مدارک لازم جهت ثبت برند 🥇【ثبت برند ✔️】

مثلا برای فعالیت در زمینه پوشاک نمی توان از اسم ” لباس” به عنوان برند استفاده کرد. به عبارتی بسیار ساده می توان گفت بر اساس قانون استفاده از یک برند مشخص فقط برای شخصی امکان پذیر خواهد بود که آن را به نام خودش ثبت کرده باشد. بنابراین سازنده فروش کامپیوتر های برند “کامپیوتر” (یا “سیب” برند “اپل” و غیره) هیچ حق انحصاری برای استفاده از این واژه ها در رابطه با آن محصول ندارد. ماده ۱۳ – این موافقتنامه در مورد محلهایی که دولتها به همان منظور و مقصود مناطق بهداری اختصاص دهند نیز معتبر خواهد بود. بعد از آن متقاضی باید فرم تصحیح شده را در سه نسخه به اداره تسلیم کرده و پس از تائید و امضای فرمهای ذکر شده توسط اداره مالکیت صنعتی نسبت به پرداخت هزینه های ثبت بین المللی که قبلا در سایت WIPO محاسبه گردیده اقدام نماید. چنانچه پس از بررسی اعتراض نامه و مدارک استنادی، تکمیل مدارک منضم به اعتراض نامه ضرورت داشته باشد، مرجع ثبت با تعیین موارد، کتباً از متقاضی میخواهد که ظرف ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ نسبت به رفع نواقص اقدام نماید. ماده ۱۲۴: هر شخصی که نسبت به تقاضای ثبت علامت اعتراض داشته باشد، باید ظرف مهلت ۳۰ روز از تاریخ انتشار آگهی موضوع ماده ۱۲۰ این آییننامه اعتراض خود را در دو نسخه مبنی بر عدم رعایت مفاد بندهای (الف) و (ب) ماده ۳۰ و ماده ۳۲ قانون به مرجع ثبت تسلیم نماید. Data has been generated with GSA Content Generator DEMO!

ثبت نشان تجاری

تغییرات مذکور قبل از ثبت هیچگونه اثری ندارد. نکته : اصلاح نشانی، تغییر نماینده قانونی، کاهش کالا و خدمات موضوع علامت ضمن درخواست کتبی از مرجع ثبت تا قبل از انتشار آگهی اظهارنامه ممکن است و اِعمال این اصلاحات منوط به پرداخت هزینه حق ثبت تغییرات می باشد. پس از تکمیل فرم مخصوص به زبان انگلیسی و بعد ازمشخص شدن کشورهای مورد نظر متقاضی برای ثبت علائم تجاری، باید برگه مربوط به هزینه های ثبت را همراه با مهر و امضا ضمیمه درخواست ثبت علائم تجاری کرده و رسید پرداخت هزینه تعیین شده برای بررسی اظهارنامه ثبت بین المللی که پس ازدریافت معرفی نامه از اداره جهت مراجعه به بانک ملی به شما تحویل داده شده است را در کنار سایر موارد برای تکمیل پروسه ثبت علائم تجاری ارسال کنید. جدیت در این مرحله از مراحل ثبت علامت و لوگو الزامی است چرا که در صورت بی دقتی در این مرحله و عدم استعلام برند تجاری مورد انتخاب، ممکن است در انتها و پس از طی تمام مراحل ثبت لوگو ، نشان شما به دلیل تشابه تایید نشده و دچار هدر رفت مالی و اتلاف زمان شوید.

نکته: در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود. در ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی، باید خصوصیات مشترک یا کیفیت کالاها و خدمات تولیدی در یک منطقه جغرافیایی معین یا مورد تایید که تحت آنها اشخاص میتوانند از علامت مذکور استفاده کنند و همچنین ضمانت اجراهای مربوط به عدم رعایت شرایط و ضوابط یاد شده تعیین گردد. یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی کسب و کار شخصی ثبت برند تجاری یا علامت است این پروسه هم مانند سایر امور حقوقی اگر بدون داشتن اطلاعات لازم پی گیری شود میتواند باعث دردسر و سر درگمی باشد. زمانی که کشور های مورد نظر خود را برای ثبت برند تجاری انتخاب کردید و درخواستی مبنی بر ثبت علامت تجاری و برند شما در جامعه بینالملل ارسال شد، باید یکی از فرم های MM1, MM2, یا MM3 را پر کنید و این مسئله بستگی به این موضوع دارد که کشور مورد درخواست شما فقط تحت نظام موافقتنامه یا پروتکل است یا هر دو آنها. پس از اجرائی شدن طرحهای مذكور، گزارش عملكرد طرح مشتمل بر اصل و سود وجوه دریافتی یا پرداختی و باقیمانده تعهد در فواصل سهماهه به بانك مركزی و معاونت اعلام میشود.

  • استعلام برند قبل از ثبت
  • ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
  • تصویر علامت تجاری در قالب jpg یا jpeg
  • سبب انجام پذیر شدن و سهولت امر بازاریابی می شود

ماده ۱۲۶: پس از انتشار آگهی ثبت علامت، موضوع ماده ۱۲۰ این آییننامه و تحویل نسخه منتشر شده یا منعکس در سایت روزنامه رسمی توسط متقاضی به مرجع ثبت ظرف ۳۰ روز از تاریخ انتشار، در صورتی که مرجع ثبت تشخیص دهد شرایط مندرج در قانون و این آییننامه رعایت شده و نسبت به تقاضای ثبت علامت نیز اعتراض نشده و یا اعتراض رد شده است، علامت را پس از پرداخت هزینههای مربوط در دفتر ثبت علامت ثبت میکند. پس از ثبت اعتراض نامه، نسخه دوم آن با قید تاریخ و شماره وصول به معترض مسترد میگردد. ب ـ به منظور ساماندهی امر اكتشاف در كشور، پایگاه جامع علوم زمین را با استفاده از اطلاعات كلیه دستگاههای ذیربط تا سال دوم برنامه راهاندازی كند. شماره اظهارنامه برند و رمزی را که از طریق تلفن برای شما ارسال میشود دریافت کنید. آگهی ثبت علامت جمعی که مطابق ماده ۱۲۰ این آیین نامه انجام خواهد شد، باید همچنین شامل خلاصهای از ضوابط و شرایط استفاده از آن علامت باشد. يکی از نديمان خليفه می گذشت . چون بمسجد درآمدم سری را دديدم سر بر زانو نهاده سر برآورد و گفت : دروغ می گويد آن دشمن خدای که ايشان از آن عزيزترند که ايشان بابليس نمايد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *