پیگیری ثبت شرکت؛ سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست️

البته خوب حق دارند چون بدون اطلاعات ممکن است دچار مشکلات حقوقی و مالیاتی شوند. افراد ابتدا شروع به هزینه کردن برای ظواهر بیزنس خود می کنند و از مهمترین مسائل آن چشم پوشی می کنند. کافیست همین الان تلفن را بردارید و از چند کارشناس و مشاوره معتبر سوال کنید.

  • در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد.
  • شما می توانید بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها صورتجلسات خود را ثبت یا پیگیری نمایید.
  • به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد.
  • ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند.
  • رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد.

تمامی شرکتها و موسساتی که می خواهند حرفه یا خدمات ویژه فعالیتشان را در دنیای تجارت به مخاطبان خود معرفی کنند، باید مراحل تعیین شده از سوی اداره ثبت شرکتها را طی کنند. این کار باعث می شود هم متقاضیان ثبت شرکت و هم مشتریان با خیالی آسوده از معتبر بودن روال کاری مورد نظرشان، همکاریهای دوجانبه و مستمری با یکدیگر داشته باشند. در این مطلب به اختصار مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها را برایتان نام می بریم.

تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. در صورتی که صورتجلسه ی شما مورد پذیرش واقع شود؛نهایتا برای صدور آگهی به روزنامه ارسال خواهد شد که در این صورت باید فرد درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت تغییرات ثبت شرکت ها مراجعه نماید. چنانچه صورتجلسه ی شما تایید شود ؛در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد که در این صورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد.

به عنوان مثال جهت تغییر سمت اعضا هیئت مدیره، صورتجلسه هیئت مدیران و جهت تغییر اسم شرکت باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تهیه گردد. با توجه به اهمیت این موضوعات در ادامه پی دی اف راهنمای استفاده از سایت ثبت من my.ssaa.irرا برای دانلود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانید از آن استفاده نمایید. پس از این که به این سایت وارد شدید، بر ثبت شرکت روی قسمت «ورود» مانند تصویر کلیک نمایید. دو گزینه «ورود به پرتال» و «ایجاد حساب کاربری» به شما نمایش داده می‌شود. دفعات بعدی پس از ثبت نام، جهت ورود به برنامه گزینه «ورود به پرتال» را انتخاب می نمایید. برای ورود به سایت ثبت من بتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.ssaa.ir را در مرورگر گوشی موبایل یا رایانه خود جست و جو نمایید.

ثبت شرکت تحت نظارت اداره ثبت شرکتها از زیرمجموعه های قوه قضائیه کشور انجام می شود. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند. افراد خارجی می توانند با دریافت کد فراگیر از سامانه ثبت شرکتها، هویت پیدا کرده و عضوی از اعضای یک شرکت ایرانی شوند. شرکت های سهامی خاص برای ادامه فعالیت و شرکت در مناقصات و مزایدات و اجرای پروژه های خود می بایست اعضای هیئت مدیره و سهامداران خود را هر دوسال تعیین و تمدید و بازرسان خود را هر یک سال تعیین و تمدید کنند که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صورت میگیرد و آگهی می شود. تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است.

همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود.

نکات مهم درباره مدارک مورد نیاز

پس از ثبت نام، باید اطلاعات شرکت به همراه مدارک به اداره ثبت شرکتها پست گردد تا توسط کارشناسان اداره مورد بررسی قرار گیرد و در صورت صحیح بودن، ثبت شرکت انجام شود. در اینجا قصد داریم به مطلب ثبت شرکت در ایران و مجموعا ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بپردازیم. اداره ثبت اسناد یا سازمان ثبت اسناد و املاک ایران هم از دیگر مطالب ارائه شده در اینجا خواهد بود. جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید ثبت برند تجاری به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود.

ثبت شرکتها پیگیری

بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. پروسه ثبت شرکت و ثبت تغییرات ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار به نظر برسد.

تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت

برای تغییرات شرکت و آماده سازی صورتجلسات تغییرات از اشخاص متخصص در این زمینه کمک بگیرید. به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نه تنها برای ثبت یک شرکت می توانید از خدمات مشاوره اینترنتی و آنلاین استفاده کنید، بلکه برای دیگر خدماتی که ارائه می شود هم می توانید از این امکان استفاده کنید. لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. این در حالی است که استفاده از این خدمات مزیت های فراوانی هم برای شما به دنبال دارد. البته در هنگام انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری، باید دقت بیشتری به خرج دهید.

ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد. از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید. همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید.

ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید. شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود . چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است.

“در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم.” با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود.

پست شد در : misc