مراحل ثبت شرکت از «الف» تا «ی»

خانه ثبت با بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کاملا مکانیزه در ارائه خدمات ثبتی بهتری… ثبت شرکت نارین از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون توانسته به کمک کادری مجرب و کارآزموده در جهت انجام وظایف خود در زمینه خدمات ثبت شرکت، ثبت… ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن.

شرکتی است که برای تجارت، بین دو یا چند نفر تشکیل می شود. بدون این که تقسیم سرمایه شرکت به قطعات سهم یا سهام انجام شود، شرکا در این شرکت فقط تا میزان سرمایه خود مسئول پرداخت دیون و تعهدات شرکت می باشند. انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیتهایی که نیاز به مجوز از ثبت برند سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن. من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم .

چنانچه قصد افتتاح شعبه ای برای شرکت خود دارید ، باید اطلاعات مربوطه را وارد این قسمت کنید. اسم این مرحله «اطلاعات مرکز اصلی» است و همان‌طور که از نامش مشهود ثبت شرکت در تهران است، باید آدرس شرکت وارد شود. پس از اینکه کد پستی نوشته شد و کلیک بر روی «دریافت نشانی کد پستی از اداره‌ی پست»، آدرس به‌طور اتوماتیک در خط پایین درج می‌شود.

آموزش ثبت شرکت

در این قسمت روی گزینه ی دریافت اساسنامه پیشنهادی کلیک نمایید.سپس ماده 16 اساسنامه را تکمیل نمایید. می توانید مدیرعامل یا رئیس هیئت مدیره یا خود هیئت مدیره را به عنوان نماینده شرکت انتخاب کنید. سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد.

مرحله‌ی پانزدهم: تکمیل اساسنامه

در این قسمت 5 اسم حداقل سه کلمه ای به ترتیب اولویت انتخاب و ثبت نمایید. اولویت از این جهت مهم است که اگر اولویت اول بنا به هر دلیل (تشابه با نام شرکت های دیگر، استفاده از کلمات ممنوعه ، استفاده از کلمات مجوزی و … ) رد شد، کارشناس اولویت بعدی را بررسی می نماید. در این قسمت باید اطلاعات یکی از سهامداران یا مدیران تکمیل شود. دقت نمایید که شماره همراه متقاضی حتماٌ باید در سیستم مخابراتی به نام ایشان باشد.در غیر این صورت در گام آخر با مشکل مواجه می شوید. تاریخ تحویل مدارک به اداره پست و شماره بارکد پستی را وارد کنید. در قسمت ورود اطلاعات نماینده قانونی علاوه بر مشخصات نماینده، وارد کردن شماره و تاریخ نامه نمایندگی الزامی است.

این فرم جهت ورود اطلاعات صورتجلسه تغییرات شرکت یا موسسه جنابعالی در نظر گرفته شده است. شما می توانید بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها صورتجلسات خود را ثبت یا پیگیری نمایید. پس از ورود اطلاعات در سامانه اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. پس از تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ثبت شرکت ها ممکن است سه حالت برای صورتجلسه شما اتفاق بیفتد. نسخه تصدیق شده اساسنامه و شرکت نامه بسته به نوع شرکت از جمله مدارکی است که برای درخواست ثبت شرکت ضروری است.

  • دقت کنید در صورتی که تایپ ناقص باشد، مدارک عودت داده میشود.
  • بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود.
  • اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد.
  • اولین قانون ثبت شرکت ها در ایران، سال 1310 به تصویب رسید.

مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید تغییرات شرکت ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. اگر شرکت دارای شعبات دیگری است این قسمت را پر کنید ، و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. البته لازم به ذکر است که ثبت‌نام شرکت باعث این نمی‌شود که شخص دیگری از نام محصول یا خدماتی که شما در شرکت ارائه می‌دهید، استفاده نکند.

(یعنی شخصی که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکتها تأیید می کند). ثبت اطلاعات مربوط به تأسیس شعبه چنانچه شعبه ای وجود داشته باشد. ابتدا وارد کردن کد پستی شعبه، شماره تماس واحد ثبتی شعبه، نشانی شعبه و در نهایت ثبت شعبه. چنانچه هنوز از طرف سهامداران برای این موضوع تکلیفی مشخص نشده باشد تا روشن شدن تکلیف شعب شرکت گزینه ی مربوط به نداشتن شعب را انتخاب نمایید. الف- شناخت کلی از نظام حقوقی حاکم بر شرکت ها، اولین گام برای تاسیس و ثبت یک شرکت تلقی می شود.

سامانه ثبت شرکت و ثبت برند تجاری نیک

زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد. در این سامانه به مانند سامانه مالکیت معنوی به صورت مرحله ای و با استعلام آنلاین از اداره مالیات و همچنین قوه قضائیه مجوز ثبت و تغییرات صادر می شود.

براساس قراردادهای مذکور، میزان سهام، میزان سرمایه اولیه و سود ناشی از آن، با توجه به نوع فعالیت شرکت، بین شرکا و سهام داران تقسم می شود. با توجه به موارد ذکر شده، اولین موردی که باید مورد توجه قرار داد، زمینه کاری و نوع موضوع فعالیت شرکت می باشد. زمانی که اطلاعات دقیق جامع و نهایی شد ، وارد یارانه میشود، در صورتی که رایانه تایید پذیرش را به متقاضی اعلام کند، باید نسخ صورت جلسه وضمایم توسط پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه فرستاده میشود.