگر که شباهت با دیگر علائم داشته باشد . مورد اولی که باعث عدم ثبت علامت تجاری می شود را می توان شبیه سازی یک علامت و نشان تجاری و یا تقلیدی از یک علامت مطرح نام برد . در ماده 31 اینگونه بیان شده که حق تملک و دارندگی یک علامت تجاری برای تنها دارنده آن و یا شرکت ثبت شده می باشد که بر طبق قوانین آن را ثبت کرده است. در ادامه نیز در ماده38مندرج در قوانین بعد از انتشار آگهی اظهارنامه و تا زمان ثبت علامت، متقاضی از امتیازات و حقوقی برخوردار است که درصورت ثبت از آن بهره مند خواهد شد. با این حال هرگاه به وسیله متقاضی ثبت درباره عملی که پس از آگهی اظهارنامه انجام شده، در زمانی که درخواست ابلاغ شده ارسال و ادعا ثابت شود باید در زمان انجام امورات ثبتی که قابل ثبت نیست،باید به دفاع خوانده رسیدگی و درمورد ثبت یا عدم ثبت علامت تصمیمات نهایی گرفته شود. در ماده 39 قوانین هرگاه بنا به تشخیص اداره مالکیت صنعتی و بنابه شرایط مندرج در این قانون مفاد و موارد گنجانده شده در آن رعایت شده است علامت به ثبت رسیده و اقدام به ثبت آگهی مربوط و انتشار آن و گواهینامه ثبت به نام شخص متقاضی ثبت ارائه خواهد شد.

در غیر این صورت، زمان زیادی را از دست خواهید داد.

از سویی علامت جمعی نیز وجود دارد که به صورت ظاهری شبیه به علامت تجاری می باشد و این نشان قابلیت دیده شدن داشته و می تواند گویای یک حرفه و تخصص باشد . در بخش دیگر فرد متعهد میشود که اسناد و اطلاعات مربوط به اظهارنامه به صورت واقعی بوده و در غیر اینصورت منتظر برخی عواقب خواهد بود. در غیر این صورت، زمان زیادی را از دست خواهید داد. که با ارائه آن ها اداره مالکیت صنعتی یک رونوشت از اعتراضنامه را به متقاضی خواهد فرستاد و پس از بیست روز به شخص زمان داده تا نظر خود رادر مورد علامت اعلام کند. مورد دومی که برای ثبت علامت تجاری باید به آن توجه شود تولید و عرضه مشابه یک کالای تجاری یا خدمات است که نباید از علامت یا برند مشهور استفاده شود. بنابراین سازنده فروش کامپیوتر های برند “کامپیوتر” (یا “سیب” برند “اپل” و غیره) هیچ حق انحصاری برای استفاده از این واژه ها در رابطه با آن محصول ندارد. این ویژگی ها به طور کلی تحت عنوان “لباس تجاری” قرار میگیرند با این وجود، چنین ویژگی هایی محافظت نخواهند شد.

فصل دوم در باب زخمداران و بیماران ماده ۱۲ – اعضاء نیروهای مسلح و سایر اشخاص مذکور در ماده ذیل که مجروح یا بیمار شوند در همه احوال مورد احترام و حمایت قرار گیرند. ماده های ثبت علامت تجاری دارای تعدد بسیار می باشند که باید توسط متقاضیان آن ها به صورت کاملا تخصصی مدنظر قرار داده شود . کارشناسان ما با در نظر داشتن تجارب خود در عرصه ثبت برند و علائم تجاری بهترین و مناسب ترین علامت را برای حرف شما به ثبت می رسانند که خیال شما برای رسیدن به اهدافتان آسوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب و طراحی بهترین علامت تجاری و قابل ثبت با کارشناسان ما در ارتباط باشید . اداره مالکیت صنعتی یک رونوشت آن را برای معترض فرستاده و با درنظر گرفتن نظرات طرفین و مواد این قانون تصمیم میگیرد که علامت را ثبت و یا آن را رد کند. در قوانین مربوط به کنوانسیون فرانسه با در نظر داشتن مواد 711 در قانون مالکیت فکری و صنعتی مربوط به ثبت علائم تجاری ، موارد زیر قابلیت ثبت را نخواهند داشت . بنا به ماده37قوانین اداره مالکیت فکری هر شخصی بنا به نیاز خود به ثبت علائم میتواند حداکثر تا مدت زمان سی روزه از تاریخ انتشار آگهی، اعتراض خود را مبنی بر عدم رعایت مفاد بند (الف) ماده های (30) و ماده (32) که در بالا به ان ها اشاره شده باید به اداره مالکیت صنعتی تسلیم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *