تفاوت تاسیس و ثبت شرکت موسسه حقوقی دادمهر

فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شركت اصلی (مادر) خواهد بود. دوست گرامی برای اطلاعات کاملتر می توانید با کارشناسان mie تماس حاصل نمایید. امکان افتتاح حساب های ارزی با واحد دلار آمریکا، یورو و لیر و مراودات تجاری با کشورهای دیگر را خواهید داشت. هر موضوع فعالیتی مجوزی نیست برای دریافت لیست موضوعاتبا شماره ۰۲۱۴۱۶۱۶ تماس بگیرید.

  • در نتیجه اگر برای شروع فعالیت خود، یکی از انواع شرکت‌های تجاری را انتخاب کرده‌اید، لازم است از لحاظ قانونی به آن هویت و رسمیت ببخشید.
  • ما همیشه در حال به چالش کشیدن خودمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریانمان در ایران هستیم.
  • در واقع شرکت نیز مانند اشخاص حقیقی دارای آدرس مشخصی است که به نام اقامتگاه شرکت شناخته می‌شود.
  • در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند.

گفتنی است که برای رسمیت یافتن این جلسات، حضور دست‌کم نیمی از اعضا الزامی است. نکتۀ مهمی که باید در تنظیم این سند در نظر داشت، ثبت دقیق تاریخ برگزاری شامل ساعت آغاز و پایان آن است. این برگه باید دربردارندۀ خلاصه مذاکرات و تصمیمات نهایی هیئت‌مدیره باشد.

در بحث مشارکت کنید

ارائه اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (در صورتی که امور ثبت شرکت را وکیل انجام می دهد). 6) ارائه ي گواهي پرداخت حداقل درصد سرمايه، در شرکت‌هاي سرمايه‌ از بانکي که حساب شرکت در حالِ تأسيس در آن جا باز شده است. پرسنلي كه از شركت حقوق دريافت مي كنند، مشمول قانون کار و معرفي به ادارات بيمه تأمين اجتماعي هستند. با اين توصيف اگر شرکتي كارمندي ندارد و خود مؤسسين، كارها را انجام مي دهند مي توانند پرداخت حقوق و درنتيجه بيمه نداشته باشند و حق الزحمه خود را از سود بردارند. اما اگر پرسنلي را استخدام نمايند و براي آنان حقوق در نظر گرفته باشند، الزاماً بايد ليست بيمه را نيز تهيه و ارسال كنند. بسیاری از افراد روش و مدلی را انتخاب می‌کنند که ممکن است چندان برای کسب‌وکار آنها متناسب نباشد. [newline]از این رو بهتر است افراد قبل از اقدام برای ثبت شرکت، حتما با متخصصان و مشاوران این حوزه مشورت کنند.

قوانین  ثبت شرکت در  تهران چه تفاوتی با دیگر شهرها دارد؟

تهیه مدارک ذکر شده در قسمت الف و ارسال آن بوسیله پست پیشتاز و از طریق ادارت پستی منتخب به اداره ثبت شرکت ها. ارائه اصل گواهی نامه بانک به امضا و مهر بانک رسیده باشد مبنی بر سپرده گذاری حداقل ۳۵% از مبلغ سرمایه نقدی شرکت در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس (در صورتی که شرکت سهامی خاص باشد). این مرحله چندان کار خاصی نداشته و شما باید آگهی شرکت خود را در یک روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید که بیشتر جنبه عمومی و اطلاع‌رسانی دارد. توجه کنید که روزنامه کثیرالانتشار با روزنامه رسمی دو مقوله متفاوت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از روش‌های دیگر دریافت اقامت دائم ترکیه می‌توانید مقاله راه‌ های مهاجرت به ترکیه را بخوانید. همانطور که قبلا گفتیم دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه امکان‌پذیر است. در صورتی که در ترکیه یک کسب و کار یا شرکت راه اندازی کنید، به شما مجوز اقامت موقت در ترکیه داده خواهد شد و اقامت شما در ترکیه هرسال قابل تمدید خواهد بود و عموما کارت اقامت افرادی که صاحب کسب و کار در ترکیه هستند دو ساله تمدید می‌شود. باثبت شرکت در ترکیه،می‌توانید از طریق شرکتتان تجارت خود را با کشورهای مختلف گسترش دهید، به راحتی اقامت ترکیه بگیرید و حتی تحت شرایط خاصی می‌توانید با فعال نگه داشتن کسب و کار خود پاسپورت ترکیه را نیز اخذ نمایید.

ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.