سامانه جامع ثبت شرکت ها

سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است.

  • اما اداره ی مرکزی یا همان سازمان اصلی در تهران واقع است ( لازم است بدانید خود استان تهران نیز هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد .
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این درگاه متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.
  • جهت دریافت پاسخ به سوالات مربوط به ثبت درخواست و یا ارائه بازخورد استفاده از این تارنما، از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی با ما در تماس باشید.
  • توجه داشته باشید که استعلام شماره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه استعلام شماره ثبت شرکت ها انجام میشود.
  • مثلا اگر بازار هدف ترکیه می باشد بهتر است یک نام ترکی اصیل ایرانی داشته باشد.

بنابراین اگر شرکت شما فعالیت کمی داشته باشد و درآمد کلانی نداشته باشد، مالیاتی نیز برای آن وضع نمی‌شود. بعد از تاسیس شرکت، شما فقط باید روی بیزینس خود متمرکز شوید و از امکاناتی که ثبت شرکت تجاری در اختیار شما می‌گذارد در راستای اهداف خود بهره ببرید. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . ثبت شرکت سهامی خاص که در چارچوب فعالیت بازرگانی است پیشنهاد می گردد چناچه برای آگاهی از پروسه ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی با کارشناسان ما در تماس باشید .

تغییر نام شرکت

قسمت ثبت شرکتها باید در خصوص مجوز کنترلهای زیر را اعمال نماید . شما برای ثبت این شرکت، نیاز به حداقل سرمایه پانصد هزار تومانی و هیأت‌مدیره حداقل 5 نفر می‌باشید. در شرکت سهامی عام، مسئولیت شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام آنها می‌باشد. برای ثبت شرکت باید به سامانه ثبت اسناد و املاک کشور زیر نظر قوه قضایه رجوع کرد . اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها،به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد .

چگونه جلسه مذاکره را مدیریت کنیم؟

بدیهی است عدم مسافرت به ایران در طول این مدت به منزله باطل شدن روادید صادر شده خواهد بود و درخواست کننده نیاز به ثبت درخواست مجدد روادید خواهد داشت. گفتیم اگر شخصِ حقیقی هستید باید اطلاعات شخصی را وارد کنید . [newline]در قسمت بعد شما باید اطلاعاتی که مربوط به سرمایه و سهامِ شخصی که در همان صفحه اشخاص دیدید را تکمیل کنید. اگر در انتخاب نام شرکت دچار مشکل شدید می توانید از کارشناسان مجرب ما در موسسه ثبت شرکت ایوبی کمک بگیرید. برای ثبت کمپانی خود و دریافت اطلاعات لازم در این خصوص مشاوران در مؤسسه ثبت کلهرآماده خدمت رسانی به شما هستند. در این صورت متقاضیان باید با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت کنند. پس از ارسال مدارک ،کارشناس حقوقی مدارک را بررسی کرده و پس از بررسی در صورتی که مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن را دارید.

سرمایه شخص حقوقی

شـعبه شـرکت نیـز بـر اساس همان انتخاب قبلی که واحد ثبتی شعبه مشخص شـده بـود قابـل انتخـاب اسـت. تـاریخ شـروع سمت نیز زمانی که شخص به این سمت تعیین شده است را نشان می دهد. اگر مدت تصدي محـدود باشد باید تاریخ پایان اعتبار سمت مشخص شود و در غیر این صورت نیازي به پر کـردن آن نیسـت. همچنـین از تاریخ براي این است که تعداد سهام یا سرمایه شخص ممکن است در طول زمان کم یا زیاد شـود که با توجه به این تغییر در این قسمت ثبت می شود. فیلد مبلغ اسمی سهم نیز بر اساس این کـه سـهام یا سرمایه است بر اساس مبلغ هر سهم یا سرمایه پر می شود. باید توجه داشت که جمع سـهام اشـخاص نباید از جمع سهام شرکت تجاوز نماید.

دانش حقوقی و ثبتی مجموعه ثبت‌یار، تمام امور سخت و دشوار مربوطه را ممکن نمود. انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

شما بعد از ورود به این صفحه ، به فرمی بر میخورید که باید قدم به قدم آن را تکمیل کنید. موسسه ثبت شرکت دیاکو با ثبت شرکت تجهیزات پزشکی شما را یاری میکند تا به هدف خود برسید. موسسه ثبت ناب آماده ارائه مشاوره رایگان ثبتی به تمامی افراد از تمام نقاط ایران عزیز می باشد . در بخش مربوط به مدت فعالیت شرکت / مؤسسه، تکمیل این قسمت الزامی است.