اداره ثبت شرکتها اصفهان

کلیه ی خدمات ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت، در سریع ترین زمان ممکن به صورت ویژه در این مرکز ارائه می گردد. باید وارد سایت سامانه به آدرس irsherkat.ssaa.ir شده و پس از انتخاب گزینه انصراف از درخواست با وارد کردن کد رهگیری و انتخاب نوع درخواست اقدام به انصراف از درخواست نمایید که مراحل آن به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است. ضمناً نسخۀ امضاء شدۀ سند نهايی پس از اسكن در پـرونده الكترونيك ثبـت شخص حقوقی مربـوط ذخيـره و يك نسخه از سند چاپ شـده نيز به متقاضي تحويل مي شود.

اداره ثبت شرکتها پیگیری درخواست

مراحل ثبت نام را به صورت گام به گام طی کرده و در آخر چنانچه کار ثبت داشته باشید رسید پذیرش مربوط به ثبت و در صورتی که صورتجلسه داشته باشید علاوه بر رسید پذیرش، رسید تغییرات را نیز از طریق همین وبسایت دریافت می نمایید. ابتدا در مرورگر خود آدرس irsherkat.ssaa.ir یا عبارت”سامانه جامع ثبت شرکت ها” را جست و جو نموده و گزینه اول را انتخاب نمایید. متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و بالاتر استفاده … بدیهی است تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمب مبنای شروع سال ،ماه و روز …

توصیه ما به شما این است که پلمپ دفاتر سال 1400 و 1401 را تا دیر نشده، دریافت کنید. چون یکیری از مشاوران مالیاتی میگویند که چون پارسال اقدام نکردید برای مالیات پس جریمه نگرفتن دفاتر رو باید بدید. این دفاتر در اندازه‌های ۵۰ برگ ، ۱۰۰ برگ و ۲۰۰ برگ قابل ارائه هستند که با توجه به تعداد معاملات شرکت‌ها یا اشخاص حقیقی، خریداری می‌شوند. ارزش ریالی هر سهم نیز باید مشخص شود که هر سهم باید چقدر باشد. میزان مبلغی که برای سرمایه در نظر گرفته می شود ارتباط مستقیمی با اعتبار شرکت دارد. تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه.

» ارکان انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی

پس اگر هنوز در این سایت ثبت نام خود را انجام نداده اید، در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را مطالعه کنید. اکنون شما وارد سایت شده و می توانید از خدمات این سامانه استفاده نمایید. در صورتیکه از صحت اجرای مراحل توسط خودتان اطمینان دارید، خودتان دفاتر پلمپ را سفارش دهید.

  • ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید.
  • هزینه ثبت شرکت بصورت دقیق بستگی به مسائلی مانند، میزان سرمایه ثبتی شرکت، کوتاه و یا طولانی بون موضوع فعالیت شرکت، مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت شرکت و مسائلی مانند آن دارد.
  • در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و …

تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. اطلاعات مربوطه در رابطه با اشخاص را وارد نمایید ، منظور افرادی ثبت شرکت در تهران هستند که دارای سمت و یا سهام می باشند . در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید.

در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید. در حال حاضر می توانید از ثبت این شرکت انصراف دهید و سپس مجددا اقدام به تغییرات نمایید. پرینت سیستمی را از صفحه ی خود که شماره پیگیری را وارد نموده اید می توانید دریافت نمایید.

تغییر،افزایش یا کاهش موضوع شرکت

بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. گام بعدی را کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید ، این صفحه اظهارنامه می باشد که باید متن اظهار نامه را وارد کنید ، ( میتوانید متن های قبلی را کپی و در این بخش وارد کنید نیازی به تایپ مستقیم در این بخش نیست ) پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید. را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد . ابتدا شما باید طرح توجیهی را تنظیم کنید که باید محل و متراژ سوله یا زمین، میزان تجهیزات و هزینه آن، تعداد نیروی انسانی و تمامی مخارج لازم جهت راه اندازی کارخانه و همچنین درآمد و سود و مقدار سرمایه را تعیین کنید. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان هاناثبت سوالات خود را بپرسید. پس از تایید نام و پرداخت ۳۵درصد سرمایه نقدی ،با وارد کردن شماره پیگیری با پیغام((خطا در دریافت اطلاعات درخواست)) مواجه میشم و نمیتونم از رسید پذیرش پرینت بگیرم. پس از این مدت با در دست داشتن رسید پذیرش به اداره ثبت تغییرات ی ثبت شرکتها مراجعه نمایید. اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند .

اگر تا seventy two ساعت آینده پول به حساب شما بازنگشت، باید به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. اشخاص بدون فعالیت تجاری پس از ثبت درخواست خود برای پلمپ دفاتر باید آن را به‌صورت سفید تا پایان سال مالی نگه دارند. در واقع پس از اتمام سال مالی، دفاتر تکمیل شده هر سال توسط اداره مالیات بررسی خواهند شد. در نتیجه اگر در زمان مقرر، درخواست پلمپ دفاتر نداده باشید و دفاتر خود را تکمیل نکنید، مشمول جریمه مالیاتی خواهید شد. در سریعترین حالت همان روز مجمع یا جلسه هیئت مدیره باید صورتجلسه امضا شده اگر در سامانه ثبت شود حدودا یک هفته مراحل در اداره طی خواهد شد.

سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

کد رهگیری پلمپ دفاتر فقط برای سال جاری و سال بعد قابل دریافت است. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان. در نام شرکت قبل از اسم شرکت یا بعد از آن کلمه خاص باید اضافه شود و این کلمه در کلیه نوشته های شرکت و آگهی ها باید رعایت گردد. نام محل در نام شرکت در صورتی مورد تائید اداره ثبت قرار میگیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد.

در این گام باید اطلاعات شخصی که اظهارنامه پلمپ دفاتر تجاری را امضا می‌کند، وارد نمایید. این اطلاعات باید کاملا مطابق پایگاه داده سازمان ثبت احوال کشور باشد. برای تنظیم دفاتر قانونی، آئین‌نامه‌ای وجود دارد که باید طبق مقررات آن دفاتر پلمپ را تکمیل نمود. و هر ایراد ثبت برند تجاری و نقصی که به دفاتر وارد شود، باعث رد درخواست پلمپ دفاتر می‌شود. به طور کلی دفاتر پلمپ شده باید طبق دستورالعمل‌ها و مقررات سازمان امور مالیاتی تکمیل و ارائه شوند. زیرا عدم رعایت این مقررات می‌تواند باعث رد دفاتر شده و جریمه‌های مالیاتی را نیز در پی داشته باشد.