گام اول برای ثبت شرکت در امارات

Dubai Silicon Oasis منطقه‌ای تجاری و مسکونی است که تعداد زیادی از صنایع پیشرفته را در خود جای داده است. این پارک با هدف ترویج فروش طلا و الماس در کشور و جلب نظر گردشگران و ساکنان ایجاد شده است. این منطقه با هدف ارائه‌ی آموزش از طریق مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌ها در سطح جهانی ایجاد شده است. ترجمه رسمی یکی از قبوض معتبر برای تأیید آدرس محل شرکت و سکونت. در اختیار قراردادن مترجمین حقوقی و متبحر همراه با شخص در صورت حضوری بودن. در صورتیکه موفق به مکالمه با مشاوران ما از طریق شماره اصلی نشدید، می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

با توجه به شرکت مورد نظر شما و حوزه کاری، هزینه ها بین eight تا 20 هزار دلار متغیر می باشد. مهم است که قبل از تصمیم‌گیری درباره حضور شرکت خود در امارات، درک کاملی از گزینه‌های خود داشته باشید. تمامی افرادی که به صورت شخصی و یا شرکتی در بانک های امارات حساب دارند، می توانند از این مزیت بهره مند شوند. که از منابع مالی سهامداران و بازار سرمایه در امارات متحده می باشد. افتتاح حساب در این کشور به دو نوع حساب شخصی و شرکتی تقسیم بندی می شود. خارجیها ( غیر اماراتی ها ) اجازه برخی فعالیت های تجاری و خدماتی خاص را در امارات ندارند.

ثبت شرکت به‌صورت مختلط غیر سهامی در کشور امارات

افتتاح حساب بانکی امکان پذیر است اما به دلیل بررسی های دقیق انطباق، زمان بر است. ثبت شرکت فراساحلی در دبی ایمن است و مزایای زیادی مانند صرفه جویی در مالیات، بازگرداندن سود، مالکیت خارجی و غیره را به سرمایه گذار ارائه می دهد. فرآیند ثبت شرکت در امارات متحده عربی با مجموعه ای از فعالیت ها که باید برای ثبت موفقیت آمیز شرکت دنبال شود، ساختار خوبی دارد. AURION فرآیند کامل ثبت شرکت در امارات متحده عربی را انجام می دهد و تا زمانی که اسناد شرکت به سرمایه گذار و فراتر از آن تحویل داده شود، پشتیبانی بی نظیری را ارائه می دهد.

رشد اقتصادی دبی در چند دهه اخیر همواره مثبت بوده و روابط پایداری را با دیگر کشورهای جهان ایجاد کرده است. ثبت شرکت در دبی می‌تواند روابط اشخاص حقیقی و حقوقی را با تمام کشورهای دنیا به خصوص طرف‌های تجاری آن وسعت ببخشد. دبی شهری روبه‌رشد و ثبت برند گردشگرمحور است و به عنوان پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است. این امر باعث شده که مرکزی برای ثبت کمپانی‌های نوپا و سرمایه‌پذیر به خصوص در بخش خدمات باشد. کشور امارات متحده عربی و به ویژه شهر دبی یکی از مقاصد مهم مهاجرت از سراسر جهان است.

ثبت شرکت در امارات

خدمات، امور مالی، تجارت و املاک و مستغلات سود را پس می‌دهند. علاوه بر این، این شهر یکی از جهانی‌ترین شهرهای خاورمیانه ثبت شرکت است. دبی همچنین پایگاه مناسبی برای شروع کار و گسترش فعالیت‌ها در کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی است.

گفتنی است که پرداخت مبلغ اضافی هیچ تاثیری در سریع‌تر طی شدن این روند قانونی و کاهش مدت زمان ثبت شرکت در دبی ندارد. البته توجه داشته باشید که زمان لازم برای فراهم کردن تمام مدارک مورد نیاز ممکن است تا چند ماه به طول بینجامد. است و اصلی‌ترین منبع اقتصادی آن را منابع غنی نفت و صنعت توریسم تشکیل می‌دهد. کمپانی‌های تجاری بسیاری در این شهر فعال هستند و ثبت شرکت در دبی برای خارجی‌ها نیز امکان‌پذیر است. ترانزیت مسافر و کالا، ساخت‌وسازهای بزرگ، رویدادهای ورزشی، جشنواره‌های تفریحی و تجارت آزاد طلا از چرخ‌دنده‌های دیگر اقتصادی این شیخ‌نشین هستند. چین، هند، آمریکا و عربستان از شرکای مهم بین‌المللی دبی در زمینه تجارت هستند.

این روشی محبوبی برای تجارت در امارات متحده عربی در تمامی بخش‌های تجاری به استثنای بانکداری، بیمه و سرمایه‌گذاری مالی است. در شرکت‌های با مسئولیت محدود 2 الی 50 سهامدار ممکن است وجود داشته باشد. علاوه بر این سود و زیان بین سهامداران بر اساس دارایی‌های آن‌ها تقسیم می‌شود.

مجوز تجاری Business License

قرار است چه بیزینسی را در دبی شروع کنید؟ مجوزی که دریافت خواهید کرد به نوع کسب‌وکارتان بستگی دارد. مجوزهای مختلفی در امارات وجود دارد که متداول‌ترین آن‌ها تجاری، صنعتی، حرفه‌ای و گردشگری است. کشور امارات مقصد مناسبی برای بسیاری افرادی از سراسر دنیا است و مطمئنا اقامت در این کشور اتفاق جالبی خواهد بود. خیابان‌های مختلف، رستوران‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید، امارات را به یکی از محبوب‌ترین‌ کشورها تبدیل کرده است. علاوه بر این کشور امارات دارای جمعیت عظیم مهاجرانی از ملیت‌های مختلف است و می‌توانید ایرانی‌های دیگر را در این کشور بیابید.

  • شرکت‌های LLC در دسته مجوز تجاری Commercial و شرکت‌های سهامی و غیرسهامی در دسته مجوز حرفه‌ای Professional قرار می‌گیرند.
  • ثبت شرکت در دبی بنا بر دلایلی که شامل این شهر است، سبب شده به شکل خاصی بسیار رواج داشته باشد.
  • خواهان در یافت اقامت دبی با ثبت شرکت LLC هستم،میشه لطف کنید در این مورد راهنمایی کنید.
  • صدور مجوز برای شرکت های تولیدی باید با تایید وزارت امور مالی و صنعتی باشد.

افراد مهاجر می‌توانند با گرفتن این ویزاها به صورت دائمی در امارات زندگی کنند. بر اساس ماده 23 قانون فدرال امارات شماره eight ،شرکت تضامنی نوعی از شرکت است که همه سهامداران بطور مشترک برای بدهی های شرکت به میزان داراییشان مسئولیت دارند.همه شرکا باید ملیت اماراتی داشته باشند. به علت مالکیت کفیل، به شخص خواهان مجوز «ویزای پارتنر» تعلق می‌گیرد. برای گرفتن گواهی شرکت در این مناطق تسهیلات یک دفتر به صورت نیمه وقت با قیمت پایین تر در اختیار آن شرکت قرار خواهد گرفت. چنانچه عمل ثبت در این اداره انجام گیرد 51 تغییرات شرکت درصد سهام شرکت باید متعلق به یک اماراتی باشد به عنوان اسپانسر یا کفیل. تیم ما با مشاوره تخصصی و پشتیبانی خدمات PRO اختصاصی برای تشکیل شرکت LLC بدون دردسر در دبی به شما در تمام مراحل کمک می کند.

شرایط مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات

هنگامی که قصد ارائه مدارک را دارید، باید تمامی مالیات‌ها و هزینه‌هایی که برای ثبت شرکت لازم است را پرداخت کنید. بطور کلی ثبت شرکت در مناطق تجاری آزاد در مقایسه با local به مراتب ساده تر و به صرفه تر میباشد. لازم است بدانید که مزیت های ثبت شرکت در امارات فقط به این موارد ختم نمی شود و افرادی که اقدام به طی کردن این مراحل کنند می توانند به قابلیت های زیر دست پیدا کنند. به منظور این کار نیازمند تهیه مدارک لازم و هزینه مربوطه برای روند های قانونی می باشید و می توانید آن را توسط یک موسسه قانونی و حقوقی پیگیری کنید تا بدون هیچ مشکلی شرکت خود را ثبت نمایید.