آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور همراه تلفن اداره ثبت

اگر مجوز داشته باشد باید شماره مجوز و تاریخ مجوز نیز وارد اطلاعات شود. در شـرح فعالیـت نیز اگر در مورد موضوع فعالیت نیاز ثبت تغییرات شرکت به توضیح باشد در این قسمت نوشـته مـی شـود. انصـراف نیـز بـه ایـن معنـی اسـت کـه از تغییـر اطلاعات منصرف شده اید.

لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. درصورتی که پرونده دارای صلاحیت نباشد رد می شود و مجدد می بایست اقدام گردد.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

پس از آن مدارک توسط مؤسسه بررسی شده، صورتجلسات صادر و اقدامات مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به عنوان وکیل پرونده به نیابت از شما انجام می گردد، سپس مدارک توسط کارشناسان فوق حرفه ای مجموعه به سازمان و ارگان مربوطه ارسال شده و کارشناس پرونده تا زمان حصول نتیجه پیگیر کار شما می شود. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است.

اساسنامه ثبت شرکت

شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل 3 عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد). اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری را از سایت هاب گرام دریافت کنید. به عنوان مثال در صورتی که تعداد شرکا و سهامداران شرکت کمتر از ۳ نفر باشد قطعا قادر به ثبت شرکت سهامی خاص نخواهید بود. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم تا شرکت مسئولیت محدود و یا تضامنی را انتخاب نمایید. پس از شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو محبوب ترین شرکتهای ثبت شده است.

  • منظور از نام امضـا کننـده دفتـر و نـام خانوادگی امضا کننده دفتر مشخصات شخصی است که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها تایید می‌کند.
  • این سامانه تمامی درخواست های متقاضیان اعم از درخواست تاسیس یا صورتجلسه تغییر شرکت یا موسسه را از طریق یک سایت اینترنتی اخذ و سپس فرآیند مکانیزه تاسیس یا تغییر را آغاز می کند.
  • اجازه‌نامه از شهرداری یا نیروی انتظامی در صورتی که موضوع فعالیت موسسه نیاز به گرفتن مجوز از این مجموعه‌ها دارد.
  • در واقع با زدن این تیک متقاضی تایید می‌کند که مدارك مورد نیاز را مطالعه کرده و نسبت به تهیه و ارائه آنها اقدام می‌کند.
  • اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود .
  • در غير اين صورت مدارك و مستندات ارسالي از طريق پست اعاده و ادامه رسيدگي به مورد تقاضا، منوط به ورود مجدد اطلاعات به سامانه و اخذ كد پيگيري جديد مي باشد.

من میخوام ی شرکت عمرانی بزنم و کار بگیرم اجرا کنم الان میخوام از کارهای کوچیک شروع کنم و انشالله بعدش پروژه های بزرگ بگیرم خواستم بدونم چ نوع شرکتی بزنم سهامی محدود یا سهامی خاص یا…. پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید. مراحل ثبت شرکت نیز مانند بقیه کارهای اداری که این روز ها انجام می دهیم پیچدگی هایی دارد که به آن می پردازیم. و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) . شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 1 یا چند نفر شریک ضامن و 1 یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود.

اداره ثبت شرکت ها

همچنـین از تاریخ براي این است که تعداد سهام یا سرمایه شخص ممکن است در طول زمان کم یا زیاد شـود که با توجه به این تغییر در این قسمت ثبت می شود. فیلد مبلغ اسمی سهم نیز بر اساس این کـه سـهام یا سرمایه است بر اساس مبلغ هر ثبت شرکت در تهران سهم یا سرمایه پر می شود. باید توجه داشت که جمع سـهام اشـخاص نباید از جمع سهام شرکت تجاوز نماید. از جمله نام فارسی، تابعیت، شناسه ملی، شـماره ثبـت، کدپسـتی، شـماره تلفـن، نشـانی کـه تکمیـل ایـن قسـمت هـا اجبـاري است.

برا این کار روي کلید افزودن موضوع فعالیـت کلیک کرده تا صفحه جدیدي باز شود. در این صفحه ابتدا نوع فعالیت بالاتر را از فهرسـت مربوطـه انتخاب می کنیم. اجتماع اشخاص منجر به تشکیل یک شخصیت حقوقی واحد می­‌شود و اصولا شرکت طرف حساب اشخاص است و شرکا در سود و زیان شریک هستند. همان طور که مشخص است تشکیل شرکت بصورت تنها یا همان شرکت تک نفره ممکن نیست. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری).

در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. اما معمول ترین نرخی که این روزها اعلام می شود عددی بین 2،000،000 الی 2،500،000 تومان می باشد. که معمولا نصف مبلغ را قبل و مابقی را بعد از ثبت از شما دریافت می کنند. اساسنامه را باید تکمیل کرده، امضاء نمایید و دو سری از آن را ارائه دهید. موسسه غیر تجاری که هدف آن به دست آوردن سود برای اعضای موسسه نیست.

شرکت‌ها یا موسسات غیرتجاری می‌توانند با مراجعه به سایت اداره ثبت شرکت‌ها، فرم‌های مربوطه را دریافت و با ارسال کامل مدارک، درخواست خود را مبنی بر تاسیس، تغییرات و انحلال ثبت کنند. پس از ارسال آنها در پاکت مخصوص پستی به اداره ثبت شرکت‌ها و تایید کارشناسان مرکز، این فرایند به انجام می‌رسد. در نتیجه تصمیم گرفتیم که اداره ثبت شرکت ها را بهتر بشناسیم اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک زیر مجموعه سازمان قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمام موارد مربوط به ثبت انواع شرکت وظیفه این سازمان می باشد. طبق آخرین رویه و دستور العمل اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری در سراسر کشور، برای ثبت شخصیت حقوقی (اعم از شرکت و موسسه) الزامی به ارائه تصاویر مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی شرکاء و سهامداران وجود ندارد. پس از ثبت درخواست شرکت در سامانه ثبت شرکت ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا واحدهای مربوطه، می بایست اقدام به بررسی درخواست ثبت شده در این سامانه نمایند. افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

اگر در صورتجلسه نقصی وجود داشته باشد این مورد به شما اطلاع داده شده و باید برای رفع آن اقدام نمایید. امکان دارد که صورتجلسه به دلایلی رد شود و در این صورت دلایل آن اعلام می شود تا صورتجلسه صحیحی ارسال نمایید. اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه ثبت برند تجاری دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . جهت هرگونه مشاوره در زمینه مراجعه به سامانه ثبت شرکتها با ماتماسبگیرید.

4- چنانچه بخواهید اطلاعات کاملتری از شرکت مورد نظرتا داشته باشید کافی است بر روی مشخصاتی که از شرکت یا موسسه مورد نظر شما نمایان شده است کلیک نمایید تا تمام مشخصات آن، مانند تصویر زیر در صفحه ای جدید نمایش داده شود. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد . در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. پس از ثبت موسسه ممکن است به دلیل اختیاری یا اجباری روی دهد.

بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۵ روز کاری زمان بررسی پرونده پلمپ دفاتر می باشد. درصورتی که مدارک کامل و پرونده فاقد ایراد باشد حدوداً ۸ روز از زمان ارسال اوراق پرونده تائید می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. بعد از تکمیل صفحات اعلام شده به صورت آنلاین و پست اوراق فیزیکی به اداره ثبت شرکت ها, می بایست منتظر نظر کارشناسان اداره ثبت شرکت ها باشید.

واحـد ثبتـی اداره ثبت شرکت، محلی است که شرکت باید در آنجا ثبت شود. من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم. توی انتخاب نوع شخصیت حقوقی، کدوم مورد رو باید انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است. مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است.