پذیرش ثبت شرکت ها

اداره کل ثبت شرکت ها با نام دیگر سازمان ثبت اسناد هم شناخته می شود. آگاهی نسبت به روش های ارتباط با این سازمان برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تازه را دارند، اهمیت بالایی دارد و بیشتر از این قوانین مرتبط با این سازمان باید کاملا فهمیده و توسط تاجران استفاده شود. البته وظایف سازمان ثبت فقط به صدور اجازه تاسیس شرکت ها خاتمه نمی یابد و این اداره وظایفی مثل پلمپ کردن این شرکت ها را نیز در دستور کار خود دارد. ثبت شرکت و مراحل و اقدامات لازم جهت امور ثبتی در شیراز – امروزه ثبت شرکت با … بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها درشیراز با گذشن 15 الی 20 روز کاری آگهی …

کاربران برای ورود به سایت ثبت من باید به سایت my.ssaa.ir مراجعه کنند. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت برند ثبت شرکت داراندنبال نمایید. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است.

در این مرحله، مشخصات نماینده قانونی شرکت که متقاضی ثبت شرکتاست را وارد نمایید و مجددا دکمه گام بعدی را بزنید. ثبت شرکت در تهران به معنای فرصت های بزرگتر و رقابت های شدیدتر است. در تهران هر سال تعداد شرکت های تجاری و غیر تجاری و در نتیجه فعالیت های این شرکت ها بیشتر می شود.

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. امروزه تعداد بسیار زیادی از شرکت ها ثبت می شوند و برای اطمینان از وجود آن ها باید از سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور، ثبت اطمینان کرد.

3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود. برای ثبت شرکت دانش بنیان ابتدا باید بصورت عادي در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت … یا خدمت، درخواست خود را برای پذیرش ثبت شرکت خود به دبیرخانه ارائه نمایند. هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. در صورتی که شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید قادر خواهید بود در لینک روی گزینه ی شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام ” کلیک کرده و نوع درخواست خود را تعیین نمایید. با پاسخ به چند سوال قادر می باشید به سامانه وارد شوید و از وضعیت ثبتی خود مطلع شوید. اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد .

امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید. چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت .

www irsherkat ssaa ir

باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود.

ثبت تغییرات شرکت و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها از 0 تا A Hundred

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران هر شخص حقیقی و حقوقی که واجد شرایط باشد می تواند در ایران ثبتانجام دهد، قانون ایران تاسیس موسسه را منحصر به ایرانیان ندانسته و افراد با تبعه ی غیر ایرانی نیز می توانند با مالکیت صد در صد تاسیس شرکت نمایند. ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامداران اجازه می دهد که در صورت ضرر فقط در حد سهم خود ضرر کنند اما همینطور سود آن ها را به سرمایه شان محدود می کند. برای پایه گذاری شرکت با مسئولیت محدود، حتما باید نوع آن را در اسم شرکت بیان کنید. همینطور سهامداران نمی توانند از اسم شخصی برای ثبت اسم این شرکت استفاده کنند چون آن ها را در مقابل ضرر احتمالی مشتری ها مسئول خواهد کرد.

  • ۴- مدیران آموزش دیده و با تجربه ثبت شرکت نیک با بهرهگیری از مدیران با سابقه در زمینه امور ثبتی به شما این اطمینان را میدهد که کلیه پرسنل زیر نظر مدیران با سابقه فعالیت دارند از این رو به شما اطمینان میدهیم کلیه فرایند ثبت شرکت شما در سامانه نیک مرحله به مرحله و دقیق در کمترین زمان پیش خواهد رفت.
  • در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود.
  • شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است.
  • در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود.

همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند. مراحل ثبت شرکت اینترنتی به طور کلی می تواند در یک جلسه بین سهامدارهای شرکت مورد نظر خلاصه شود. آن ها در یک جلسه می توانند اسم شرکت ثبت شرکت و نحوه کار آن و حوزه وظایف و حق امضای سهامداران را مشخص کنند. همینطور جزییات دیگر مربوط به مقام های اصلی شرکت و غیره را با هم بحث کنند و بعد اقدام به ارسال مدارک ثبت کمپانی کنند. یکی از اقدامات مهم دیگر برای ثبت کردن کمپانی به صورت اینترنتی این است که آگهی آن را در روزنامه چاپ کنند.

که به سهامدارهای شرکت مورد نظر امکان پیشرفت و ارتباط با شرکت های بیشتری را می دهد. چون حتی اگر در زمینه ثبت نوع شرکتی که می خواهید تجربه کافی هم داشته باشید، هنوز احتمال دارد که با گذشت زمان قوانینی تغییر کرده باشد و شما آگاه نباشید. پس برای هر تاجری که قصد ثبت کردن یک کمپانی را دارد واجب است که در ابتدا با یک شرکت حقوقی در این زمینه تماس بگیرد و با گرفتن مشاوره مطمئن شود که جزییات کار را به درستی و به طور کامل درک می کند. در ثبت شرکت بسیاری از افراد حقیقی در جامعه هستند که به صورت انفرادی فعالیت های تجاری و اقتصادی را به صورت گسترده انجام می دهند. حال اگر این افراد از مزیت های تاسیس شرکت اطلاع حاصل نمایند، سعی می کنند که به این فعالیت های اقتصادی و تجاری نظم بخشیده و آن را گسترده تر نمایند.

راهنمای ثبت صورت جلسه تغییرات

فقط باید نام و ویژگی های شرکت و همینطور شرکای کاری سهیم را مشخص کنید. در مرحله ثبت کمپانی باید ثابت کنید که شرکای کاری شما هیچ کدام شغل رسمی در اداره های دولتی ندارند. همینطور شرط انتخاب اسم این است که غیر تکراری باشد و فرد دیگری از قبل برای ثبت کردن آن اقدام نکرده باشد. هزینه ثبت شرکت بستگی به انتخاب نوع شرکت دارد که بطور مثال سهامی خاص باشد یا مسئولیت محدود و نیز انتخاب موسسه خدماتی نیز بسیار مهم است با مشاوران متخصص ما هزینه تاسیس شرکت تان را به کمترین میزان برسانید. ثبت شرکت آنلاین یعنی به جای تحویل مدارک شرکت به صورت حضوری، آن ها را از راه دور و از طریق سایت سازمان تاسیس شرکت ها آپلود کنیم.

در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. این امر در مورد سایر فرآیندهای مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام تغییرات شرکت این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود. ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد. افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند.

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند. ۳- شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. به طور کلی مرجع رسیدگی به رعایت نکردن تشریفات و قوانین و مقررات طبق قانون تجارت و همچنین لایحه اصلاحـی، بر عهده مرجع قضایی محل ثبت شرکت مذکور است و مرجع قضایی می‌تواند چنانچه حقی ضایع شده است نسبت به موضوع ورود کند. از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند.

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. انصراف از درخواست تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر ، اظهارنامه دفاتر تجارتی با وارد نمودن شماره پیگیری ، شماره یا شناسه ملی بر حسب مورد ، در این قسمت صورت می پذیرد . ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.