پیگیری ثبت شرکت

در ایران 7 نوع شرکت داریم که در این بین بیشتر شرکتهایی که اداره ثبت اسناد در املاک کشور به ثبت می رسند شرکت سهامی عام و خاص و مسئولیت محدود و تضامنی می باشند. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس irsherkat.ssaa.ir نسبت . درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد.

و در مورد اشخاص حقیقی دارای کسب و کار که خدمات ارایه می دهند مثل وکلا ، کارشناسان رسمی دادگستری و پزشکان ۱.۵ میلیارد تومان بیشر باشد. دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه ثبت شرکت مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. آدرس و کد پستی استعلام دار دفتر مرکزی تجارتخانه را وارد نمایید . پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود.

دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید.

سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است .

این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود. اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ثبت هوشمند ارائه کننده خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکت نظیر ورود و خرج شرکا و انحلال شرکت، ثبت اختراع و تمامی امور ثبتی در ایران میباشد. به شما اطمینان میدهیم ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما عزیزان هستیم. در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود.

نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند.

ir sherkat.ssaa.ir

در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار پیگیری ثبت تغییرات شرکت آن را تعیین می کند. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.

اداره ثبت اسناد و املاک منطقه دو قم واحد ثبت شرکتها

چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. بعد از تأسیس و ثبت شرکت، از ابتدایی‌ترین کارهایی که باید انجام شود، پلمپ دفاتر می‌باشد. بدین حالت که کلّیه‌ی صفحات شما شماره‌گذاری خواهد شد و شماره ثبت شما ضمن آن قید شده و مهر نهاد ثبت شرکت در آن وارد می‌شود.

  • در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.
  • بنابراین در پایان مطلبِ نحوه پیگیری ثبت شرکت به حالتهای احتمالی پرونده اشاره می کنیم.
  • در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و …
  • نوع سمت بر اساس عناوین پنجره ای که باز میشود، انتخاب گردد، شما بایستی مراحل را انتها طی کنید.

لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت ثبت برند تجاری های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … موسسه حقوقی ثبت پایتخت با سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت در تهران و ثبت برند در تهران پاسخگوی کلیه سوالات شما فعالان اقتصادی خواهد بود. دوماً؛ با رجوع به مؤسسه متخصص ثبتی و حقوقی و ارائه اسناد و مدارک و جوازهای مورد نیاز به کارشناسان ثبتی این کار را بدان‌ها واگذار می‌کنند.

یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد، بنابراین ثبت شرکت الزامی می باشد و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. وقتی که شرکتی به ثبت می رسد، مزایای بسیاری برای ما خواهد داشت.