سامانه اشخاص حقوقی قوه قضاییه سامانه اشخاص حقوقی کل کشور

با توجه به اولویت 5 نام پیشنهاد می شوند و کارشناس مربوطه یکی از آنها را تایید خواهد کرد. برای باقی شرکتهای ثبتی اوراقی که باید ارائه شود مانند موارد ذکر شده است. شرکتهای سهامی الزاما 35 درصد از سرمایه را در حساب بانکی شرکت سپرده کنند.و رسید ان به همراه همراه دیگرمدارک تسلیم گردد.

  • در این گام از ثبت تغییرات شرکت، درج مشخصات شناسنامه ای و شماره ملی اشخاصی که در جلسه حاضر هستند و همچنین مشخصات امضا‌داران در سربرگ الزامی است.
  • استعلام کلی شرکت را می توان از طریق اداره ی ثبت شرکت ها و یا اینکه از کارشناسان مجرب مجتمع ثبت شرکت ایلیا در این خصوص به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم را کسب نمایید.
  • در صورتی که شهر مورد نظر در گزینه های ارائه شده وجود نداشت ، آن شهر هنوز به سامانه ی مذکور ملحق نشده است.در این صورت متقاضیان می بایست به همان شیوه ی گذشته عمل نمایند.
  • بعضی مواقع هنگام ثبت تغییرات شرکت، ایراداتی وجود دارد که براساس قوانین منجر به رد درخواست شده و طی ابلاغیه به متقاضی اعلام می‌شود و مدارک به صورت پستی به شرکت برگشت داده می‌شود.
  • پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ پایان اعتبار سمت و … مشخص کردن وضعیت حق امضاء و در نهایت کلید ثبت سمت شخص.

در ادامه به توضیح امکانات این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک می پردازیم. بخش استعلام شناسه ملی به کاربران سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک ، این اجازه را می دهد تا با وارد کردن بخش از اطلاعات مربوط به یک شخص حقوقی، وضعیت موجودیت آن و سایر اطلاعات آن شخص حقوقی را بررسی نمایند. اگر متقاضی ثبت تغییرات شرکت پس از پذیرش نهایی ثبت شرکت متوجه اشتباهی در ورود اطلاعات خود شود در صورتی که مدارک خود را ارسال نکرده باشد می‌تواند از منوی انصراف از درخواست از درخواست خود انصراف دهد. در این صورت برای همان درخواست امکان پذیرش صورتجلسه اصلاحی فراهم می‌شود. که با کلیک روی این عنوان به متقاضی یک شماره پیگیری جدید داده می‌شود و متقاضی می‌تواند ایرادات را اصلاح کند.

شما به کارهای مهم تر برسید ، مسائل شرکت خود را به کارشناس بسپارید

همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. به موجب ماده ی 47 ثبت شرکت در تهران قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی forty eight همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد.

سامانه irsherkat.ssaa.ir

برای ورود به سامانه آدرس اینترنتی irsherkat.ssaa.ir را انتخاب نمایید. [newline]در صورتیکه جلسه با حضور اکثریت شرکاء/ سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است. در خصوص مجمع اکثریت ارائه اصل آگهی دعوت روزنامه برای مجمع در رعایت ماده ninety seven و نیز رعایت ماده 44 لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت الزامیست و اصل آگهی تبدیل الزامیست . ریالی بی نام که تماماً 35% آن پرداخت و مابقی آن در تعهد سهامداران می باشد. صورتجلسه درچند نسخه تنظیم کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد و یک نسخه آن ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. صورتجلسه در چند نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد و یک نسخه آن ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

تولید جلبک در کشور

پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید. شرکت های تجاری، شرکت هایی هستند که دارای شخصیت حقوقی می باشند؛ به طوری که می توانند به صورت مستقل، کار و فعالیت تجاری خود را انجام دهند، بدون آنکه به شخصیت شرکای خود وابستگی داشته باشند. این شرکت ها دارای شرایط خاصی در زمینه های تشکیل و ثبت، اموال و حقوق تجاری می باشند. براساس قوانین تجارت ایران، شرکت های تجاری بر هشت قسم تقسیم بندی می شوند.

شرکت های قهری نیز بر اساس مجموع حقوق مالکین شرکت تشکیل می شوند و ممکن است بر اساس ارث یا بر اساس امتزاج قهری حاصل شده باشند. در مقابل در مال یا اموال متعددی با طرف مقابل شریک شوند) و امتزاج اختیاری( منظور ترکیب کردن اموال متعدد طرفین با یکدیگر است به طوری که امکان تفکیک و جداسازی آن ممکن نباشد) شراکت در شرکت انجام پذیر خواهد بود. گزینه حذف همین اطلاعات را حذف میکند و گزینه انصراف به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده‌اید. و پس از دریافت شناسه ملی شرکت مربوطه، می‌توانید به دیگر اطلاعات شرکت دسترسی یابید.

other