سامانه ثبت تغییرات شرکت ، ثبت صورتجلسه تغییرات

شرکت تجاری عبارتست از اینکه چند نفر سرمایه ای را برای تجارت و استفاده از منافع آن در میان گذارند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. این شرکت از حداقل سه شریک تشکیل می شود و ویژگی با ارزش این است که صاحبان سرمایه، که به سهامدار تعبیر می شوند، دارای اوراق سهم هستند.در این نوع شرکت،سرمایه به سهام مساوی تقسیم شده و هر شریک مالک تعدادی از این سهام است.

استفاده از اسامی شهرها و رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد. در انتخاب اسامی، از عناوین ایثارگران و شاهد و امثالهم که انحصاراَ تحت نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد استفاده نشود. متقاضی محترم، لطفا قبل از تکمیل فرم درخواست، حتما در اینجا صفحه پرسش و پاسخ های کارت بازرگانی رو مطالعه کنید. تمامی حقوق مطالب این وب سایت متعلق به موسسه ثبت صدرا می باشد .

  • در صورت وجود شعبه در سایر واحدهای ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر می گردد.
  • امضای مدارک تأییدشده و پرینت شده از طریق سامانه توسط اعضای شرکت.
  • یعنی اگر تمام این هزینه های زمانی و مالی و روحی را پرداخت می کنید، در آخر جمع کنید، به خود می گویید، کاش از اول ثبت شرکت خود را به یک موسسه معتبر ثبتی سپرده بودم و این همه اذیت نمی شدم.
  • برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد.
  • در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.

پیگیری امور مالیاتی و سایر مشاوره‌های کسب و کار، ثبت برند و برندسازی، تمامی خدمات مورد نیاز کسب وکارتان را به صورت جامع و کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد. جهت دریافت مشاوره در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند با مشاوران ما تماس بگیرید. جهت مشاوره رایگان امور ثبتی و حقوقی خود فقط کافیست شماره تلفن خود را برای ما ارسال نمائید ، تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در کمتر از ۶۰ ثانیه با شما تماس بگیرند .

ثبت شرکت در اصفهان

این مرحله نیازمند تخصص و تجربه است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنمایان برای طی کردن این مسیر هستند. گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند. در گام بعد، مدارک تنظیم‌شده را باید در پاکت مخصوص پستی گذاشت و به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاد. [newline]در صورت نداشتن کاستی در مدارک، شما هزینه‌ها را پرداخت می‌کنید و با آگهی کردن تاسیس شرکت خود، روال قانونی ثبت شرکت را به پایان می‌رسانید. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد.

مثلا برای شرکت های تضامنی باید نام یکی از شرکا نیز ذکر گردد مانندشرکت حمل نوید بار افشاری و شرکا. به گفته معاون قوه قضاییه، در آینده‌ای نزدیک کانون سردفتران و دفتریاران در استان‌های مازندران، قزوین، البرز، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل که تاکنون فاقد این کانون بوده‌اند نیز تشکیل خواهد شد و ارایه خدمات منظم‌تر و جدی‌تر در این حوزه ادامه ثبت شرکت پیدا خواهد کرد. درصورتیکه گواهینامه موردنظر شما در لیست فوق موجود نیست، لطفا نوع گواهی موردنظر و همچنین توضیحات اضافه را در این بخش بنویسید. _ تکمیل اطلاعات سال مالی شرکت و اطلاعات روزنامه شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت. _ مشخص نمودن اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه هر کدام از شرکا و تعدادسهم یا نقدی و غیر نقدی بودن سرمایه.

سامانه ثبت شرکت

شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند. قیمتی واحد برای برند وجود ندارد چراکه به عوامل متعددی من جمله طبقات برند ، شهرت و … بستگی دارد ، برای اطلاع بیشتر از تعرفه های انتقال برند با کارشناسان ما در ارتباط باشید . جهت صادرات و واردات به کشور نیاز به اخذ کارت بازرگانی دارید. کامل نمودن اطلاعات سال مالی شرکت و اطلاعات روزنامه شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت.

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . در این مرحله آدرس و کدپستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد.

اگر شرکت مختلط از یک یا چند شریک ضامن و مسئولیت محدود تشکیل شده باشد ، مختلط غیر سهامی است و اگر ترکیبی از یک یا چند شریک ضامن و سهامی خاص باشد ، مختلط سهامی است . امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. با وارد شدن به بخش اطلاعات سامانه اینترنتی یک کد رهگیری از طریق سامانه برای متقاضی ارسال می گردد که در آینده متقاضیان می توانند از این کد برای پیگیری درخواست خود استفاده نمایند. اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.

شرکت ثبت برند

اما به طور کلی در صورت پذیرش ،مسئول اداره ،دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می کند ، با ثبت در دفتر ثبت شرکت ها نیاز به ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. مراحل گام به گام تاسیس شرکت و مدارک مورد نیاز را بدون دریافت هزینه برای شما شرح خواهیم داد و تنها زمانی که تصمیم گرفت انجام کلیه امور ثبتی شرکت‌تان را به ما بسپارید، بابت آن هزینه دریافت خواهد شد. سامانه ثبت شرکت نیک سعی دارد کلیه خدمات شما عزیزان را به صورت آنلاین در کمترین زمان و بدون نیاز به حضور شما در اداره ثبت شرکت‌ها و سایر ادارات و با استفاده از بهترین راه کارها به انجام رساند. ثبت تغییرات شرکتها معمولا در بازه زمانی یک تا دوماه صورت می گیرد و در موارد بسیاری با موافقت اداره ثبت روبه رو می شود .

other