پیگیری درخواست ثبت شرکت و تغییرات شرکت

ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. پس از انعقاد قرارداد بصورت حضوری یا آنلاین، کارشناسان و تیم حقوقی آگاه ثبت مدارک مورد نیاز را به شما اطلاع داده و بررسی های لازم را انجام می دهند. در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود. کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید با ما در ارتباط باشید.

اگر شرکتی فعالیتی نداشته پس هیچ تراکنش مالی هم در دفاتر پلمب آن سال خود نباید درج کرده باشد. چنانچه کاربر نیاز به دفاتر خاص داشته باشد، می بایست پس از اتمام مراحل درخواست و تایید نهایی در سامانه به ادارات پست مرکز استان یا شهرستان مراجعه نموده و نسبت به تحویل دفاتر اقدام نماید. بیش از حد گذاشتن صفحات سفید یکی دیگر از دلایل رد دفاتر پلمپ برای شرکت ها است. سعی کنید تا حد امکان صفحات را خالی نگذارید که اداره ثبت شرکت ها به این موضوع حساس هست و ممکن برای همین مورد دفاتر پلمپ شما را رد کند. دفتری است که تاجر باید تمام مراسلات و نامه های صادره و وارده، تلکس، تلگراف ها، فاکتورها و فارکس های خود را در آن ثبت نماید.دفاتر تجاری (به جز دفتر کپیه) به موجب الزامات ماده ۱۱ و ۱۲ قانون تجارت باید از طرف اداره ثبت شماره گذاری و امضا و پلمپ شود.

سلام منم مشکل دارم چرا هزینه پلمپ رو نگرفتن؟ممنون میشم راهنمایی کنید. من یک موسسه غیر تجاری ثبت کردم و اس ام اس اومده که دفتر پلمپ تهیه کنم. ۲.نشانی محل تحویل دفتر با محل مندرج در روزنامه رسمی یکی نباشد. در زیر یک نمونه تصویر تایید کارشناس و اجازه پرداخت وجه پلمپ را مشاهده می کنید.

به طور معمول حدود ده روز پس از پست مدارک به اداره ثبت، جواب کارشناس روی سایت قابل مشاهده می باشد. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. با ثبت شرکت توجه به الزام ثبت شرکت ها در کشور با درنظر گرفتن اعطای مشروعیت به فعالیت های شرکت ، لزوم ثبت شرکت باید قانونی و تخصصی انجام پذیرد . ۶- مغایرت و اشتباه در طبقات محل تشکیل جلسه در متن آگهی دعوت و صورتجلسه تنظیمی مرتبط ، چنانچه بدون قرینه باشد ، می تواند اشتباه موثر تلقی شود . ۱- محل تشکیل مجمع می بایستی با نشانی کامل در آگهی دعوت قید شود .

  • ، کلیه مدارک مورد نیازی که متقاضی می بایست آن را حاضر نماید مشخص می شود .
  • تاریخ را از اول سال باید بزنید ولی به صورت قانونی از روزی که درخواست پلمپ دفاتر می‌دهید می‌توانید اقدام به نوشتن دفاتر پلمپ نمایید.
  • بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان.
  • معمولا بیشترین درخواستی هم که در موسسه ما وجود دارد، همین نوع شرکت می باشد.

با توجه به این که هر یک از موارد گفته شده در بالا متناسب با شرایط شما مبلغ خاصی دارد، به طور قطعی نمی توانیم را این کار بیان کنیم. متاسفانه بعضی از مراجع کننده ها تصور می کنند که کارمزد دریافتی شرکت مبلغ بالایی است. شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد. اگر برای برند خود اقدام نکنید افراد سودجو به راحتی با برند شما به نام خودشان شما را ناچار به تغییر نام تجاری شما خواهند کرد. تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد. این در حالی است که به سادگی و با یک تماس تلفنی می توانید همه این کارها را انجام دهید و دیگر زمانی را هدر ندهید.

سامانه ثبت صورتجلسه تغییرات

درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت ثبت برند یا موسسه است را وارد می کنید. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد .

دفتر کل درواقع بیان‌کننده معاملات و مراوداتی است که تاجر در یک هفته انجام داده است. پاک کردن و یا از بین بردن مندرجات می تواند منجر به رد دفاتر پلمپ شما باشد پس در حفظ این اسناد مهم جدا تلاش کنید تا دفاتر پلمپ شما توسط همین قضیه ساده رد نشود. گرفتن کپی از روزنامه های کثیر الانتشار که آگهی تاسیس روزنامه در آن به چاپ رسیده باشد. خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید.

اطلاعات ثبتی شما، توسط سازمان امور مالیاتی کشور اعتبارسنجی خواهد شد. برای شعبی که اطلاعاتشان توسط سازمان امور مالیاتی کشور تایید گردد، نام کاربری و کلمه ی عبور صادر خواهد شد. برای دریافت نام کاربری و کلمه ی عبور شعب، دوباره وارد سامانه ی ثبت نام و شماره اقتصادی شوید.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند تغییراتی در موضوع فعالیت، عنوان و نام شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند. هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد .

خدمات بیمه سلامت و ثبت اسناد به دولت همراه اضافه شد

نکته بسیار مهمی که نباید آن را فراموش کرد این است که پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، باید مجدداً به پورتال اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کرد و شماره پیگیری و تاریخ تحویل آن به پست را در سامانه درج کرد. 1.در صورتی که فعالیت شما با ثبت شرکت درحال انجام هست ، اخذدفاتر قانونی برای شما الزامی است بنابراین می بایست از طریق سایت اداره ثبت شرکتها برای اخذ دفاتر اقدام کنید. لطفا برای اعلام و پی گیری و رفع این مشکل درخواست پلمپ دفاتر با شماره اداره ثبت شرکتها تماس بگیرید. 1.برای بدست آوردن گواهی پلمپ دفاتر 1401 باید درخواست پلمپ دفاتر از سامانه ثبت شرکتها بدهید و مراحل را طی کنید تا آخر این فرم را دریافت کنید. پلمپ دفاتر قانونی پس از ثبت درخواست شما در سامانه باید به تایید کارشناس برسد سپس باید پرداخت هزینه را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه‌های بانکی انجام دهید.

حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است. مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

کسب و کارهای اینترنتی

چون یکیری از مشاوران مالیاتی میگویند که چون پارسال اقدام نکردید برای مالیات پس جریمه نگرفتن دفاتر رو باید بدید. این دفاتر در اندازه‌های ۵۰ برگ ، ۱۰۰ برگ و ۲۰۰ برگ قابل ارائه هستند که با توجه به تعداد معاملات شرکت‌ها ثبت تغییرات یا اشخاص حقیقی، خریداری می‌شوند. در این گام، تعداد دفتر، نوع آن و تعداد برگ‌هایش را مشخص می‌کنیم و روی “ذخیره دفتر مورد تقاضا” کلیک می‌کنیم. توجه داشته باشید که شما ملزم به انتخاب هر دو دفتر کل و دفتر روزنامه هستید.