آموزش اسامی خاص و عام در انگلیسی به زبان ساده

پرچم های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران. اعداد چه به صورت فارسی و چه به صورت لاتین به تنهایی به هیچ وجه امکان ثبت ندارند. استفاده از نام‌های چند سیلابی و ترکیبی از شانس بالایی برای ثبت بر خوردارند. اسامی و علائم مشهور و شناخته شده غیر قابل ثبت هستند. چنانچه سوال، پیشنهاد و نظری دارید، حتماً آن را مطرح کنید.

اسامی خاص انگلیسی برای برند

در این رابطه غالباَ واژگانی را به کار می برند که طنین کلمات انگلیسی داشته باشد. تلفظ در زبان انگلیسی یکی از اولین نکاتی است که توجه شما را جلب می کند. بر خلاف فارسی در انگلیسی کلمات الزاما به آن صورتی که گفته می شوند نوشته نمی شوند و این سبب اشتباهاتی خصوصا برای زبان آموزان مبتدی می شود. بطور کلی زمانیکه می خواهید متن یا عبارتی ثبت برند تجاری را از فارسی به انگلیسی ترجمه و معنی کنید نکات ذیل را حتماً مدنظر خود قرار دهید. پس بهترین راه در ترجمه کردن معنی از فارسی به انگلیسی خصوصاً در مباحث تخصصی، چک کردن معنای دقیق انگلیسی به انگلیسی کلمات خصوصاً در دیکشنری تخصصی آن موضوع می باشد. او مدرس دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی(از سطح مبتدی تا پیشرفته) می باشد.

اسم جمع

برخی اسم های خارجی را اسم تجاری شیک قلمداد می کنند. برخی از کلمات فارسی مانند تک دوجهی بوده و معادل لاتین آنها نیز در فارسی معنا دارد. راه حل انتخاب کلمات و عباراتی است که حدس می زنید کمتر به ذهن دیگران می رسد.

  • در این بین بعضی از زبان‌ها پیشگام این رویداد بوده‌اند؛ مثلاً Volkswagen یکی از برترین برندهای خودرو در چین است.
  • ساخت نام برند زیبا جذب و متفاوت نیاز به دانش و مهارتی دارد که مبتنی بر استراتژی مدیریت برند است.
  • تا سال ها یک برند و نام بردن آن از موارد شناخت محصول و خدمات شما به حساب خواهد آمد.
  • اسم خاص برای اشاره به شخص، مکان یا یک چیز مشخص و معلوم استفاده می‌ شود.
  • وقتی u در ابتدای کلمه مانند y تلفظ شود، قبل از آن اسم از a استفاده می کنیم.

درصورتی‌که برندتان بین‌المللی است، می‌توانید از my یا the در ابتدا و online یا world در انتها اضافه نمایید. این نام از واژه‌ی انگلیسی جانکین گرفته شده و سپس به جاکین تغییر یافته است. این نام فرم زنانه نیکولاس بوده و از nikē به معنای” پیروزی” و laos به معنای” مردم” مشتق شده است. فرم‌های قدیمی‌تر آنجلیس به طور کامل توسط آنجلا جایگزین شده است. این نام از scīr به معنای کشور و lēah به معنای چوب است. شرلی توسط شارلوت برونته به قهرمان رمان شرلی داده شد.

با جستجو در این لیست می توانید نام مناسبی برای برند خود برگزینید. فراموش نکنید کلمه و عبارت انتخابی باید با کار شما همخوان باشد. انتخاب اسم مناسب برای برند اولین قدم در برند سازی می باشد. یک اسم خوب برای برند باید ویژگی های مختلفی داشته باشد. برای اطمینان خاطر در این خصوص باید به فرهنگ لغت دهخدا رجوع کنید.

نمونه اسم شرکت

خوب بودن ولی اسم دانیل رواشتباه نوشته بودین.درستش دنیله.دانیل اسم دختره. درمورد مشاغل هم بیشتر افراد اصرار دارند که آن‌ها را با حرف بزرگ شروع کنند؛ اما این کار درست نیست مگر این‌که از نام شغل برای عنوان قبل از اسم شخص استفاده شود. برای مثال ممکن است نام شرکت شما در عنوانی باشد که قبلاً ثبت تغییرات شرکت در مرکز مالکیت معنوی ثبت شده است. در این صورت این برند ممکن است به نام دیگری ثبت شود. این بدین معنی است کلمه ای که شما درخواست ثبت آن را دارید در طبقه ی مفروض نباید مشابه داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید حتی در صورت اینکه اسم شما از اسامی قابل ثبت باشد در صورت مشابهت رد می شود.

برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم … مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید.

نویسه گردانی یا بازآفرینی ترجمه: کدام یک ارجحیت دارند؟

جستجو کنندگان نمونه اسم شرکت همان هایی هستند که به دنبال ایده برای اسم شرکت هستند. در اسم شرکت شما حتماً باید یک یا دو اسم خاص وجود داشته باشد. اسامی خاص برای شرکت همانند اسامی خاص برای برند است .

سلام و عرض ادب وقتتون بخیر, اسم برند برای محصولات شرکت لبنیات چی پیشنهاد میکنید? یک نام مناسب برای علامت تجاری را می توان به نام اشخاص تشبیه کرد که برای هر فرد متفاوت بوده که می توان آن فرد را با آن اسم شناخت و از آن نام برد . پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را کرد تا در آینده کاری بتوان با تکیه بر آن راه های موفقیت را پیمود و در عرصه های مختلف کاری خود را به افراد جامعه شناساند . نام برند باید به گونه ای انتخاب شود که برای دیگر کشورها و یا زبان های دیگر نیز با معنا و مفهوم باشد. اگر قصد ثبت شرکت و انجام فعالیت های تجاری و صادرات را دارید باید به این مسئله بیشتر توجه کنید. امروزه انتخاب اسم لاتین در میان عموم، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند برای برند خود از اسامی لاتین استفاده کنند.

پس نام گذاری برند باید در عین مفید ومختصر بودن بسیار قدرتمند انجام گیرد زیرا باید بتواند جایگاه ویژه ای در ذهن مخاطب پیدا کند. در زبان فارسی ما برای حالت معرفه حرف تعریف نداریم. در حالی که در انگلیسی حرف تعریف the نشان دهنده معرفه بودن یک اسم است. این تفاوت باعث ناآگاهی بسیاری از فارسی زبانان از نحوه استفاده از حرف تعریف the در زبان انگلیسی می شود. هدف از ساخت برند را همواره پیش رو داشته باشید، برای انتخاب نام برند به این فکر کنید که شما قرار است برای یک کسب و کار نام انتخاب کنید نه یک کودک و یا حتی یک محصول.

یا اینکه می‌توانید به سبک کافه هاگواتز که در دهلی واقع است فضای داخلی و منویتان را به سبک فیلم‌های هری پاتر درست کنید. انتخاب این نام نه تنها طرفداران کتاب هری پاتر بلکه افراد کنجکاو را نیز به کافه می‌کشاند. من همه کارامو کردم برای پیج فروش قهوه آسیاب شده، اما درگیر انتخاب اسم پیج ام. در این مقاله، به شما کمک می کنیم تا یک اسم خوب برای مغازه قهوه فروشی یا کافه خود انتخاب کنید. با توجه به منطقه ای که قرار است شما کسب و کارتان را انتخاب کنید استفاده از نام مناطق شهری، يا نام شهرها ویا دیگر لیست ها به شما پیشنهاد میشود.

ببخشید یه اسم برای پیج کافه میخاستم ،الان چند ماهه درگیر اسمم. برای کافه اسمهایی که بالا ثبت شرکت در تهران رو پیشنهاد دادیم یکبار دیگه ببینید. اسم باید با مخاطب و مشتری کافه همخوانی داشته باشه.