لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید. از محصولات این برند می توان به کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب اشاره کرد. گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود.

  • در دنیای امروز که کسب و کارها بر پایه تکنولوژی پیش می رود، داشتن برند یک امر کاملا ضروری است.
  • در حال حاضر این برند محصولاتی شامل عطر، لوازم خانگی و لباس های لوکس تولید می کند.
  • برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید.
  • البته در آن دانشگاه چندان موفق نبود و در سال ۱۹۸۰ از دانشگاه نیویورک خارج شد.
  • با رعایت اصول مربوط به انتخاب نام نظیر سادگی و روانی می توانید نامی که قبلاً وجود نداشته را ابداع کنید.

برای جلوگیری از ثبت جداگانه در دفتر هر کشور یا ناحیه ،نظام بین المللی ثبت WIPO علائم را اجرا می کنند.این نظام توسط یک عهد نامه اداره می شود. پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می توان به جذابیت ،الهام بخش بودن،تک بودن،تناسب،جایگاه و…… اشاره کرد. بلافاصله بعد از ارسال اطلاعات مورد نیاز توسط شما، کارشناسان ما به بررسی آن می‌پردازند.

سامانه ثبت شرکت و ثبت برند تجاری نیک

به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است. درواقع اولین حرف الفبای انگلیسی به آخرین آن وصل شده است که این فلش خود نشان از کامل بودن این سایت دارد؛ یعنی ازشیرمرغ تا جون آدمی‌زاد را می‌توانید از آمازون تهیه کنید. در ایران هم نام برند آب معدنی دماوند که به اقتباس از نام قله مرتفع ایران یعنی قله دماوند گرفته شده است، در این گروه از اسامی جای می‌گیرد. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به این کلید خاص توجه بیشتری داشته باشید چون به شدت انتخاب اسم برند را برای شما راحت‌تر می‌سازد. این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم.

اسامی برند

فقط با پرداخت 990 هزار تومان ، پلتفرم مسابقه ما این امکان را به شما می دهند که یک اسم برند شگفت انگیز ، سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنید. نام تجاری باید خصوصیات و ویژگی هایی مانند رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن مخاطبان ایجاد کند. دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید . با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید.

شنل یکی از معروفترین مارک‌های پوشاک گران‌قیمت در جهان است. برند کلوئه علاوه بر لباس زنانه در زمینه های مختلف مانند اکسسوری، لباس بچگانه و عطر نیز به تولید محصول پرداخته است. با موفقیت شگفت انگیز لباس چپ راستی، در سال ۱۹۷۶ تصویر دایان فون فورستنبرگ روی ثبت تغییرات شرکت جلد مجله نیوزویک به چاپ رسید و در مقاله‌ای در همان مجله از وی به عنوان بازارشناس‌ترین زن در دنیای مد پس از کوکو شانل یاد شد. پس از آن دایان یک خط تولید لوازم آرایشی هم راه اندازی کرد و اولین عطر خود را با نام “تاتیانا” که نام دخترش بود تولید کرد.

هزینه ثبت شرکت سهامی عام

نام تجاری باید ویژگی‌هایی مثل رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن ایجاد کند. اسم های هنری می تواند مشمول یک شکل یا نامی خاص باشد که نشان دهنده اجزایی از خدمات اشخاص شود . برای مثال نام کاراکو یا کامک را می توان از جمله اسامی هنری به حساب آورد . بهتر است به این موضوع توجه کنید که به هیچ عنوان اسم خود ثبت برند تجاری یا فامیلی خود را بر روی برند نزارید زیرا این نوع اسامی قابلیت برندسازی نخواهند داشت و نمی توان با تکیه به آن ها برندی بزرگ و ماندگار را ثبت کرد. با توجه به اینکه «فیروزه» شبیه نام‌های خانوادگی رایج (مثل رضایی، احمدی و … ) نیست اگر دوست داشته باشید می‌تونید از این اسم به عنوان نام برند استفاده کنید.

اوبر دو ژیوانشی بیش از هر طراح دیگری با مشتریان خود در ارتباط بود تا بتواند طرح‌هایی خیره‌کننده خلق نماید. در سال ۱۹۵۳ یکی از لباس‌های طراحی شده وی که برای زنان بود بر روی جلد مجله زندگی چاپ شد. طرح‌های ژیوانشی توسط افراد مشهور زیادی در فرش قرمز بر تن شده‌است که از آن میان می‌توان به رونی مارا در آکادمی اواردز و مدونا خواننده مشهور آمریکایی اشاره کرد.

مشوق شرکتهاست تا در حفظ و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری کنند. ضمانت می کند که مشتریان توانایی تشخیص و تفکیک محصولات از یکدیگر را دارند. حق استفاده منحصر به فرد برند تنها برای کسی که برند خود را به ثبت رسانده باشد شناخته می شود. در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت مواجه شدن با هر سوال یا مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ایلیا در ارتباط باشید و از تجربیات آن ها بهره مند شوید. برای مطالعه بیشتر درباره اسامس مخصوص اشیا می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و مقاله را مطالعه نمایید. 2) از تکنیک های ذهنی برای پیدا کردن مفاهیم استفاده کنید.

۷٫ ثبت اسم برند

می توانید نام برند خود را در میان روزنامه ها جستجو کنید. بدیهی است که اگر نام مشابه پیدا شود شما باید به فکر انتخاب نام دیگری باشید. این نام ها را اغلب می توانید در شرکت هایی بیابید که به مخاطبانی در محدود جغرافیایی خاصی محدود بوده اند ، اما بعدا بزرگتر شده اند. برندهایی مانندIBM ،AARP ،BP و UPS با این واقعیت که نام آنها چیزی بیش از یک سری حروف بزرگ نامربوط نیست ، دست کم گرفتند. نام اختصاری برای نام های تجاری مورد استفاده قرار گرفته است که معمولا بلند و سخت هستند.

بنابراین هر اسمی که جذاب باشد نمی تواند اسم خوبی برای برند شما باشد به موجب همین امر انتخاب اسم برند قادر می باشد یک پروسه سخت و دشوار به نظر بیاید. انتخاب اسم برند از مواردی مهم و با اهمیت انتخاب اسم برند می باشد ، هم چنین انتخاب اسم برند شرایط و قوانین خاصی را دارد که باید آن را مد نظر داشته باشید. اسم‌های خلاقانه و ساختگی جزو پرطرفدارترین انواع اسم‌های برند به شمار می‌روند. برای مثال دیجیاتو یکی از اسم‌های خلاقانه‌ای است که به جهت ساخته شدن آن توسط خلاقیت یک تیم، می‌توان اطمینان داشت که قبلا توسط برندهای دیگری استفاده نشده‌اند.

بر اساس این تعبیر مدیریت نام تجاری عبارت خواهد بود از یک تیم متشکل از مدیران ارشد که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند وقت و تلاش بسیاری را صرف کنند. در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند ثبت شرکت اشاره می کنیم . چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید. لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید.

این موضوع بستگی به موسسه ای هست که قصد همکاری با آن را دارید. برای این کار فرم استعلام رو که در این صفحه هست پر کرده و برای ما ارسال کنید. نام منحصر به فرد به چه معنی ست؟ یعنی هیچ شخص یا شرکت دیگری از آن نام برای برند خود (در طبقه ای که برند شما به ثبت می رسد) استفاده نکرده باشد. در زمینه مواد غذایی آنقدر اسم های مختلف ثبت شده است که پیدا کردن نامی که بتوان بدون دردسر در این زمینه ثبت کرد کار دشواری خواهد بود.

خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده کنید. ببخشید من یک اسم برند برای مزون لباس میخوام ممکنه چند اسم بهم معرفی کنید البته شریک هم دارم دنبال یه اسم خوب هستیم. البته مشکل اصلی این بود که سواد انگلیسی ایرانی ها فوق العاده پایینه و فارسی هم مینویسی چیز دیگه ای تلفظ میکنن وگرنه برند تلفظ خیلی سختی نداره و از اینکه باید کنار بزارمش خیلی ناراحتم. من کارشناس طراحی و چاپ پارچه هستم و قصد دارم در اینستا و.. اما هرچقدر برند هم باشه بیشتر در زمینه طراحی لباسه نه پارچه..