سامانه ثبت شرکت در کرج

اگر قصد فعالیت تجاری قانونی در ایران دارید، باید شرکتی در راستای فعالیت‌های خود به ثبت برسانید. سازمان ثبت شرکت ها یا همان اداره ی ثبت شرکتها که در هر شهر یک سازمان مربوط به ثبت شرکت در آن شهر ( حوزه ) را دارد . اما اداره ی مرکزی یا همان سازمان اصلی در تهران واقع است ( لازم است بدانید خود استان تهران نیز هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد . در مرحله پنجم از سامانه ثبت شرکتها میزان سرمایه اولیه شرکت می بایست قید گردد که نوع آن در شرکتهای با مسئولیت محدود و موسسات سرمایه نقدی و در شرکتهای سهامی خاص با نام عادی یا بی نام عادی می باشد.

  • مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید.
  • همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است.
  • هر شرکتی که در آن افراد به اندازه سهمی که در کار آورده اند مسئولیت داشته باشند ، شرکت سهامی خاص است .
  • شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد.

وقتی شرکت خود را ثبت می کنید، تبلیغات رسمی می توانید داشته باشید و اعضای شرکت حقوق قانونی دریافت می کنند. حال این سوال پیش می آید که چطور می توان زمان راه اندازی یک شرکت را کاهش داد؟ یکی از مهم ترین موارد این است که کارهای خود را به یک موسسه معتبر بسپارید و یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید، این است که از همان ابتدا مدارک مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. این که شما بدانید قرار است در شرکت خود چه کارهایی را انجام دهید، اهمیت بسیار بالایی دارد.

ارزش ریالی هر سهم نیز باید مشخص شود که هر سهم باید چقدر باشد. میزان مبلغی که برای سرمایه در نظر گرفته می شود ارتباط مستقیمی با اعتبار شرکت دارد. همچنین کلیه ی اطلاعات مربوط به پیگیری درخواست، پذیرش صورتجلسه، پلمپ دفاتر تجاری، بخشنامه ها، شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکت را می توان از طریق همین پایگاه رصد و پیگیری نمود. در همین راستا،ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها نیز بر خلاف گذشته اینترنتی شده است و دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری افراد نمی باشد.

راهنمای سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. • نتواند کالاها یا خدمات یک موسسه را از کالا ها یا خدمات موسسه دیگر متمتیز سازد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. مشخصات اشخاص حقیقی چون نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و… و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی.

از طریق سامانه ثبت شرکت نیک به صورت کاملا غیر حضوری و آنلاین به ثبت شرکت می توانید بپردازید. از لیست پیشنهادی موضوع فعالیت شرکت را می توانید انتخاب کنید و به افتتاح حساب بانکی شرکت سهامی خاص به شکل آنلاین بپردازید. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید. پس از فرستادن مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها، باید منتظر تایید بازرسان این مرکز شد.

خلاصه مراحل ثبت شرکت را در این نوشته میخوانید

می شود لطفا در مورد اینکه میزان مالیات یک شرکت چند درصد است و چگونه حساب می شود توضیح دهید. لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون ثبت شرکت در تهران کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم . ثبت کردن شرکت به صورت تجاری ، موسسه ،در تهران و سایر شهرستان ها. تمامی حقوق مطالب این وب سایت متعلق به موسسه ثبت صدرا می باشد .

لینک های مهم

اگر هم که حوصله تاسیس شعبه را ندارید، کلا این صفحه را نادیده گرفته و به ادامه کارِ ثبتِ شرکت بپردازید . در مرحله دوم از ثبت شرکت، شما باید ۵ نام پیشنهادی خود را که با کمک کارشناسان ثبت شرکت دیاکو انتخاب کردید ارائه دهید. لازم است قبل از پرداختن به چگونگی ثبت موسسه در شیراز در مورد ماهیت موسسه در تعریف قانون بپردازیم.

از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود. سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد.