برای ثبت شرکت چه باید کرد ؟

کلیه اطلاعات لازم اعم از اطهارنامه ها و تعیین سهم را در این سامانه همراه با اسامی پیشنهادی ارسال می شود. وضعیتی که در سامانه تعبیه شده است امکان ارسال پنج نام پیشنهادی را برای ما قرار داده است. در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات کاملی راجع به مراحل ثبت اینترنتی شرکت در دسترس خوانندگان محترم قرار دهیم. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید. به اجتماع دو یا چند نفر شریک و مشارکت آن‌ها به روش قوانین تجاری را شرکت تجاری می‌گویند.

از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند. سپس می توانید مدارک بارگذاری شده در سامانه را از کادر دریافت و هر کدام را با کلیک بر روی گزینه چاپ فایل پی دی اف آن، ذخیره کنید. با یک جستجوی ساده در اینترنت و مراجعه به سایت های مختلفی از جمله سایت های حقوقی قوانین شرکتی می توانید از جزئیات قوانین و آیین نامه های هرکدام از این شرکت ها آگاه شوید و تعیین کنید که شرکت شما جزو کدام دسته است.

isherkat

از مزایای این سامانه، تسریع در انجام امور و صرفه جویی در زمان و هزینه ی کاربران و سهولت کار برای متقاضیان است. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید.

وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن حضور در اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. این سرمایه ی یک شرکت است که به آن وجهه و اعتبار می بخشد.شرکا با توجه به فعالیت شرکت در مورد مقدار سرمایه تصمیم گیری خواهند کرد و نقد بودن یا غیر نقدی بودن سرمایه نیز در اساسنامه ذکر می شود. سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید . ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد.

» شناسه ملی شرکت چیست

✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است که از طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می more ثبت برند تجاری data پذیرد . باید ان کد را وارد کرده و یک رمز عبور برای حساب کاربری تان انتخاب نمایید. در حالتی دیگر این احتمال وجود دارد که صورتجلسه شرکت تایید نگردد که با دریافت پیام مردود بودن صورتجلسه مواجه خواهید شد.

با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. ✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند.

سامانه ثبت شرکتها Ssaa Ir

آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند.

  • با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد .
  • همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد.
  • پس متقاضی باید شماره جدید را نگه‌داری و براساس آن پیگیری های بعدی را انجام دهد.
  • اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد .

با ثبت نمودن شرکت کلیه فعالیت های شما به صورت رسمی و در چهارچوب قانون انجام می شود.و از سوء استفاده های اشخاص متخلف جلوگیری می نماید. کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند. سرانجام، همان طور که ثبت شرکت پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. در صورت خطا در ذخیره اطلاعات ثبت شرکت باید در فیلدهایی مانند shipper_name (نام فرستنده) و Description_of_GoodS (شرح کالا) را بررسی کرد و اگر بیشتر باشد از شرکت خود درخواست ویرایش دهید.

هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید. دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد. درر تمامی موارد فوق رعایت قوانین تجاری و نیز توافق بین اعضاء ضروری می‌باشد. می‌توانید با کارشناسان و متخصصان ما تماس ثبت تغییرات شرکت حاصل فرموده و از تجارب آن‌ها در خصوص ثبت انواع شرکت‌ها به صورت تخصصی بهره ببرید. می‌توانید برای اطمینان بیشتر از رعایت قواعد و مقررات ثبتی این کار را به عهده متخصصان و کارشناسان حقوقی ثبتی ما در پایش قرار دهید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید.

در این آگهی اطلاعات اصلی شرکت مانند نوع و اسم شرکت موضوع فعالیت آن، میزان سرمایه شرکت درج می‌شود. در پایگاه اینترنتی قابل دسترسی می‌باشد، سامانه درخواست ثبت شرکت است. مراحل ثبت شرکت در این سامانه کاملاً باید بر اساس نوع شرکت ثبتی و اطلاعات اولیه تکمیل شود. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد.

پست شد در : misc