ثبت برند و علامت تجاری تخصص ماست

بعد از دریافت آگهی در روزنامه رسمی ثبت نام به عمل می آیدو برای آگهی ۱۰ ساله برند اقدام می شود . شما میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نشان تجاری و ثبت شرکت با مشاورین ما در ارتباط باشید . در صورتی که کار خود را به موسسه فرداد رسا بسپارید کلیه مراحل فوق الذکر توسط وکیل ثبت علامت تجاری برای شما به انجام خواهد رسید. لازم است قبل از تکمیل فرم، تمامی مدارک مورد نیاز را از قبل آماده و اسکن نموده تا کار ثبت علامت تجاری شما سریعاً انجام شود. روند کاری ثبت علامت تجاری خود را نیز می توانید با ارجاع به همین سامانه اینترنتی، بخش ثبت درخواست ها پیگیری نمایید.

  • همچنین این سامانه ، برای حمایت از مشتریان خود امکاناتی نظیر راهنمای ثبت شرکت ، راهنمای ثبت برند ، راهنمای انتخاب نام شرکت ، راهنمای انتخاب نام برند ، پرسش و پاسخ ثبتی ، ثبت علامت و ثبت شرکت آنلاین ، استعلام قیمت ثبت و همچنین مشاوره آنلاین را فراهم آورده است.
  • کسانی که احساس میکنند ثبت برند شما میتواند به نام تجاری آنها آسیب بزند میتوانند شکایت کنند.
  • متقاضی به روزنامه رسمی مراجعه و آگهی ثبت علامت تجارتی را جهت درج در روزنامه ارائه میدهد.
  • طبقه 8 – انواع ابزار و لوازم دستی (كه با دست كار می‌كنند)؛ سرویس كارد و قاشق و چنگال، سلاح كمری، تیغ .

اگر شما هم در مراحل اولیه شروع کار خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دقت بیشتری مطالعه کنید. دفتر وکیل برند با مدیریت وکیل متخصص ارائه دهنده خدمات ثبت علامت تجاری، ثبت برند و ثبت لوگو به صورت حرفه ای خواهد بود. ۱-یکی از مهمترین مواردی که در ثبت برند بیان می‌شود عبارت است از بهره مندی از حمایت‌های قانونگذار، بدین ترتیب که شما با ثبت برند می‌توانید از حمایت‌های قانونی بهره مند شوید و به راحتی مالکیت برند را اثبات نمایید. لوگو تنها نشانی از یک محصول است که جهت ایجاد تمایز و بهتر دیده شدن اجناس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه واقعیت آن است که لوگو بخشی از برند بوده و برای هر برند ثبت شده، یک لوگوی انحصاری نیز می‌بایست ثبت شود.

اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت الی ثبت اخذ رتبه

ثبت برند چیست و چرا باید برند خود را ثبت کنید؟ این سوالی است که توسط بسیاری از صاحبین کالا و خدمات پرسیده می شود. برای پاسخ به پرسش اول باید گفت؛ هر علامت یا نامی که شما زیر سایه آن در حال ارائه کالا و خدمات خود می باشید برند است. جدا از هزینه اظهارنامه هر طبقه از محصولات و یا خدمات، باید هزینه ای بابت ثبت آگهی در روزنامه رسمی پرداخت شود. در حقیقت پس از آنکه اظهارنامه ثبت برند تجاری توسط کارشناس “بلامانع” تشخیص داده شد؛ باید آگهی در روزنامه رسمی چاپ شود. هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی حداقل ۲۳۸ هزار تومان می باشد.

تاجر باید علاوه بر حق ثبت برند که در مرحله آخر به ازای نوع محصول و طبقه آن می پردازد، باید حق ثبت اظهارنامه و غیره را بپردازد. در این مرحله باید مشخص نمایید قصد دارید برند خود را به نام شخص حقیقی و یا حقوقی به ثبت برسانید؛ با مشخص شدن این موضوع اظهارنامه‌ای مبنی بر استعلام نام برند شما ارسال می‌گردد تا مشخص شود نام انتخابی شما در طبقه و یا طبقات درخواستی شما به ثبت رسیده است یا خیر. این امر درصد رد اظهارنامه ثبت برند شما را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد. یکی دیگر از رایج‌ ترین سوالات در مورد ثبت برند تجاری، نحوه تمدید آن است.

خرید نهال گردو پیوندی سودآوری بیشتری دارد؟ معرفی بهترین نوع نهال گردو پیوندی

سلام خانم محبی سپاسگزاریم از لطف شما، بله امکانش هست خیلی راحت با اخذ عضویت اتاق بازرگانی، البته بستگی به برند شما هم داره شاید اصلا نیاز نبود. لطف بفرمایید تماس بگیرید تا همکاران ثبت شرکت کامل برای ثبت برند چه فارسی و چه لاتین شما رو راهنمایی بفرمایند. این مرکز یکی تخصصی ترین مراکز فعال در زمینه ثبت علائم تجاری و سایر خدمات اداری کسب و کار در کشور است.

پس یکی از وظایف مهم هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه وفاداری و توجه مشتری است . شما بعد از تولید محصول و در زمان انتخاب برند برای محصول و خدمات خود باید به نحوه ی این دسته بندی توجه کنید و طبق بسته بندی که وجود برند و نامی تحاری برای خد انتخاب کنید و یا از برند های آماده فروش در این زمینه استفاده کنید. هنگامی که شما تمامی اطلاعات لازم را در سامانه ذکور وارد کردید باید به شما یک کد 5 رقمی ارسال شود.

در صورتی که هیچ اعتراضی نسبت برند شما نباشد، فرایند ثبت رسمی ۱۰ ساله و اقدامات لازم جهت اخذ تصدیق‌نامه علامت تجاری را می‌توانید انجام دهید. مراحل ثبت علامت شرکت یا همان برند تجاری درست مانند ثبت نام شرکت به صورت اعلامی انجام می ‌شود. یعنی اینکه متقاضی ثبت برند تجاری، با تنظیم اظهارنامه و مطابق تشریفات قانونی، درخواست ثبت علامت تجاری را به اداره ثبت به طور رسمی اعلام می کند.