سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

مجموعه هیچگونه کار غیر قانونی در این زمینه انجام نمی دهد اما با توجه به تخصصی که کارشناسان ثبتی دارند به شما کمک می کنند تا سریعتر و با درصد خطای صفر این کار را انجام دهید. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود.

شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد .

  • سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست را از سایت اسک 98 دریافت کنید.
  • قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که اصلا شرایط ثبت شرکت چیست؟ اینکه برای ثبت شرکت چه شرایطی باید داشته باشیم؟ خوب ما به صورت کلی به این سوالات پاسخ داده ایم اما در این بخش باز به این موضوع می پردازیم.
  • از نظر معنای لغوی شرکت به معنای شریک شدن و همدست شدن در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انبار گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است.

همانطور که در مقاله توضیح داده شد برای ورود به سامانه ثبت من باید آدرس اینترنتی my.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد کرده و بعد از ورود به سامانه مراحل ثبت نام را انجام دهید. برای استفاده از خدمات این سامانه ابتدا نیاز به ثبت نام در سایت ثبت من است. البته تعدادی از خدمات این سامانه هم بدون نیاز به ثبت نام قابل دسترسی هستند. برای مثال جهت تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی نیازی به ثبت نام نیست. اما برای دسترسی به برخی از مهم ترین خدمات آن، حتما باید ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهید.

اطلاعات مربوطه در رابطه با اشخاص را وارد نمایید ، منظور افرادی هستند که دارای سمت و یا سهام می باشند . را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد . هر کسی که طرح جدیدی را خلق کند یا توسط قرارداد استخدام به کارفرما متعلق باشد، می‌تواند متقاضی طرح صنعتی باشد. شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند. اگر علامت تجاری در طرح کالا قابل مشاهده باشد، متقاضی باید یک تصویر واضح و خوانا از اصل گواهینامه ثبت علامت تجاری (که خود مالکیت آن را به عهده دارد) را در قسمت ضمیمه اظهارنامه بارگذاری کند. با توجه به اهمیت این موضوعات در ادامه پی دی اف راهنمای استفاده از سایت ثبت من my.ssaa.irرا برای دانلود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانید از آن استفاده نمایید.

سامانه جامع ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

با پاسخ به چند سوال قادر می باشید به سامانه وارد شوید و از وضعیت ثبتی خود مطلع شوید. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

امسال بعد از ارسال مدارک خودپست تیک ارسال مدارک را در سایت ثبت شرکتها درج می کند ، فقط باید منتظر باشید تا پیام دریافت مدارک و باز شدن درگاه پرداخت پلمپ دفاتر برای شما ارسال شود سپس اقدام به پرداخت کرده منتظر باشید دفاتر ارسال و بدستتان برسد. به نظر می رشد یک جای کار اشکال داره فرصتتان هم تا کمه حداکثر تا 29 اردیبهشت.مجددا با اداره ثبت شرکتها تماس بگیرید ناامید نشوید. تمایل داشتید به موسسه سرمایگان مراجعه کنید با دردست داشتن آخرین روزنامه رسمی و روزنامه تاسیس برای ثبت تغییرات انجام این کار با تماس قبلی . شرکت‌ها پس از تاسیس باید اقدام به دریافت دفاتر پلمپ نمایند، از این‌رو آشنایی با نحوه دریافت این دفاتر بسیار ضروری‌ست. پلمپ دفاتر سال 1400 با توجه به اینکه در انتهای سال جاری هستیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، در گام اول برای دریافت این دفاتر لازم است مدارک زیر را ارائه نمایید و سپس به دریافت آن‌ها اقدام کنید. برای اخذ دفاتر پلمپ سال 1400 می‌توانید با کارشناسان ثبت‌یار تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، این دفاتر را نیز سفارش دهید.

سپس باید به بخش پلمپ دفاتر تجاری بروید و در قسمت اطلاعات متقاضی پلمپ، نوع شخص (حقیقی یا حقوقی) را انتخاب نمایید. طبق آیین نامه اجرایی ماده 95 کلیه اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی گروه اول قبل از شروع سال مالی باید دفاتر قانونی پلمپ شده خود را اداره ثبت شرکتها اخذنمایند.برای سال 99 حداکثر تا پایان اسفند شرکتها باید برای اخذ دفاتر اقدام نمایند. لیکن اگر شرکتی هیچ ثبت شرکت گونه فعالیتی نداشته باشد در سال جاری نیز قبل از شروع فعالیت می توانند برای اخذ دفاتر اقدام کنند. برای پیگیری اظهارنامه پلمپ دفاتر به سایت اداره ثبت شرکتها وارد شدم و بهد درج شماره پیگیری و کد رهگیری پستی، وضعیت را رد درخواست اعلام و زیر باکس اصلی عبارت مغایرت پاکت درج شده. پس از ارسال مدارک واخذ کد پیگری قسمت پیگیری درخواست سایت اداره ثبت شرکتها،بخش پلمپ دفاتر را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین آگاه ثبت بصورت رایگان در ارتباط باشید. در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند . حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

راهنمای ورود به سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

درود و وقت خوش.با تشکر از مطالب.میخوام بدونم ثبت شرکت در کشور هدف صادرات بهتره یا در کشور صادر کننده؟مورد دیگه هم اینکه میخوام در زمینه چوب کار کنم.میشه منیعی معرفی کنید تا اگر قوانین و شرایط خاصی داره مطلع بشم. در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد. اگر در انتها اگر سوال، پیشنهاد یا انتقادی نیز دارید می توانید انتهای صفحه قسمت ارسال نظرات و دیدگاه ها آن را برای ما ارسال نمایید. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 1 یا چند نفر شریک ضامن و 1 یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود.

چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . اما با اینحال بعد از سپری شدن زمان مقرر می توانید درخواست قبلی را لغو دوباره اقدام به اجرای فرایند درخواست پلمپ دفاتر بنمایید. لیکن پیشنهاد می کنم.روز شنبه 16 فروردین با شماره ثبت شرکتها تماس بگیرید. سپس شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را وارد نموده بر روی ارسال اطلاعات پستی کلیگ کنید. پس از کلیک کردن بر روی “تایید اطلاعات شخص حقوقی ” و همچنین کلید “گام بعدی ” کلیه اطلاعات شخص حقوقی از طرف کاربر مورد تایید قرار گرفته است .

باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. در زمان انتخاب تاریخ دقت فرمائید روز انتخاب شده مصادف با تعطیلات رسمی نباشد.

موسسه سرمایگان ارایه دهنده مشاوره مالیاتی ,خدمات حسابداری ,خدمات مالیاتی

در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. به هر حال برای دفاتر پلمپ شرکت ها اقداماتی باید انجام بگیرد تا شرکت در ادامه دچار مشکلاتی نشود در این راستا شرکت هایی که فعال بوده اند باید ثبت برند تجاری تمامی صورتحساب های مالی خود را مهیا کنند و تحویل اداره ثبت شرکت ها بدهند. در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس و ثبت شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود. اگر آشنایی با فرآیند عملی ثبت درخواست در سامانه را دارید خودتان می توانید انجام دهید.

از هنگام ثبت نام شرکت، سه ماه زمان برای ارسال مدارک وجود دارد. همچنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت برند با کارشناسان ما در ارتباط باشید . در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید.

در کل تمام شرکت‌ها چه فعالیت داشته باشند و چه معاف از مالیات باشند ملزم هستند تا پلمپ دفاتر را هر سال دریافت نمایند. بله، شرکت‌ها و تاجرانی که در یک سال مالی فعالیت نداشته‌اند نیز باید این دفاتر را در زمان قانونی دریافت کنند و به صورت سفید به اداره مالیات تحویل دهند. برای سفارش پلمپ دفاتر تجاری ، روی آن کلیک کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید. برای جلوگیری از شلوغی سامانه‌ در پایان سال مالی، هرچه زودتر نسبت به پلمپ دفاتر 1400 خود اقدام کنید تا با مشکل یا رد احتمالی دفاتر روبرو نشوید. از بین دفاتر مذکور، دفتر کل و دفتر روزنامه الزام به پلمپ قانونی دارند و برای سایر دفاتر نیازی به درخواست پلمپ نیست.