۱۶ نکته مهم که در هنگام انتخاب اسم برند باید به آن توجه کرد

در این صفحه از وب سایت می توانید فهرست متنوعی از نام های اصیل و زیبای ایرانی را جهت انتخاب نام شرکت خود مشاهده نموده و از بین این همه. هر کدام که مد نظر و سلیقه تان بود را در نام شرکت و یا برند خود استفاده نمایید.. ما در این بسته آموزشی به شما کمک خواهیم کرد تا به صورت گام به گام و طبق اصول نام گذاری برند و استراتژی های کسب وکار خود، یک نام مناسب برای برندتان انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر به‌درستی انتخاب شود می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند.

  • شما باید کلمات، تجربیات توصیفی کسب و کار خود را به خوبی بشناسید.
  • حتی اگر تمامی اسامی انتخابی شما از قبل رزرو شدند، ناامید نشوید!
  • شرکت ها را توانمند می نماید تا بتوانند محصولاتشان را از هم متفاوت کنند.
  • خودتان را در ذهن مصرف‌کننده قرار دهید و جای او بگذارید.

امکان حبس تعزیری از یک روز تا شش ماه نیز وجود دارد همچنین ممکن است هر دوی این­ها برای شخص حقیقی اعمال شود. مهلت اعتبار نام­های تشکیل شده نا محود است بغیر­از اینکه از زمان ثبت نام شرکت هیچ اقدامی برای ثبت شرکت انجام نشده باشد در اینصورت نام شرکت تنها 3 ماه معتبر خواهد بود. قبل از خرید دامنه در مورد اسمی که انتخاب کردید از خانواده، دوستان، مشتریان، سرمایه گذاران و همکاران خود مشورت بگیرید و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که اسم انتخابی شما تاثیرگذار بوده و بازخورد خوبی دارد. دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید. بعضی افراد در شروع فرآیند انتخاب نام شرکت دچار شک بین اسم سخت و اسم آسان می‌شوند.

در ادامه می‌توانید پیشنهاد ما را برای اسم کافی شاپ و فست فود و یا رستوران خود ببینید. انتخاب اسم مناسب برای شرکت جزء اولین قدم‌ها در ثبت شرکت است و هم­چنین یکی از مهم­ترین مراحل تأسیس ثبت شرکت هم حساب می‌شود. شاید این مرحله به نظر ثبت شرکت ساده بیاید، اما توصیه می­‌کنم انرژی و زمان زیادی صرف انتخاب و رسیدن به یک نامِ مطلوب برای شرکت­‌تان کنید. چون خیلی از شرکت­‌ها با عجله این کار را می­‌کنند و به همین دلیل هم معمولاً بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می‌گیرند.

اولین کلید نام‌های تصویری هستند

سپس سعی کنید این اسامی را در دسته‌های خاصی قرار دهید تا بتوانید بهتر به بررسی آن‌ها بپردازید. لیست جامعی از اسامی خاص و عامی در این صفحه توسط کارشناسان ثبتاد برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی اسم برند، لوگو و علائم تجاری خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد . فقط با یک تماس و یا با یکبار مراجعه حضوری به این موسسه در راه ثبت شرکتو هم چنین انتخاب نام برای موسسه خود ثابت قدم خواهید بود .

اسامی زیبا برای برند

متاسفانه اغلب شرکت‌ها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکت‌ها ندارند. جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . با مشاهده یک برند و نام آن در سال های آینده باید تمام ویژگی های خاص آن محصول برای افراد نمایان شود و با شهرت آن بتوان به محصول پی برد . اگر در انتخاب نام برند اشتباهی انجام شود و یا نام درستی را برای برند انتخاب نکنید در آینده با مشکلات عدیده ای برخورد خواهید کرد .

تعریف اسم عام و اسم خاص

با این حال ، نکته منفی این است که شما را متصل می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای تنوع بخشیدن به محصولات یا خدمات شما کاهش می‌دهد. برای این تغییرات شرکت دسته، از نام شخص یا گروه خاص استفاده می‌شود. اینها برندهایی هستند که اعتقادات و تجسم دیدگاه بنیانگذارانشان را در خود جای می‌دهند.

لکسوس برند برتر کمپانی تویوتا نیز با ایجاد تغییرات در کلمه لاکچری، نام برندی قدرتمند برای خود ساخته است. اما نام دیگری که به شما معرفی می‌نماییم، نام برند آی‌کشت است. این اسم سازمانی است که چندی پیش برای تغییر اسم برند قدیمی‌ خودش به ما یعنی مجموعه هزار مدیر مراجعه نمود. اکساب، برند خاص و متفاوت ثبت برند آب آشامیدنی که نامش را از ترکیب اکسیژن و آب به دست آورده است. این برند در محصولات خودش اکسیژنی تا 20 برابر میزان استاندارد دارد که کیفیت زندگی صرف‌کننده را بالاتر می‌برد. به همین صورت برایان تریسی مدرس موفقیت نیز روی سایت فروشگاهی و آموزشی خودش از نام و فامیل شخصی خود بهره برده است.

به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد. حال اگر نام دامنه ی انتخابی شما در پسوند .com وجود نداشت بجای تغییر پسوند به “.net”, ”.info” , “.shop” نام جدیدی انتخاب کنید. قطعا تعداد زیادی از اسم‌هایی که انتخاب کرده‌اید قبلا رزرو شده‌اند. مجددا یادآوری می‌کنیم که اگر اسمی که انتخاب می‌کنید قبلا رزرو شده باشد همه‌ی تلاش‌های شما به هدر رفته است.

برند خوب به راحتی در بازار جا باز می کند و این به معنی فروش برای مالک آن است. اسامی خاص برای برند گاه معظلی برای متقاضی در هنگام ثبت علامت تجاری محسوب می شود. اول از همه تعریفی از اسم خاص داشته باشیم تا بعد به ثبت برند برسیم. استنباط از خاص بودن در اسم خاص ممکن است؛ مفاهیم مختلفی را به ذهن متبادر کند. 12- از کلمات محدود کننده جهت ساختن اسم برای کسب و کار اینترنتی استفاده نکنید. اگر دو لغتی که بابت ساخت اسم برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنید ریتم مشابهی داشته باشند به خاطر سپردن آن و پیدا کردن سایتتان برای افراد راحت تر خواهد.

تخصیص عین نام با همان زبان و با رسم الخط فارسی به شعبات و نمایندگی های شرکتهای خارجی ممکن می باشد. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه ، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و درصورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد. پیشنهاد اسامی و اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد از طرف متقاضیان پذیرفته نخواهد شد. استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نام های پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و درغیراین صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری ، شورای شهر، بخشداری بلامانع می باشد. اسامی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه و مذهبی باشد قابل تأیید و ثبت نمی باشد.

افراد زیادی به خرید محصولات و فناوری‌­های جدید علاقه­‌مند هستند و از تجربه انتخاب چیزهای جدید لذت می­‌برند.. (( اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 磊))【مشاوره رایگان. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. برای اینکه از تکراری نبودن نام انتخابی خود مطمئن شوید می‌توانید به آدرس ilenc.ir مراجعه کنید.

برای هر شرکت فنی مهندسی داشتن یک اسم استوار پایه ای برای آن محسوب می شود و قادر می باشد یک مزایایی برای کسب و کار باشد. دارا بودن یک نام مناسب برای شرکت مهندسی باعث پیشرفت و نیز بالا رفتن سطح خدمات رسانی و شهرت یک شرکت فنی خواهد شد . برای برقراری ارتباط با ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا با شما تماس بگیرند. سلام ما تو این مقاله راهنمایی کردیم درباره انتخاب اسم. سلام من با یه اسمی دارم چند ساله کسب و کارم رو پیش میبرم . دامنه اش رو دارم و نام کاربری تمام شبکه های اجتماعی هم همینطور.

گاهی اوقات می توانیم از نام افراد موفق و برنده دنیا در فرایند نامگذاری استفاده کنیم. اگر خوش شانس و تا حدی خلاق باشیم حتی می توانیم خود را از رقبایمان متمایز نماییم. نام ­های برگرفته از طبیعت میتوانند به متمایز شدن نامبرندشما از رقبایتان کمک کنند و پیام برندتان را به سادگی به مصرف ­کنندگان منتقل نمایند. جذاب و منحصر به فرد بوده و بتواند با مشتری ارتباط برقرار کند. اضافه کردن اعداد به نام هایی که سابقه ثبت دارند پذیرفته نمی شود و در صورت استفاده اعداد در نام های جدید پیشنهادی باید نگارش آن ها به صورت حروفی باشد.

امیدواریم مطالب این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. و یا آنها را با با خلاقیت تغییر دهید تا ترکیبی خلاقانه و منحصر به فرد ایجاد کنید. نام کوتاه در افزایش مشتریان بازگشتی شما اثرگذار است یعنی مشتریانی که قبلاً از شما خرید کرده بودند و بعد از مدتی مجدداً به سایت شما مراجعه می کنند. 2- تحقیق بازار انجام دهید و رقبای فروشگاه آنلاین خود را شناسایی کنید. استفاده کنید و نظرات اطرافیان خود را نیز دریافت کنید و سپس بر روی توصیه های آنها نیز شروع کار کنید. موارد زیر را با توجه به ترتیب صحیحی که می بایست انجام دهید ارائه کرده ایم.