صدور پروانه فعالیت موسسات فرهنگی هنری تک منظوره

طبق ماده ی 300 لایحه اصلاحی قانون تجارت شرکت های دولتی تابع قوانین تاًسیس و اساسنامه های خود می باشند و فقط نسبت به موضوعاتی که در قوانین اساسنامه های آن ها ذکر نشده تابع مقررات قانون تجارت می شوند. ماده ی 118 قانون تجارت، سرمایه ی شرکت تضامنی را به دو صورت نقدی و غیر نقدی پذیرفته است، ولی به منظور تشکیل شرکت باید کل سرمایه ی نقدی تاًدیه شده و سرمایه غیر نقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد. فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک ثبت شرکت در تهران شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. از ابتدای اسفند ماه سال گذشته، ثبت اطلاعات یک گواهینامه در سامانه صدور بیمه نامه شخص ثالث اجباری شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان ، گرچه تا پیش از این صدور بیمه نامه شخص ثالث به اطلاعات گواهینامه رانندگی مالک یا راننده خودرو نیازی نداشت، اما از اواخر سال گذشته این الزام به واحدهای صدور ابلاغ شده است.

  • برخی تاجران گروهی از عملیات ها را در دفاتر دیگری نیز ثبت میکنند مثلا عملیات مربوط به فروش کالای خاص یا عملیات مربوط بین تاجر و تاجر بخصوصی که برای تاجر حائز اهمیت ویژه ای است.
  • در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد.
  • لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید.
  • این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن).

اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . شخصیت های تضامنی با توجه به نوع فعالیت منحصر به مفرد خود نیاز به اخذ مجوز رسمی از سوی ارگان های مربوطه دارند ، تعداد اعضا ، میزان سرمایه و سهم الشرکه اعضا، تاییدیه آدرس محل اصلی شرکت همه باید در بخشنامه ای از مجوز تحت عنوان تقاضانامه / صورتجلسه مجمع عمومی موسسین قید میشود . اساسنامه های شرکت تضامنی هم کاملا مجزا از دو نوع شرکت قبل میباشد و این مفاد قانونی در دامون ثبت تنظیم خواهدشد. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد.

روش و مراحل ثبت تغییرات و انحلال شرکت یا موسسه

با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. طبق تعریف این نوع شرکتها در قانون تجارت شرکتهایی هستند که سرمایه آنها به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است. هردونوع شرکتهای سهامی توسط دامون ثبت در کوتاه ترین زمان ثبت و رسمیت پیدا خواهند کرد. هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد .

ساکنان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران و تجارو بازرگانان کیش می توانند اطلاعات ثبت و یا تغییرات شرکت خود را به سامانه sherkat.kish.ir ارسال کنند. موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. قسمت تعیین نام در سامانه ثبت شرکتها مشتمل بر چندین شاخه می باشد . ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد .

sherkat.ir

ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. به گزارشخبرداغبه نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، بنابر اعلام اداره ثبت شرکتهای این سازمان به دلیل ایجاد اختلال درسایت my.freezones.ir از این پس تمامی خدمات مرتبط باثبت شرکت ها ویا تغییرات آنها از طریق سامانهsherkat.kish.ir ارائه می شود. به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، بنابر اعلام اداره ثبت شرکتهای این سازمان به دلیل ایجاد اختلال درسایت my.freezones.ir از این پس تمامی خدمات مرتبط باثبت شرکت ها ویا تغییرات آنها از طریق سامانهsherkat.kish.ir ارائه می شود.

اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی ثبت برند که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت .

اسم شرکت : ۱۴۱ نمونه اسم تجاری شیک برای شرکت

حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . حداقل تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص 3 نفر است که می بایست حداقل 2 نفر از آنان عضو هیات تغییرات شرکت مدیره باشند. باربری های بسیاری در شهر فعالیت دارند و تبلیغات گسترده ای برای جذب مشتری انجام می دهند اما راستی آزمایی فقط در کار ممکن می شود ، حمل و نقل شهر اصفهان نامی آشنا و شرکتی مطمئن در حمل و نقل اصفهان است خوشنامی یک باربری و قابل اطمینان بودن آن نکته مهمی در انتخاب آن جلب نظر مشتریان دارد.

پیوستن منطقه آزاد اروند به سامانه مردمی مبارزه با فساد اداری وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور

شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است. لذا متقاضی پیش نویس را نزد مسئول دفتر برده و مسئول دفتر شروع به ثبت شرکتنامه و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید. کارت شناسایی متقاضیا ن را اخذ می کند و آن را با مشخصات مندرج در شرکتنامه تطبیق می دهد.

سازمان ثبت شرکت ها یا همان اداره ی ثبت شرکتها که در هر شهر یک سازمان مربوط به ثبت شرکت در آن شهر ( حوزه ) را دارد . لازم است بدانید خود استان تهران نیز در هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد . جهت هرگونه مشاوره در زمینه مراجعه به سامانه ثبت شرکتها با ماتماسبگیرید. بعد از رسیدن اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری بررسی روی پرونده انجام می شود.

درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید. در شرکت های سهامی موارد دیگری که قبلاَ تذکر داده شده در آگهی قید می شود.