ثبت شرکت ، موسسه ثبت انواع شرکتها در تهران

تذکر ۳- امضای مدیر شعبه و فتوکپی شناسنامه و قید محل سکونت صورتی که شرکت شعبه داشته باشد الزامی است. تشکیلات مزبور طبق ماده 584 قانون تجارت از تاریخ ثبت، شخصیت حقوقی پیدا می کنند و می توانند عناوینی از قبیل انجمن، بنگاه، کانون و امثال آن را اتخاذ کنند. من ترجمان همرای نیروهای خاص امریکا بوده ام و مدت زیاد همرای انها در داخل افغانستان در شرایط سخت همکاری کرده ام و فعلام زنده ګی من در خطر است زیر تهدید طالب ها هستم . انتخاب اسامی با رعایت شرایط تعیین شده و با تعیین اولویت.

  • تفاوت این دو در این است که در شرکت تجاری، فعالیت های معامله ای مختلف برای کسب در آمد انجام می شود و از این طریق سود به دست می آورند اما در شرکت غیر تجاری این گونه نیست و فعالیتی در بازار برای کسب سود انجام نمی شود.
  • هم چنین نوع سرمایه موسسه نیز نقدی است که حداقل سرمایه می بایست ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال باشد.
  • متقاضیان تاسیس موسسه‌های خیریه باید درخواست کتبی خود را با اسامی پیشنهادی برای موسسه خود جهت تایید به اداره بهزیستی استان ارائه دهند و پس از تایید نام موسسه و اهداف موسسه در معاونت تخصصی، نام موسسه را در اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان ثبت نمایند.
  • سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال ninety three آغاز نموده است.

موسسه غیر تجاری که هدف آن به دست آوردن سود برای اعضای موسسه نیست. حداقل وجود دونفرو قید سرمایه به هر میزان برای ثبت شرکت در تهران مجاز است . با سلام و احترام 5 نام به ترتیب اولویت درسامانه ثبت شرکتها وارد می کنید. نام های پیشنهادی بر مبنای یک سری خصوصیات و ویژگی های تعیین شده باید انتخاب شوند. خیر، یکی از محدودیت های مؤسسات انتفاعی این است که به هیچ وجه اجازه انجام هیچ گونه معامله ای را ندارند و تنها می توانند به اهداف خیرخواهانه و مردمی رسیدگی کنند. مدت زمان تاسیس یک شرکت تا دریافت شناسه ملی و شماره ثبت حدودا ۷ تا ۱۰ روز کاری می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت موسسه ی حقوقی

بدین منظورثبت موسسه خیریه برای انجام وظیفه دینی و بشر دوستانه تشکیل می شوند. نکته اول که باید بدانید این است که حداقل دو شریک برای تشکیل این مؤسسات الزامی است که می توان این مهم را افزایش داد. نیاز پیدا می­ کنید؛ مشاوره حقوقی ثبت موسسه در تمامی مراحلثبت موسسه آنلاین یاری گر شما خواهد بود.

تفاوت شرکت سهامی خاص با شرکت مسئولیت محدود

در واقع ثبت موسسه داوری بدون مدرک وکالت، جرم محسوب می‌شود. همچنین شرایط عمومی مانند ارائه مدارک شناسایی و هویتی، عدم محکومیت کیفری و انتظامی، عضو نبودن در سایر موسسات حقوقی مشابه، عدم محرومیت از وکالت و… نیز باید رعایت شوند. منظور از داوری موردی انتخاب یک شخص حقیقی به عنوان داور توسط طرفین اختلاف است. داوری سازمانی نیز حالتی است که طرفین اختلاف، موضوع را به یک سازمان داوری ارجاع می‌دهند و آن سازمان یک داور خاص را برای اختلاف معین می‌کند. کارشناسان موسسه ثبتی حقوقی مستر ثبت جهت ثبت شرکت ، ارائه مشاوره و انجام امور ثبتی در خدمت شما هستند. اطلاعاتی که در این سامانه ثبت می‌شوند باید مطابق قوانین خاص باشند.

ثبت موسسه

وظیفه هر کدام از اینها فرق می کند و تصمیم گیری های لازم در مورد موسسه با توجه به اختیاراتی که دارند انجام می دهند و حداقل یک میلیون ریال سرمایه برای راه اندازی این موسسه وجود دارد و قانونگذار سقفی در رابطه با افزایش سرمایه در نظر نگرفته است. در انواع غیر انتفاعی نیز موسسات پژوهشی ، موسسات خیریه ، سازمان ها و نهاد های دولتی ، شهرداری و … را می توان نام برد که هدف امور فرهنگی ، علمی و آموزشی و موسسات خیریه خواهد بود و به دنبال تقسیم سود بین خود و اعضا نخواهد بود . در صورتیکه نوع فعالیت قابل قبول باشد مجوزهای لازم را دریافت می کنید و‌ نام موسسه خود را تعیین می کنید که در این مرحله باید دقت شود که نامی که مورد نظرتان می ‌باشد تکراری نباشد. موسسات حقوقی در واقع به تشکیلاتی گفته می شود که برای مقاصد غیر تجاری تسکیل می شوند و برای انجام کارهای مربوط به خیریه و مثال هایی از این قبیل تشکیل می شود .