هزینه ثبت شرکت در امارات متحده عربی و مراحل آن

شرکت های ثبت شده در دبی پس از ثبت برند خود از بسیاری کشورها نیروی کارگر، متخصص و کارمند می گیرد. در اینجا چند مزیت برای سرمایه گذاران شرکت ثبت شرکت LLC در دبی ارائه شده است. افراد حرفه ای در زمینه مشاوره ، حقوقی ، حسابداری ، پزشکان و غیره می توانند یک شرکت عمران را در سرزمین اصلی امارات تشکیل دهند. این شرکت با ۷ سال سابقه فعالیت در ایران و ۳ سال سابقه بین‌المللی، افتخار همکاری در ثبت داخلی و بین‌المللی صدها اختراع را در کارنامه خود دارد و قادر است بستر حقوقی و قانونی اختراعات شما را به بهترین نحو ممکن فراهم کند. شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در مورد جزئیات و شرایط ثبت هر یک از انواع شرکت ها در دبی و امارات، از مقالات افق نیکان، بهره گیرید.

ثبت شرکت در دبی

همچنین به کسانی که درمجموع ۱۰۰ میلیارد درهم معادل ۲۷ میلیارد دلار آمریکا در این کشور سرمایه‌گذاری کارت شناسایی طلایی اقامت دائم ویژه داده می‌شود. این سیستم ویزا جدید برای ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی و جذب ساکنان مرفه در امارات در نظر گرفته شده است. اقتصاد قوی امارات و امکاناتی که در اختیار شهروندان خود قرار داده است، باعث جذب افراد بسیاری برای ثبت شرکت در دبیباشند. با توجه به این‌که متقاضیان می‌توانند باثبت شرکتدر این کشوراقامت دبیرا برای خود و اعضای درجه یک خانواده شامل همسر و فرزندان بدست آورند، در این مطلب قصد داریم به شرایط و چگونگی اخذاقامتدبیازطریقثبتشرکتبپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تمایل به مهاجرت به این کشور زیبا را دارید، با ما همراه باشید. در واقع، شرکت ها در امارات و دبی در انواع مختلفی فعال هستند.

یکی از مهم ترین پرسش هائی که مدام مطرح می شود این است که ثبت برند تجاری برای ایرانیان به چه صورت است؟ آیا یک ایرانی می تواند در دبی به صورت مالکیت صد در صدی، شرکت ثبت کند؟ پاسخ بله هست. امارات متحده عربی بر خلاف سایر شیخ نشین های همسایه ایران، این امکان را برای ما ایرانی ها فراهم کرده است تا بتوانیم برای خودمان و با مالکیت صد در صدی شرکت ثبت کنیم. بهترین لایف استایل جهان و سیستم بانکداری پیشرفته و از همه مهم تر، ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه، از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری درامارات متحده عربی به طور عموم و شهر دبی به خصوص هستند. ثبت شرکت در دبی قوانین خاص خودش را دارد و افرادی که خواهان ثبت شرکت در دبی هستند باید متناسب با این قوانین کار ثبت شرکت خود را دنبال کنند .

ثبت شرکت در دبی و امارات

یک شرکت فراساحل در دبی می‌تواند توسط حداقل یک سهامدار تشکیل شود و حداکثر ۵۰ عضو داشته باشد. نام آن‌ها در دفترچه ثبت از دفتر ثبت‌شده دبی نگهداری می‌شود، اما جزئیات آن‌ها برای عموم در دسترس نیست. در مقایسه با شرکت‌های خارج از کشور که توسط سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به ارائه خدمات به مشتریان در خارج از امارات متحده عربی مورد استفاده قرار پیگیری ثبت تغییرات شرکت می‌گیرند، از شرکت دریایی برای تهیه مشتری در این کشور استفاده می‌شود. سرمایه گذارانی که از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دوبی موفق به دریافت اقامت این کشور می شوند، می توانند همسر و فرزند زیر 18 سال خود را با استفاده از ویزای همراه به امارات بیاورند. البته برای انجام این کار باید منزلی برای سکونت خود تهیه و آن را رجیستر کنند.

  • داشتن برنامه برای این موارد باعث می شود با دیدی بازتر برای به ثبت رساندن شرکت در دبی اقدام نمایید.
  • و این بازرس‌ها بر عملیات شرکت و نحوه مهاجرت بررسی لازم را به عمل می‌آورند.
  • با این‌حال، دفتر اصلی واقع در نزدیکی برج ساعت در دبی جایی است که یک بازرگان باید برای طیف گسترده‌ای از همه خدمات به آنجا مراجعه کند.
  • امکان تمدید این ویزا در صورت پرداخت تمامی مالیت‌هایتان در این مدت نیز وجود دارد.

مثلا برای فعالیت‌های مربوط به نفت و گاز نیاز به تاییدیه شورای عالی نفت امارات است. پس از آن تفاهم‌نامه‌ای مطابق با مفاد و الزامات مندرج در CCL تهیه شده و در دفتر اسناد رسمی دادگاه‌های امارات متحده عربی امضا می‌شود. پس از آن مدارک هویتی سهامداران و مدیران به همراه قرارداد اجاره نامه نیز همراه با اسناد مختلف به اداره ثبت دولت ارسال می‌شود. هر کسب و کاری در کشور امارات متحده عربی نیاز به اخذ مجوز ، جواز کار دارد که رخصه یا لایسنس نامیده می شود.

مدارک و شرایط ثبت نمایندگی

پس از شروع به فعالیت و دریافت جاب آفر امکان جذب نیروی کار خارجی و ایرانی وجود دارد. اگر از هر طریقی برای فعالیت و گذران زندگی در دبی اقدام کنید موظف به ارائه مدرک زبان خواهید بود اما برای ثبت شرکت داشتن این مدرک ضروری نمی باشد. مشاوره اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری و تمکن مالی. ثبت شرکت، زیرا هم از مزایای ثبت شرکت و هم از مزایای اقامت می­توان بهره برد. بالا بودن شاخص زندگی در این کشور، و تقاضای زیاد برای اخذ اقامت در این کشور از دلایلی است که می تواند راهنمایی جهت ثبت شرکت باشد.

نماینده خدمات محلی سهمی در مشاغل ندارد و در عوض هزینه سالانه خدمات آن‌ها پرداخت می‌شود. با ثبت شرکت در تهران می توان اقامت دایم امارات متحده عربی را نیز اتخاذ کرد. امارات متحده عربی، نزدیکترین همسایه به ایران است که با رشد اقتصادی چشمگیر یکی از مقاصد مهم سرمایه گذاری است و برای همین بسیاری از کمپانی های مطرح جهان، دفتر و نمایندگی های متعددی در این کشور راه اندازی کرده اند.

برای انواع شرکت‌های درگیر در فعالیت‌های تجاری که در میان فروش در دسترس است. نظیر خرید و فروش انجام دهید، می بایست مجوز تجاری دریافت کنید. انجام مشاوره های تخصصی و فنی به متقاضی شرکت و شریک تجاری درباره کسب و کار. اقدامات جدی دولت برای مطلوب کردن شرایط تجارت خارجی در این کشور.

اگر سرمایه شما محدود است می توانید از یک مغازه کوچک شخصی شروع کنید. به این شرکت های خرد و یک نفره که معمولا خانوادگی هستند؛ عنوان معامله گر در دبی اطلاق می شود. از میان این شرکت‌ها، three دسته‌ی شرکت‌های سهامی، شرکت‌های غیر سهامی و شرکت‌های با مسئولیت محدود برای ایرانیان مناسب‌تر هستند، برای شرکت‌های سهامی و غیر سهامی مجوز حرفه‌ای و برای شرکت‌های با مسئولیت محدود مجوز تجاری لازم است. مجوز صنعتی مخصوص مشاغلی است که قصد دارند در زمینه‌ی تولید و تغییر در ساختار کالاها فعالیت کنند، مانند تولید و پردازش مواد نفتی، دارو، مواد غذایی و… شرکتهای درگیر در هر نوع فعالیت تجاری می‌توانند از این مجوز بهره‌ مند شوند.

افراد حرفه‌ای در زمینه مشاوره، امور حقوقی، حسابداری، پزشکان و … می‌توانند یک شرکت عمرانی در بخش اصلى امارات تشکیل دهند. مالک می‌تواند 100 percent مالکیت سهام شرکت را حفظ کند، برای ثبت یک شرکت عمران در وزارت توسعه اقتصادی ، باید یک نماینده خدمات محلی با هزینه سالانه برای ارتباط با مقامات دولتی تعیین کرد. برای راه اندازی یک شرکت بازرگانی LLC از تقریباً شروع می شود. 24،683 AED (اجاره دفتر و هزینه ویزا شامل نمی شود).هزینه راه اندازی تجارت در امارات متحده عربی بسته به نوع مجوز انتخاب شده و ساختار شرکت متفاوت است.

این‌ها مناطق منحصربفردی هستند که بسیار مورتوجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار دارند. چرا که در این مناطق شرکت‌ها و بیزینس‌ها از مالیات شرکتی و شخصی 0% همراه با one hundred pc مالکیت خارجی و معاف از مالیات واردات و صادرات بهره‌مند هستند. برای ماندن به‌طور نامه حدود در کشور، باید مجوز اقامت موقت 2-3 ساله خود را به‌طور مداوم تمدید کرد هیچ ملیتی به‌طور رسمی در دبی برای ثبت شرکت و اخذ ویزای اقامت وجود ندارد. تابعیت دوگانه در امارات متحده عربی به رسمیت شناخته نمی‌شود. مرکز بانکداری دبی، صرفا برای مردم امارات متحده عربی تاسیس نشده است.