پیگیری ثبت شرکت؛ سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست️

مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره ثبت شرکت در تهران و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیز طبق قانون محدودیتی ندارد، اما عرفاً مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود.

میزان سرمایه مورد نظر برای تاسیس شرکت و سهام مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. حالا پس از تمکیل تمامی فیلدهای ستاره‌دار طبق تصویر بر روی گام بعدی کلیک کنید و به گام بعدی بروید. بعد از تاسیس شرکت کار تمام نخواهد شد و نیاز هست بعد از هر تغییرات اقداماتی را انجام دهید. نیاز هست مراقب قوانین مالیاتی باشید و برای اخذ کد های اقتصادی و ارزش افزوده خود اقدام کنید. در این قسمت تعدادی از مهم ترین مواردی را که بعد از ثبت شرکت باید رعایت کنید را به شما آموزش می دهیم. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد.

حداقل اعضای هیات مدیره یا مدیران می تواند یک نفر یا بیشتر باشد و مسئولیت شرکای ضامن، به میزان کل بدهی های شرکت و شرکا سهامی، به میزان مبلغ اسمی سهام هر شریک می باشد. در کادری که برای به موضوع فعالیت شرکت در فرم مخصوص ثبت در نظر گرفته شده است، می بایست نوع فعالیت شرکت، وضعیت مجوز و مدت فعالیت آن را بر اساس این که محدود یا نامحدود است انتخاب کنید . در قسمت شرح ثبت تغییرات شرکت فعالیت نیز اگر موضوع فعالیتی که برای شرکت انتخاب شده است نیاز به توضیح دارد توضیحات لازم را بنویسید سپس با کلیک بر روی گزینه گام بعدی وارد صفحه اطلاعات مرکز اصلی خواهید شد . همچنین افراد متقاضی ثبت با مراجعه به این سامانه می توانند از تمامی اطلاعات مربوط به چگونگی ثبت، مدارک مورد نیاز برای ثبت، بخشـنامه هـا، شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکت ها مطلع شوند .

  • شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است.
  • دو نفر نیز باید به عنوان بازرس معرفی شوند تا بر عملکرد مجموعه نظارت کنند.
  • حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد.
  • اگر کاستی یا نقصی در آنها نباشد، آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود که باید در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار به اطلاع عموم مردم برسد.
  • در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها اقدام به تهیه‌ی پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می‌شود.

ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. قرارداد «ثبت شرکت سهامی خاص» باید منعقد گردد که این کار می تواند به صورت تلفنی یا حضوری و یا آنلاین انجام شود. حداقل سرمایه ای که برای یک شرکت سهامی خاص لازم است مبلغ یک میلیون ریال می باشد. موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکتبایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 موضوع زیر می باشند که مشتریان محترم می بایست قبل ازثبت شرکت، از مراجع ذیصلاح ذیل مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت ها قابل ثبت می باشند.

اهمیت تمدید روزنامه رسمی شرکت

در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها. سرمایه در شرکت سهامی خاص به سهام تقسیم و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی آنهاست. سرمایه در شرکت با مسئولیت محدود به سهام یا قطعات سهام تقسیم نمی شوند و شرکا فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات می باشند. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان است. پس از درج اطلاعات خواسته شده در سامانه ، می بایست منتظر بمانید تا کارشناس مربوطه اطلاعات شما را مورد ارزیابی قرار دهد.در صورت عدم نقص و ایراد در اطلاعات وارد شده اداره ثبت شرکتها از شما می خواهد که مدارک را برایشان ارسال کنید.

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

… به طوري كه ملاحظه مي گردد از نظركسب تعداد آرا ماخوذه براي عضويت در هيئت مديره شركت سهامي خاص تعارض دارد. قانونگذار درشركت هاي سهامي خاص تشكيل مجمع عمومي موسس را الزامي ننموده لذا اين نوع شكرت مخير در تشكل مجمع عمومي موسس يا عدم آن مي باشد. کلیه ی اعضا شرکت اوراقی که از سامانه پرینت گرفته شده را امضا نمایند. با ورود به قسمت پذیرشاطلاعات مورد نیاز را کامل کرده و به ترتیب اولویت5 نام در سامانه قید شود. اظهارنامه‌ای مبنی بر تعهد کلیه سهام و گواهینامه بانکی که نشان دهنده پرداخت قسمت نقدی سهام است که به هر حال نباید کمتر از ۳۵% کل سهام باشد. درخواست پس از دریافت توسط شرکت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نبودن مشکل سهام بین ورثه تقسیم می‌ شود.

اظهارنامه شرکت سهامی خاص

به عنوان مورد آخر، نحوهانحلال شرکتو شرایط آن به طور کامل بایستی در اساسنامه ذکر شود. شرایط انتقال سهام بانام و تبدیل سهام با نام به بی نام و برعکس ذکر شود. • تاسیس ، تغییرات و تصمیمات شرکت ، ثبت نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانکها و موسسات اعتباری ثبت برند تجاری ، تعاونیهای اعتباری ، صندوق قرض الحسنه ، صرافی و … آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند.

ثبت شرکت مختلط سهامی

شرکت نیاز به بررسی هزینه چاپ آگهی دارد و این موضوع بخش مهمی از هزینه چاپ را ارزیابی می کند. با انتخاب نام هر یک از شرکا میزان سهام یا سرمایه شان را مشخص کنید . ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند. تبصره 2- تمامی آگهی ها و ابلاغیه های رفع نقص یا عدم امکان ثبت که اطلاع متقاضی از آن ضروری است در سامانه بارگذاری و از طریق کد پیگیری اختصاص داده شده به متقاضی قابل روئت خواهد بود.

شرکت های سهامی خاص متشکل از حداقل three نفر عضو هیئت مدیره (سهامدار) و 2 نفر بازرس می باشد که هیچ گونه محدودیتی از نظر تعداد اعضاء و سهامدار ندارد. ثبت شرکت سهامی خاص دارای قوانین و پیچیدگی های زیادی می باشد که موسسه ثبت شرکت آرمانی با تجربه فراوان در زمینه ثبت انواع شرکت ها میتواند مشاور خوبی در کنار شما باشد. با آرمانی به راحتی و با خیالی آسوده شرکت سهامی خاص خود را ثبت کنید.

با توجه به اینکه اکثر امور ثبت شرکت رو به مکانیزه شدن می باشد می توان امور ثبت شرکت و ارائه ی تقاضای آن را نیز از همین طریق انجام داد و الزامی به مراجعه ی حضوری نمی باشد. نامی که انتخاب می شود نباید قبلاً توسط شرکت دیگری ثبت شده باشد. همانطور که اشاره کردیم نامی که انتخاب می شود حتماً از نظر معنا و مفهوم باید تایید شود. به این نکته نیز باید توجه کنید که نامی که انتخاب می شود با قوانین و فرهنگ اسلامی نباید مغایرتی داشته باشد. در صورتی که بین اعضاء یا شرکا شرکت اشخاص حقوقی باشد ارائه مدارک ثبتی شرکت الزامی میباشد.

در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره تلفن و نشانی مرکز اصلی شرکت وارد شود . چنانچه شرکت دارای شماره دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز باشد در همین صفحه وارد خواهد شد . بعد از کامل کردن اطلاعاتی که در صفحه مرکز اصلی از شما خواسته شده است وارد صفحه سرمایه شخص حقوقی یاهمان شرکت می شوید . در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود، ارزش ریالی هر سهم نیز باید تعیین گردد .