اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها در 1 دقیقه همراه با فیلم آموزشی

در نام شرکت از حروف بعضی کلمات نظیر پی وی سی و … استفاده نشود. از حرف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف استفاده نشده باشد، همچنین از ترکیب چند حرف استفاده نشود. یکی از نام های تقریباً پیچیده با لوگوی عجیب و غریب می باشد که رتبه sixty four را در بین one hundred ثبت تغییرات شرکت برند برتر دنیا دارا می باشد و درآمدی برابر با 19 میلیارد دلار را دارا می باشد. البته استارباکس نام شخصیت پری دریایی در رمان موبی دیک، نهنگ سفید می باشد که این نام در کنار لوگوی پری دریایی نیز بی تاثیر در موفقیت و به یاد ماندن نام این شرکت نمی باشد.

کلمات محلی فقط در استان مربوط به خود قابل ثبت هستند. استفاده از کلماتی مانند ایران و دولت جهت جلوگیری از سواستفاده­ها ممنوع است. استفاده از اسامی معروف ممکن نیست زیرا منجر به فریب افکار عمومی می­شود. استفاده از صفت در کنار سه سیلاب معین ایرادی ندارد. استفاده از نام محل فقط برای شرکت­های همان محل قابل ثبت است.

  • من میخوام شرکت بازرگانی،تجاری مهندسی ثبت کنم و خدمات فنی مهندسی و بازرگانی به شرکت های خارجی که می خوان تو ایران فعالیت کنن ارائه بدم.
  • سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید.
  • بنابراین اگر ما هم بتوانیم چنین نام های قدرتمند و خاص تصویری را در ساخت اسم شرکت خود انتخاب کنیم در زمانی کوتاه می توانیم برند تجاری موفقی را داشته باشیم.

روزنامه رسمی که بر اساس یک ماده واحده قانونی تشکیل شده است، خود یک شرکت سهامی خاص است و ارگانی ست زیرمجموعه قوه قضاییه و وابسته به آن. کار عمده روزنامه رسمی عبارت است از انتشار قوانین و مقررات رسمی کشور، برخی آگهی‌های مربوط به شرکت‌ها ثبت شرکت و همچنین ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علامت‌های تجاری. در هنگام ساخت اسم شرکت موردی که از همه مهم تر است این است که نام انتخابی شما دارای سابقه ثبت نباشد. در هنگام ساخت اسم شرکت باید دقت کنید نام شرکت دارای ریشه و مفهوم فارسی باشد.

اسم موسسه حقوقی که کلمات مربوط به عدالت وحق جویی داشته باشه. خیر، ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود، ولی متقاضیانی که می خواهند علامت یا نام تجاری را به صورت لاتین نیز ثبت کنند، الزاماَ باید کارت بازرگانی داشته باشند . واقعیت این است که تمامی اسامی و عناوین در صورتی که با یک استراتژی بازاریابی مناسب انتخاب شوند می توانند کارآمد و موثر باشند. انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرآیند پیچیده را به همراه دارد و جز اولین قدم های مقررات ثبت شرکت است.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

در اینجا فهرستی از برخی شرکت‌های ایرانی آورده شده‌است. مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. چرا که نه، اگر جا افتاده به ثبت برند همون اسم شعب دیگه رو هم افتتاح کنید. سلام، راستش من درباره این موضوع اطلاعی ندارم؛ ولی کامنت شمارو تائید یکنم که بقیه دوستانی که می‌دونن راهنمایی کنن. نظر شما رو تایید می‌کنم تا اگر کسی نظری داشت به شما کمک کنه.

تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. هرشرکت پس از تأسیس و پس از تعیین حوزه مالیاتی، بایدتشکیل پرونده دارایی دهد. برای انتخاب بهتر و دقیق تر نام و گرفتن مشاوره رایگان لطفا با مجموعه تماس حاصل نمایید. وقتی در نام شرکت از مهندسی یا مهندسین استفاده میشود حتما باید مدرک مهندسی داشته باشند و برای به کار بردن نام مهندسی در نام شرکت یک مدرک مهندسی و در صورت به کار بردن مهندسین حداقل دو مدرک مهندسی نیاز است و برای ثبت شرکت باید در مدارک پیوست موجود باشد.

نمونه­ اسم شرکت برای انتخاب نام شرکت

برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. در کتاب «راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی» قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک کسب‌و‌کار اینترنتی مطمئن راه‌اندازی کنید؛ کسب‌و‌کاری که موفقیتش حتمی باشد. شاید عده‌ای به شما بگویند پیدا کردن چنین اسمی غیرممکن است (البته اگر چند میلیون تومان به آن‌ها بدهید، کاملاً ممکن می‌شود!)؛ اما تجربه ما نشان می‌دهد که این کار کاملاً امکان‌پذیر است فقط به مقداری صبر و حوصله و تفکر عمیق احتیاج دارد. – کلمه هایی که به شکلی باعث گمراهی و شباهت به اسامی دیگر که ثبت شده باشند مورد قبول نمی باشند. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

اسامی برای شرکت

برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید . اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . مشاوره فقط به صورت تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود .

پس این موضوع کمک می‌کند تا حد و حدود اسم مناسب‌تان را پیدا کنید. می‌توانید در انتهای کار تعدادی از این اسم‌ها را رای‌گیری کنید تا بهترین اسم ممکن را مشخص کنید. در این مرحله شما باید هدف برند و مأموریت برند خود را مشخص کنید. هویت برندتان می‌تواند تاثیر زیادی را در پیدا کردن اسم مناسب شرکت داشته باشد. چشم‌ انداز، ماموریت و ارزش‌ شرکت شما همه‌ی اهداف برند شما را مشخص می‌کند. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم آرایشی را پایه‌گذاری کرده است.

سلام خسته نباشید.ببخشید امکان داره به من کمک کنید برای برند محصولات چرم چه نامی انتخاب کنم که تک و خاص باشه.ممنون میشم کمکم کنید. موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد. برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .

حال در زیر به معرفی نام های گوناگون ایرانی و خارجی در زمینه های مختلف می پردازیم که برای ساخت اسم شرکت می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید. از گذشته تا الآن منحصر به فرد بودن اسم یک کمپانی موضوعی مهم و حائز اهمیت در انتخاب نام مناسب شرکت یا برند بوده است. البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند.

اسم شرکت باید منحصر به فرد باشد و تکراری نباشد به همین جهت پیش از درخواست نام های پیشنهادی باید از نام های درخواستی استعلام بگیرید . توجه داشته باشید که اسم شرکت باید به درستی و متناسب با موضوع فعالیتی انتخاب شود در غیر این صورت پس از مدتی مجبور به تغییر نام شرکت خواهید شد که همین امر تاثیرات منفی در بازاریابی و تبلیغات شرکت شما خواهد داشت . در صورتی که متقاضی به نتیجه کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد باید مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکتهای بررسی کننده نام اعلام نماید تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد.